Listing 1 - 10 of 32 << page
of 4
>>
Sort by

Book
Marktonderzoek : methoden en toepassingen
Authors: ---
ISBN: 9053503188 Year: 1994 Publisher: Leuven Garant

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Inleidende begrippen en methodologische overwegingenGegevensverzameling


Book
Marketing voor ondernemers : in 10 stappen naar een succesvolle marketingstrategie
Author:
ISBN: 9789052617077 Year: 2010 Publisher: Den Haag Academic Service

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Elke organisatie moet 'iets' met marketing. Maar niet elk bedrijf heeft marketingspecialisten in huis. Bovendien is het effectief toepassen van marketing niet zo eenvoudig. Gaat u als ondernemer of manager aan de slag met marketing, maar bent u geen deskundige op dit gebied ? Dan is dit boek voor u geschreven. Of u nu een kleine zelfstandige bent, bij een zorginstelling werkt of bij een commercieel bedrijfje, in Marketing voor ondernemers leest u hoe u invulling geeft aan alle stappen in het proces. Daarin speelt de praktijk een belangrijke rol, inclusief de uitwerking op operationeel niveau. Zo kunt u de materie direct vertalen naar uw eigen werksituatie. Ook de praktische tips helpen u om uw marketing tot een succes te maken. Bron : http://www.boekenbank.be

Brands laid bare : using market research for evidence-based brand management
Author:
ISBN: 0470012838 9786610275618 1280275618 0470014385 9780470014387 9780470012833 Year: 2005 Publisher: Chichester John Wiley

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

The way we relate to brands has changed. Once, brand management was about doing things to people, and choices were made by brand managers not consumers. Now the focus has shifted towards the customer, empowering them to make choices and treating them as individuals rather than an amorphous mass. A consequence of this is increased interest in understanding people as a foundation for brand management. And this is where market research can come in. By drawing on market research to understand consumers, marketers can better understand how to manage their brand. Exploring a spectrum of 12 customer


Book
Analyse des données et des panels de données
Authors: ---
ISBN: 2804131459 9782804131456 Year: 1999 Volume: *4 Publisher: Paris Bruxelles De Boeck université

Listing 1 - 10 of 32 << page
of 4
>>
Sort by