Listing 1 - 10 of 10
Sort by

Book
De jacht op succes motiveer uzelf en anderen om effectief te verkopen.
Author:
ISBN: 9020418254 9789020418255 Year: 1987 Publisher: Utrecht,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Inno in het hart van de Belgen : het verhaal van een grootwarenhuis van de 19de eeuw tot vandaag
Authors: --- ---
ISBN: 9789078260004 Year: 2014 Publisher: Brussel Soliflor

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Comment les démocraties finissent
Author:
ISBN: 224628631X 9782246286318 Year: 1983 Publisher: Paris : Bernard Grasset,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords

Political sociology --- Democracy --- Democratie --- Démocratie --- Idéologie totalitaire --- Inspraak in het beleid --- Overlegcultuur --- Régime totalitaire --- Régimes totalitaires --- Self-government --- Statocratie --- Système totalitaire --- Systèmes totalitaires --- Totalitarianism --- Totalitarisme --- État totalitaire --- États totalitaires --- Communism --- Communist strategy --- World politics --- 327 --- democratie --- #GGSB: Sociale wet. essays --- #GROL:SEMI-321.7 --- 321.4 --- 342.3 --- AA / International- internationaal --- 321.7 --- Political science --- Equality --- Representative government and representation --- Republics --- Strategy, Communist --- Bolshevism --- Communist movements --- Leninism --- Maoism --- Marxism --- Trotskyism --- Collectivism --- Post-communism --- Socialism --- Village communities --- 321.7 Democratie. Plurale samenleving. Pluralisme. Democratische pluraliteit--(moderne democratie politieke stelsels) --- Democratie. Plurale samenleving. Pluralisme. Democratische pluraliteit--(moderne democratie politieke stelsels) --- Coexistence (World politics) --- Peaceful coexistence --- Soevereiniteit. Regeringsstelsels. Delegatie, scheiding en evenwicht van de machten --- Soviet Union --- Foreign relations --- Communist strategy. --- Communism. --- Democracy. --- Idées politiques --- Communisme --- Stratégie communiste --- Démocratie --- Politique mondiale --- History --- Histoire --- URSS --- Relations extérieures --- Pays socialistes --- Démocratie. --- Idées politiques. --- Totalitarisme. --- Sociale wet. essays --- World politics - 1945-1989. --- Soviet Union - Foreign relations - 1945-1991


Book
De weg naar doorbraak.
Authors: ---
ISBN: 9020929372 9789020929379 Year: 1997 Publisher: Tielt Lannoo


Book
Imperialisme en revolutie in de 20ste eeuw. Een radicale interpretatie van de moderne geschiedenis
Author:
ISBN: 906012085X 9789060120859 Year: 1970 Publisher: Amsterdam Van Gennep


Book
Klantvriendelijkheid aan de balie
Author:
ISBN: 9014082401 Year: 2001 Publisher: Alphen aan den Rijn : Kluwer,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

De balie of receptie is voor klanten vaak het eerste ontmoetingspunt met een bedrijf of organisatie en daarmee een belangrijk visitekaartje. In dit praktijkboekje voor personeel achter de balie wordt op eenvoudige wijze uitgelegd hoe je klanten klantgericht kunt benaderen. Onder andere wordt aandacht besteed aan lichaamstaal en stemintonatie en aan het omgaan met minderheidsgroepen. De uitleg is zeer duidelijk en ook de voorbeeldzinnen zullen de doelgroep van dit boekje zeker van nut zijn.


Book
La paix nucléaire
Author:
ISBN: 2870885539 9782870885536 Year: 1985 Volume: vol *11 Publisher: Bruxelles: Didier Hatier,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Analyse de l'avenir de l'Europe, selon l'auteur. -l'existence de l'armenucliaire: elle restera immuable; -la menace de l'expansions dutotalitarisme une sovietique; -la paix nucliaire. Les conditions de sonmaintien; -les risques de guerre en Europe accidentale.


Book
No Logo : de strijd tegen de dwang van de wereldmerken
Authors: ---
ISBN: 9056373889 9789056373887 Year: 2002 Publisher: Rotterdam Lemniscaat

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords

Antiglobaliseringsbeweging. --- Boycotacties. --- Globalisering. --- antiglobalisme --- marketing --- logo's --- globalization --- commercials [oral or performed works] --- merken --- International economic relations --- Product strategy --- reclame --- logos --- globalisering --- Antiglobaliseringsbeweging --- Boycotacties --- Merken --- Maatschappijkritiek --- Reclame ; theorie ; over de dwang van merken ; wereldmerken --- Globalisering (Anti-globalisering) --- Massacultuur ; globalisering ; kritiek op --- 766.01 --- Reclame --- reclamevormgeving --- identiteitsmarketing --- multinationals --- activisme --- cultuurfilosofie --- Nike --- Shell --- McDonald's --- politiek --- reclame en politiek --- 327 --- Gebruiksgrafiek ; theorie, filosofie, esthetica --- 316.324.8 --- 339.9 --- 339.9.012 --- 334.7 --- 241 Hedendaagse wereldproblemen --- Antiglobalisme --- 339.8 --- 658.84 --- internationale economische politiek --- wereldeconomie --- internationale handel --- internationale politiek --- 354.4 --- 339.9 Buitenlandse economische betrekkingen. Internationale economische betrekkingen --- Buitenlandse economische betrekkingen. Internationale economische betrekkingen --- 316.324.8 Post-industriele maatschappij --- Post-industriele maatschappij --- Internationaal management --- Productstrategie --- afzonderlijke vraagstukken der internationale politiek --- Merkbeleid --- Internationalisering --- Marketingstrategieën --- Merkstrategieën --- Internationale economie --- Economie --- Marketing --- Internationale politiek --- Massacultuur --- Duurzame ontwikkeling --- Marketingstrategie --- Merkstrategie --- Merk --- Financiewezen --- Economische politiek --- 766.31.01 --- Grafische industrie en ontwerp ; beeld ; reclame ; theorie, filosofie, esthetica

Listing 1 - 10 of 10
Sort by