Listing 1 - 10 of 32 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Inleidende begrippen en methodologische overwegingenGegevensverzameling
Arbeids- en organisatiepsychologie --- Marktonderzoek. --- Verkoops- en reclamepsychologie. --- Socio-economische studies. --- marketing --- marktonderzoek --- marketingonderzoek --- Market research --- Product strategy --- productontwikkeling --- 303.425.7 --- 658.8.012.1 --- 658.81 --- Marktonderzoek --- 658.8 )* MARKETING --- direct marketing --- reclame --- 658.8.012.1 Market research, surveys etc. --- Market research, surveys etc. --- 303.425.7 Marktonderzoek --(methoden sociaal onderzoek) --- Marktonderzoek --(methoden sociaal onderzoek) --- 658.8 --- #SBIB:303H10 --- #KVHB:Marketing --- BE / Belgium - België - Belgique --- 380.53 --- 658.7 --- Verkopen. Marktonderzoek. Verkoopsbeleid. --- Ventes. Analyse des marchés. Politique de vente. --- Sales. Market research. Sales policy. --- 658.7 Verkopen. Marktonderzoek. Verkoopsbeleid. --- 658.7 Ventes. Analyse des marchés. Politique de vente. --- 658.7 Sales. Market research. Sales policy. --- 658.8 Marketing. Sales. Selling. Distribution --- Marketing. Sales. Selling. Distribution --- Methoden en technieken: algemene handboeken en reeksen --- Analyse van de markten en verkooppolitiek. Handelsvooruitzichten. Marketing. --- Diagnose --- Analyse van de markten en verkooppolitiek. Handelsvooruitzichten. Marketing --- Verkopen. Marktonderzoek. Verkoopsbeleid --- 310 --- sociologie --- statistiek
Choose an application
Marktonderzoek. --- 303.425.7 --- 658.8.012.1 --- AA / International- internationaal --- 380.53 --- 658.81 --- Marktonderzoek --- 658.8 )* MARKETING --- marketing --- 658.8.012.1 Market research, surveys etc. --- Market research, surveys etc. --- 303.425.7 Marktonderzoek --(methoden sociaal onderzoek) --- Marktonderzoek --(methoden sociaal onderzoek) --- Analyse van de markten en verkooppolitiek. Handelsvooruitzichten. Marketing. --- Marketing --- Casestudies --- Communicatie --- Handboeken --- Onderzoek --- Communicatie-onderzoek --- Marketingresearch --- Diagnose --- Analyse van de markten en verkooppolitiek. Handelsvooruitzichten. Marketing --- Casestudy --- Financiewezen --- Ontwikkeling --- Leerlijn
Choose an application
AA / International- internationaal --- 658.7 --- handelsgebruiken --- politique commerciale --- Verkopen. Marktonderzoek. Verkoopsbeleid. --- pratiques du commerce --- handelsbeleid --- Ventes. Analyse des marchés. Politique de vente. --- Sales. Market research. Sales policy. --- 658.7 Verkopen. Marktonderzoek. Verkoopsbeleid. --- 658.7 Ventes. Analyse des marchés. Politique de vente. --- 658.7 Sales. Market research. Sales policy. --- PXL-Business 2014 --- Verkopen. Marktonderzoek. Verkoopsbeleid
Choose an application
Applied marketing --- marketing --- management --- informatica --- AA / International- internationaal --- 650 --- 658.7 --- Uit het Engels. --- 658 --- Bedrijfsorganisatie --- informatique --- Theorieën en grondbeginselen. Management. --- Verkopen. Marktonderzoek. Verkoopsbeleid. --- Ventes. Analyse des marchés. Politique de vente. --- Sales. Market research. Sales policy. --- 658.7 Verkopen. Marktonderzoek. Verkoopsbeleid. --- 658.7 Ventes. Analyse des marchés. Politique de vente. --- 658.7 Sales. Market research. Sales policy. --- Uit het Engels --- Theorieën en grondbeginselen. Management --- Verkopen. Marktonderzoek. Verkoopsbeleid
Choose an application
#TCON:CCHTB --- conjoncture --- societes --- management --- AA / International- internationaal --- BE / Belgium - België - Belgique --- 331.00 --- 331.061 --- 658.7 --- conjunctuur --- vennootschappen --- Economische bewegingen: algemeenheden. --- Economische vooruitzichten. --- Verkopen. Marktonderzoek. Verkoopsbeleid. --- Ventes. Analyse des marchés. Politique de vente. --- Sales. Market research. Sales policy. --- 658.7 Verkopen. Marktonderzoek. Verkoopsbeleid. --- 658.7 Ventes. Analyse des marchés. Politique de vente. --- 658.7 Sales. Market research. Sales policy. --- Business forecasting --- Management --- Economic forecasting --- Forecasting --- Business enterprises --- Economische bewegingen: algemeenheden --- Economische vooruitzichten --- Verkopen. Marktonderzoek. Verkoopsbeleid --- Management - Forecasting
Choose an application
Elke organisatie moet 'iets' met marketing. Maar niet elk bedrijf heeft marketingspecialisten in huis. Bovendien is het effectief toepassen van marketing niet zo eenvoudig. Gaat u als ondernemer of manager aan de slag met marketing, maar bent u geen deskundige op dit gebied ? Dan is dit boek voor u geschreven. Of u nu een kleine zelfstandige bent, bij een zorginstelling werkt of bij een commercieel bedrijfje, in Marketing voor ondernemers leest u hoe u invulling geeft aan alle stappen in het proces. Daarin speelt de praktijk een belangrijke rol, inclusief de uitwerking op operationeel niveau. Zo kunt u de materie direct vertalen naar uw eigen werksituatie. Ook de praktische tips helpen u om uw marketing tot een succes te maken. Bron : http://www.boekenbank.be
AA / International- internationaal --- 658.7 --- 380.53 --- #SBIB:309H2812 --- Verkopen. Marktonderzoek. Verkoopsbeleid. --- Ventes. Analyse des marchés. Politique de vente. --- Sales. Market research. Sales policy. --- 658.7 Verkopen. Marktonderzoek. Verkoopsbeleid. --- 658.7 Ventes. Analyse des marchés. Politique de vente. --- 658.7 Sales. Market research. Sales policy. --- Verkopen. Marktonderzoek. Verkoopsbeleid --- Analyse van de markten en verkooppolitiek. Handelsvooruitzichten. Marketing --- Marketing, consumentengedrag, consumentisme --- Marketing --- Marketingstrategieën --- Marketingmix --- Relatiemarketing --- Sociale communicatie --- marketingstrategie --- Marketingstrategie --- Financiewezen
Choose an application
Competition --- Corporate planning --- Competition, International --- Business planning --- AA / International- internationaal --- 652 --- 650 --- 658.7 --- Organisatie en beheer van bureaus. --- Theorieën en grondbeginselen. Management. --- Verkopen. Marktonderzoek. Verkoopsbeleid. --- Ventes. Analyse des marchés. Politique de vente. --- Sales. Market research. Sales policy. --- 658.7 Verkopen. Marktonderzoek. Verkoopsbeleid. --- 658.7 Ventes. Analyse des marchés. Politique de vente. --- 658.7 Sales. Market research. Sales policy. --- Organisatie en beheer van bureaus --- Theorieën en grondbeginselen. Management --- Verkopen. Marktonderzoek. Verkoopsbeleid
Choose an application
Marketing --- AA / International- internationaal --- 380.53 --- 658.7 --- E090260.jpg --- Analyse van de markten en verkooppolitiek. Handelsvooruitzichten. Marketing. --- Verkopen. Marktonderzoek. Verkoopsbeleid. --- Ventes. Analyse des marchés. Politique de vente. --- Sales. Market research. Sales policy. --- 658.7 Verkopen. Marktonderzoek. Verkoopsbeleid. --- 658.7 Ventes. Analyse des marchés. Politique de vente. --- 658.7 Sales. Market research. Sales policy. --- Analyse van de markten en verkooppolitiek. Handelsvooruitzichten. Marketing --- Verkopen. Marktonderzoek. Verkoopsbeleid
Choose an application
The way we relate to brands has changed. Once, brand management was about doing things to people, and choices were made by brand managers not consumers. Now the focus has shifted towards the customer, empowering them to make choices and treating them as individuals rather than an amorphous mass. A consequence of this is increased interest in understanding people as a foundation for brand management. And this is where market research can come in. By drawing on market research to understand consumers, marketers can better understand how to manage their brand. Exploring a spectrum of 12 customer
Brand name products --- Marketing research. --- Market research --- Marketing --- Markets --- Research --- Research, Industrial --- Management. --- Reclame --- Merkbeleid --- Marktonderzoek --- Merken --- Merkstrategieën --- Marketing research --- Management --- E-books --- Merk --- Merkstrategie
Choose an application
Mathématiques appliquées --- Statistieken --- Statistiques --- Toegepaste wiskunde --- Factor analysis --- Analyse factorielle --- 304.0 --- AA / International- internationaal --- 658.8:005.52 --- gegevensanalyse --- marketing --- marktonderzoek --- statistiek --- wiskunde --- Zuivere statistische analyse (algemene naslagwerken). Tijdreeksen. --- Marktonderzoek --- Multivariate analysis --- data processing --- Zuivere statistische analyse (algemene naslagwerken). Tijdreeksen --- Multivariate analysis - data processing
Listing 1 - 10 of 32 | << page >> |
Sort by
|