Listing 1 - 9 of 9
Sort by

Book
Ondernemingsrecht : een inleiding
Authors: --- --- --- ---
ISBN: 9789085790402 Year: 2020 Publisher: Oud-Heverlee Alta


Book
Principes van marketing
Authors: --- ---
ISBN: 9789043038065 Year: 2021 Publisher: Pearson

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Het doel van elke marketeer is om klanten meerwaarde te bieden. Met deze 8e editie van Principes van marketing bieden we jou meerwaarde door je op een brede maar ook praktische en plezierige manier kennis te laten maken met de fascinerende wereld van moderne marketing. Het boek is overzichtelijk opgedeeld in de vier stappen van het marketingplanningsproces: analyse, strategie, tactiek en implementatie/evaluatie. Deze marketingprincipes vormen de basis van een marketingplan, dat vervolgens de blauwdruk vormt voor het te volgen marketingbeleid. De indeling van dit boek sluit dus goed aan b? de manier waarop marketing daadwerkelijk in de prakt?k wordt toegepast. In deze editie zijn nieuwe, actuele cases en voorbeelden toegevoegd van Nederlandse en Vlaamse bedrijven, zowel op het gebied van marketing tussen bedrijf en consument als tussen bedrijven onderling. Het boek is volledig geactualiseerd, met meer aandacht voor online marketing en sociale media. Uiteraard is er ook oog geweest voor de implicaties van de COVID-19-pandemie. Daarnaast wordt de geïntegreerde marketingstrategie uitgebreid behandeld en is er meer aandacht voor maatschappelijk verantwoord ondernemen. Ten slotte komt de customer journey (klantreis) in deze editie uitvoerig aan bod. Principes van marketing is geschreven voor studenten in het hoger onderwijs en bruikbaar voor elke studie waarin marketing aan bod komt. Het is een standaardwerk voor marketingstudenten én -professionals. Dit boek wordt geleverd met een toegangscode voor MyLab: een online leeromgeving met ondersteunend studie- en lesmateriaal voor zowel studenten als docenten. Je vindt hier onder andere: ? Het volledige boek in digitale vorm (eText) ? Een begrippentrainer ? Meerkeuzevragen met feedback ? Cases ? Discussievragen ? Verdiepend materiaal ? Animaties ? Alle figuren en tabellen uit het boek Philip Kotler is hoogleraar International Marketing aan de Kellogg Graduate School of Management. Gary Armstrong is emeritus hoogleraar aan de Kenan-Flagler Business School. Lloyd C. Harris is directeur van de Marketing Group en hoogleraar marketing aan de Birmingham Business School. Hongwei He is hoogleraar marketing aan de Alliance Manchester Business School. Dit boek is bewerkt voor de Nederlandstalige markt door Ton Borchert, docent marketing aan de Hogeschool Utrecht; Ed Feijen, docent (strategische) marketing aan de Hogeschool Leiden; Marc Logman, doctor in de Toegepaste Economische Wetenschappen en docent marketing en business modeling aan de KU Leuven en UHasselt; Peter Nonhof, docent marketing aan NHL Stenden Hogeschool; Erno Pickee, oprichter van Your Legacy Academy. www.pearsonmylab.nl www.pearsonmylab.be www.pearson.com/nl www.pearson.com/beBron: www.bookspot.be


Book
Koerszaken
Author:
ISBN: 9789492515667 Year: 2021 Publisher: Meulebeke Uitgeverij Bibliodroom

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Cijfers en centen zijn de energierepen van het wielrennen. Ploegen, sponsors, organisatoren en renners willen niet alleen sportief, maar ook zakelijk in de kopgroep fietsen. Inzicht en tactiek bepalen winst of verlies. Meer dan een kwarteeuw is dit het academische vakdomein van sporteconoom en -marketeer Wim Lagae.Op souplesse en in de taal van de fanaat rijdt hij in Koerszaken door de business. Een halve eeuw hangt de hoogleraar rond in het peloton: als superfan, jeugdrenner, cyclosportief coureur en triatleet. Een prof in het zog van de profs.In Plaatselijke rondes illustreert hij de wetenschap aan de hand van doorleefde anekdotes en verborgen verhalen uit zijn koersminnend nest in een klein West-Vlaams dorp, thuisland Waasland, of de brede entourage van de wielerwereld. Soms leest de koers als een roman.Bron: www.standaardboekhandel.be


Book
Basisgrammatica Duits
Author:
ISBN: 9789062833061 Year: 2004 Publisher: Bussum Coutinho

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Nederlands en Duits zijn nauw met elkaar verwant en veel Nederlandstaligen kunnen het Duits wel globaal begrijpen. Maar om zich correct in het Duits uit te drukken is meer nodig. Dat ligt in de eerste plaats aan de grote vormenrijkdom van het Duits. Daar komt bij dat juist de taalverwantschap veel Nederlandstaligen geregeld op het verkeerde been zet, wat zich uit in forse aantallen neerlandismen. Daarom wordt in deze basisgrammatica voornamelijk aandacht besteed aan de Duitse vormleer en aan de specifieke problemen die Nederlanders en Vlamingen ondervinden bij het gebruik van het Duits.https://www.coutinho.nl/en/basisgrammatica-duits-9789062833061


Book
Business grammar builder. : Intermediate to upper-intermediate: clear explanations for real situations.
Author:
ISBN: 9780230732520 9780230732544 Year: 2010 Publisher: London Macmillan Education


Book
Mots et contexte
Authors: ---
ISBN: 9789460307218 Year: 2014 Publisher: Antwerpen Intertaal

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Mots et contexte bestaat uit een woordenschatboek en een oefenboek.Mots et contexte woordenschatboek biedt een woordenschat van circa 3400 woorden. De woorden worden aangeboden in informatieve teksten.Het boek bestaat uit 15 thematische hoofdstukken.De thema’s die aan bod komen zijn: Les relations familiales, Le système éducatif, La société, Paris, Le monde du travail, L’économie, Les loisirs, La culture, Les médias, La politique, La France et l’Europe, La francophonie, L’histoire, La géographie, L’écologie. De teksten zijn ook te beluisteren door middel van mp3’s die gratis zijn te downloaden.In Mots et contexte oefenboek staan bij elk thema gevarieerde oefeningen.Het online materiaal van Mots et contexte biedt de oplossingen van het oefenboek, extra beeldmateriaal en aanwijzingen voor de docent. Dit is te vinden onder de blauwe knop "Extra materiaal".


Book
Principes van marketing
Authors: --- --- ---
ISBN: 9789043034098 9043034096 Year: 2017 Publisher: Amsterdam Pearson Education

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Deze zevende editie van Principes van marketing, geschreven door bestselling auteur Philip Kotler, laat studenten op een innovatieve, brede, maar ook praktische en plezierige manier kennismaken met de fascinerende wereld van moderne marketing.Principes van marketing is gebaseerd op vijf belangrijke waardethemas:1. Het creëren van waarde voor klanten om in ruil daarvoor waarde van klanten te ontvangen.2. Het opbouwen en managen van sterke, waardecreërende merken.3. Het rendement van marketing managen om waarde uit de klant te halen.4. Het mobiliseren van nieuwe marketingtechnologieën.5. Het introduceren van maatschappelijk verantwoorde marketing over de hele wereld.Nieuw in deze editieDe structuur van het boek is geheel aangepast aan een nieuwe visie op het marketingplanningsproces waarin de fases analyse, strategie, tactiek en implementatie centraal staan. Daarnaast is online marketing volledig geïntegreerd in het boek. Bij elk hoofdstuk zijn nieuwe cases, highlights en voorbeelden toegevoegd, vaak gebaseerd op Belgische of Nederlandse bedrijven. Veel extra cursusmateriaal is te vinden in de digitale leeromgeving Pearson MyLab.DoelgroepPrincipes van marketing is bestemd voor studenten in het hoger onderwijs en bruikbaar in elke studie waarin marketing aan de orde komt.Bron : http://www.pearsoneducation.nl


Book
Macro-economie.
Author:
ISBN: 9789044130850 Year: 2017 Publisher: Antwerpen Garant

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Economische groei, werkgelegenheid en werkloosheid, begrotingstekort en overheidsschuld, inflatie, rentevoeten, waarde van de munt, concurrentiekracht, inkomenskloof tussen rijke en arme landen. Macro-economische ontwikkelingen staan onafgebroken in de publieke belangstelling. Ze behoren tot het nieuws van elke dag. Dit boek richt zich zowel tot studenten als tot een breed publiek van geïnteresseerden. Het biedt een inzicht in de evolutie van alle belangrijke macro-economische variabelen en in hun onderlinge samenhang. Deze derde en sterk herziene editie brengt niet alleen een coherent theoretisch denkkader, er is ook uitgebreide aandacht voor de confrontatie van de theorie met de praktijk. Aan de hand van voorbeelden uit de reële wereld en dertig uitgewerkte toepassingen neemt het boek de lezer mee door de belangrijkste macro-economische ontwikkelingen en discussies van de laatste tien tot vijftien jaar: de wereldwijde financiële en economische crisis die in 2008 uitbrak, de economische onevenwichten in de eurozone, de publieke schuldencrisis, het gevoerde monetair en budgettair beleid en de effecten daarvan, de discussies over werkgelegenheid en economische groei enz. Via de opbouw en toepassing van een samenhangend macro-economisch denkkader wil dit boek bijdragen tot een beter begrip van economische ontwikkelingen uit het verleden, en tot de correcte inschatting van de mogelijke gevolgen van toekomstige gebeurtenissen.


Book
Economische politiek : principes en ervaringen
Authors: ---
ISBN: 9789044130935 Year: 2013 Publisher: Antwerpen Garant

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

De economische politiek staat onafgebroken in de publieke belangstelling. De mogelijkheden en beperkingen van het overheidsbeleid kunnen het leven van de burgers drastisch beïnvloeden, getuige daarvan de recente financieel-economische crisis.Wat zijn de principes van het spel ? Dit boek beschrijft de doeleinden, de instrumenten en hun samenhang en de mogelijke politieke invloeden die een rol spelen in het overheidsbeleid. Dan wordt de focus gericht op het macro-economische stabilisatiebeleid en het aanbodeconomisch beleid.Aan de belangrijkste hefbomen zijn we aparte hoofdstukken gewijd, in het bijzonder het monetair beleid, het budgettair beleid en het arbeidsmarktbeleid.In het hele boek gaat heel wat aandacht naar de economische prestaties en concrete beleidservaringen van de ontwikkelde landen in de voorbije decennia. Wegens haar uitzonderlijke karakter en de grote impact komt de jongste financieel-economische crisis in diverse hoofdstukken aan bod. In het laatste hoofdstuk staat een overzicht van de crisis.Dit boek richt zich zowel tot een ruim publiek van belangstellenden als tot studenten.Bron : http://www.maklu.be

Keywords

Macroeconomics --- Economic policy and planning (general) --- Belgium --- 338.22 --- BPB1407 --- Politique économique --- België --- 330.101 --- 338.2 --- OF 2 2018-2019 --- VP 2018-2019 --- 338.22 Economische organisatieleer. Economisch beleid. Economische politiek --- Economische organisatieleer. Economisch beleid. Economische politiek --- Economisch beleid --- Macro-economie --- Economische politiek en planning (algemeen) --- OO Economisch beleid (*) --- Economic policy --- Handbooks, manuals, etc. --- Economie --- Economische politiek --- Overheidsbeleid --- Internationale economie --- OF 2 2019-2020 --- VP 2019-2020 --- politika ekonomike --- økonomisk politik --- majanduspoliitika --- hospodárska politika --- hospodářská politika --- política económica --- икономическа политика --- polityka gospodarcza --- ekonomikas politika --- ekonomisk politik --- Wirtschaftspolitik --- gazdaságpolitika --- talouspolitiikka --- economisch beleid --- οικονομική πολιτική --- beartas eacnamaíoch --- politică economică --- politica economica --- politika ekonomika --- economic policy --- ekonomska politika --- економска политика --- ekonominė politika --- wirtschaftspolitische Leitlinien --- ekonomisk inriktning --- hospodářské rozhodování --- escolha económica --- opzione economica --- gazdaságpolitikai elképzelések --- ekonomický prístup --- gestión económica --- gazdasági megközelítés --- orientamento economico --- taloudellinen lähestymistapa --- majanduslik lähenemisviis --- ekonomisk kurs --- gazdaságpolitikai döntés --- економски пристап --- ekonomiskt val --- obiettivo economico --- economische keuze --- opțiune economică --- Globalsteuerung der Wirtschaft --- qasje ekonomike --- wirtschaftspolitische Entscheidung --- gazdaságpolitikai iránymutatás --- choix économique --- orientation économique --- ekonominis pasirinkimas --- decisione economica --- orientação económica --- ekonomiskā izvēle --- økonomisk kurs --- ekonomický přístup --- стопанска политика --- økonomisk valg --- opción económica --- ekonomická volba --- ekonomiskā pieeja --- wirtschaftliche Zielvorstellungen --- οικονομική επιλογή --- obiectiv economic --- ekonomická politika --- economische koers --- metody řízení národního hospodářství --- ekonomická voľba --- ekonomski pristup --- taloudellinen valinta --- majanduslik valik --- zgjedhje ekonomike --- scelta economica --- economic approach --- οικονομικός προσανατολισμός --- ekonominis požiūris --- gospodarska politika --- economic choice --- OF 2 2020-2021 --- VP MA 2020-2021 --- Beleid --- OF 2 2021-2022 --- VP MA 2021-2022 --- OF 2 2022-2023 --- VP MA 2022-2023 --- Politique économique --- OF 2 2023-2024 --- VP MA 2023-2024

Listing 1 - 9 of 9
Sort by