Listing 1 - 4 of 4 |
Sort by
|
Choose an application
371.3:81'3 --- ICT informatie- en communicatietechnologie --- Nederlands --- basisonderwijs --- communicatievaardigheden --- didactiek --- hoger onderwijs --- lerarenopleidingen --- literatuur --- onderwijsonderzoek --- remediëren --- secundair onderwijs --- taalbeleid --- zelfstandig leren --- 768 --- 485.1 --- s.o.didactiek : nederlands (ler) --- Didactiek --- Nederlandse taal --- Secundair onderwijs --- Theorie van het theater en de film - Didactiek en onderzoek --- 770 --- Taalkunde en taalbeheersing
Choose an application
Terugblik en schets van omgeving - stand van zaken en trends - infrastructuur en dienstverlening - onderzoek - onderwijs - organisatie - en nu? ; Stand van zaken en trends : ICT-voorzieningen in 2003 - sociale aspecten van ICT in hoger onderwijs ; Infrastructuur en dienstverlening : technische infrastructuur - trends in draadloze en mobiele communicatie ; Onderzoek : grid-computing en e-science - webservices - technische informatiestandaardisatie ; Onderwijs : ICT en ondersteuning van communicatie - ICT in onderwijs ; Organisatie : informatieplanning en architectuur - informatietransparantie - groeimodel of doelmodel
ICTO --- redactie L.A. Plugge --- universiteiten --- ICT in het onderwijs --- ICT-Informatie- en communicatietechnologie --- Onderwijshervormingen (onderwijsvernieuwing) --- onderwijs, holt --- onderwijs, universitair en voortgezet --- onderwijsinformatica --- Onderwijs : communicatietechnologie --- Onderwijs : informatietechnologie --- 681.3*K3 --- ICT --- hoger onderwijs --- onderwijsvernieuwing --- onderwijs --- informatie- en communicatietechnologie --- onderzoek --- hogescholen --- 37 --- 681.3.02 --- Onderwijs --- 371.3 --- 378 --- Hoger onderwijs --- 681.3*K3 Computers and education --- Computers and education --- Computer assisted instruction --- informatietechnologie --- communicatietechnologie
Choose an application
'ICT en onderwijsvernieuwing' in het kort: Zinvol didactisch gebruik maken van ICT - Permanent vernieuwen - Voor ICT-coördinatoren, directies, leerkrachten, begeleidingsdiensten - Abonnement. Wilt u een stevige visie vinden over hoe u uw klas- en schoolpraktijk dankzij ICT kan vernieuwen en versterken?
371 --- 371.2 --- 371.694 --- #WB&L reeksen + lop. bep. meerd. werken (betal.) --- #KVHB:Didactiek --- #KVHB:ICT --- #KVHB:Onderwijsvernieuwing --- ICT --- onderwijs --- onderwijsvernieuwing --- 373 --- Redactie : --- computers --- informatica --- lerarenopleiding --- media --- nieuwe media --- vakdidactiek --- 450.2 --- didactiek --- onderwijsbeleid --- 454.52 --- 474.52 --- 484.52 --- Basisonderwijs --- Computerondersteund onderwijs --- Elektronische leeromgeving --- Hoger onderwijs --- ICT informatie- en communicatietechnologie --- Kleuteronderwijs --- Lager onderwijs --- Onderwijsvernieuwing --- Secundair onderwijs --- computergestuurd onderwijs --- elektronische leeromgeving --- 430.1 --- 450 --- 458.1 ) * INTERNE EN EXTERNE ORGANISATIE VAN DE SCHOOLSAMENLEVING --- Naslagwerk --- beleid --- computergestuurd onderwijs (gez) --- ict (ler) --- onderwijsorganisatie --- school --- automatisering (computer) --- informatieverwerking --- internet --- leermethoden --- ICT: onderwijs --- 371.694 Geprogrammeerde instructie. CAI. Leermachines. Computerbegeleid onderwijs. --- Geprogrammeerde instructie. CAI. Leermachines. Computerbegeleid onderwijs. --- 371.2 Schoolorganisatie --- Schoolorganisatie --- 371 Onderwijs. Schoolwezen --- Onderwijs. Schoolwezen --- onderwijs - politiek, wetgeving en organisatie --- Computer ondersteund onderwijs --- Computerondersteund onderwijs (c.o.o.); algemeen --- Contains audio-visual material --- Geprogrammeerde instructie. CAI. Leermachines. Computerbegeleid onderwijs
Choose an application
Dit is in de eerste plaats een doe-boek. De theoretische toelichtingen zijn functioneel en worden aangevuld met praktijkvoorbeelden. Door de reflectieopdrachen, het opzoekwerk, de communicatie en het forum en de inrichting van de elektronische leeromgevingen voor de eigen vakgebieden maken de leraern (in opleiding) zich de digitaal didactische denkwijze eigen. De digitale aanwending van dit boek past dan ook in de nieuwe onderwijspraktijk, die steeds meer verschuift in de richting van begeleid zelfstandig werk. Het boek is opgedeeld in vijftien werksessies en omvat dertig te realiseren doelstellingen.
E-learning. --- ICT --- hoger onderwijs. --- Digitale didactiek. --- Elektronische leeromgeving. --- Competentiegericht onderwijs. --- Didactiek --- Computer assisted instruction --- e-learning --- onderwijs --- competenties --- didactische werkvormen --- ICT (informatie- en communicatietechnieken) --- elektronische informatievoorziening --- ICT ; hoger onderwijs --- #PBIB:+SLO 220.92 --- Matériel didactique Leermiddelen --- e-learning e-learning --- #KVHA:Didactiek --- #KVHA:Digitale didactiek --- #KVHA:ICT-onderwijs --- 371.315.9 --- competentieleren --- elektronische leeromgevingen --- 37 --- ELO --- Valère Awouters, Jan Schuer --- didactiek --- digitale didactiek --- informatie- en communicatietechnologie --- lerarenopleiding --- portfolio's --- 454.52 --- computerondersteund onderwijs --- elektronische leerplatformen --- 371.:004 --- 489.4 --- 528 --- Competentiegericht onderwijs --- Didactiek (Vakdidactiek) --- Digitale didactiek --- Elektronische leeromgeving --- ICT informatie- en communicatietechnologie --- Internet --- Leertheorieën --- competentiegericht onderwijs --- competentietraining --- didactisch proces --- digitale leeromgeving --- elektronische leeromgeving --- hoger onderwijs --- internet --- leerplan --- leerplannen --- lerarenopleidingen --- onderwijsvernieuwing --- websites --- Competentieleren --- E-learning --- Elektronische leeromgevingen --- Evaluatie (Beoordeling) --- Informatiedragers --- Informatievaardigheden --- Leermiddelen --- Leeromgevingen --- Onderwijs --- Portfolio's --- Website --- didactiek: digitaal --- 37.02 --- Competenties --- Informatica --- Leerplannen --- Leren --- 454.22 --- Websites --- 371.39 --- E-leren --- Lerarenopleiding : CVO --- Hoger onderwijs en achtergrond secundair onderwijs : Onderwijs : Leeromgeving --- Computerondersteund onderwijs --- Computerondersteund onderwijs (c.o.o.); algemeen --- Didactiek (hoger onderwijs) --- Datacommunicatie - Telecommunicatie - Internet --- (zie ook: Elektronische leeromgevingen) --- (zie ook: Schoolrapporten) --- (zie ook: teleonderwijs) --- Studiemethoden --- Opvoeding en onderwijs --- informatica --- leermethoden --- portfolio --- 370.02 --- Studiemethode --- Opvoeding --- Hoger onderwijs.
Listing 1 - 4 of 4 |
Sort by
|