Listing 1 - 10 of 94 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Christian ethics --- Proportionality (Ethics) --- Proportionalism (Ethics) --- Ethics --- Catholic authors. --- 241.2 --- Catholic authors --- Geweten en verantwoordelijkheid --- 241.2 Geweten en verantwoordelijkheid
Choose an application
Academic collection --- 347.1 ) Personen- en familierecht --- adoptie --- ontvoogding --- ouderlijke verantwoordelijkheid --- personen- en familierecht
Choose an application
The contributors, representing a diverse range of intercultural perspectives, provide a list of ethical principles common to all their cultures, and demonstrate that cultures in all their differences share a common ground from which to view the media.
General ethics --- Mass communications --- Communication --- Moral and ethical aspects. --- 172 --- Sociale ethiek. Sociale moraal. Sociale verantwoordelijkheid --- 172 Sociale ethiek. Sociale moraal. Sociale verantwoordelijkheid --- Moral and ethical aspects --- E-books --- Mass media --- Moral and religious aspects
Choose an application
Justice --- 172 --- 340.12 --- 172 Sociale ethiek. Sociale moraal. Sociale verantwoordelijkheid --- Sociale ethiek. Sociale moraal. Sociale verantwoordelijkheid --- 340.12 Natuurrecht. Rechtsfilosofie --(algemeen) --- Natuurrecht. Rechtsfilosofie --(algemeen) --- Injustice --- Conduct of life --- Law --- Common good --- Fairness --- Justice.
Choose an application
Droit de la famille --- Familierecht --- Academic collection --- 347.1 ) Personen- en familierecht --- adoptie --- ontvoogding --- ouderlijke verantwoordelijkheid --- personen- en familierecht
Choose an application
Mike is pas 10, maar kan erg goed voor zichzelf zorgen. Nu ja, zo goed gaat het nu ook weer niet. Mike vergeet een heleboel dingen: zijn huiswerk, zijn zwemspullen, zijn agenda ? Zijn klasgenoten lachen hem uit en geven hem bijnamen. Mike wil gewoon Mike zijn en doet vreselijk zijn best om aan de verwachtingen van alle volwassenen te beantwoorden. Maar hoe meer hij zijn best doet, hoe meer het fout loopt.https://eenhoorn.be/boek/mike-gewoon-mike/
Dutch literature --- socio-emotionele problemen --- verhalen --- Relatie ouder - kind --- Verantwoordelijkheid --- Alleen zijn --- Identiteit --- Jeugdboeken 07-09 jaar
Choose an application
Aäron krijgt een cavia, die hij Bobby noemt. De cavia krijgt een plekje op zijn kamer. Met opa maakt hij een buitenren, zodat Bobby af en toe ook buiten kan zijn. Als Aäron met zijn vriendje Thom een weekend naar het voetbaltoernooi, past Britt op de cavia.
genre-thema"">
Choose an application
Philosophical anthropology --- filosofie --- Boethius, Anicius Manlius Severinus --- 241.2*3 --- #GROL:SEMI-1-05'05' --- Happiness --- -Philosophy and religion --- -Christianity and philosophy --- Religion and philosophy --- Religion --- Gladness --- Emotions --- Cheerfulness --- Contentment --- Pleasure --- Well-being --- Theologische ethiek: vrijheid en verantwoordelijkheid --- Early works to 1800 --- Philosophy and religion --- Boëthius - De consolatio philosophiae --- Filosofie --- Early works to 1800. --- Oudheid --- -Theologische ethiek: vrijheid en verantwoordelijkheid --- 241.2*3 Theologische ethiek: vrijheid en verantwoordelijkheid --- Boëthius - De consolatio philosophiae. --- Oudheid. --- -241.2*3 Theologische ethiek: vrijheid en verantwoordelijkheid --- Christianity and philosophy --- Boethius
Choose an application
Steeds meer organisaties proberen de slag te maken van het werken vanuit het systeem naar het werken vanuit de bedoeling. Maar dat is in de praktijk nog niet zo gemakkelijk.Na zijn bestseller Verdraaide organisaties zet Wouter Hart in 'Anders Vasthouden' de volgende stap. Hij beschrijft met talloze voorbeelden en metaforen negen sleutels die de lezer handvatten bieden bij:* het leren sturen vanuit de bedoeling;* het vergroten van eigenaarschap;* het vormgeven van ondersteunende systemen.Welke plek hebben regels en kaders in het vergroten van eigenaarschap ? Hoe kun je ruimte creëren zonder direct alles los te laten ? Wat betekent dat voor de verantwoording? En hoe wordt de leerling, cliënt, bewoner of klant werkelijk de start van de oplossing ?Kortom: hoe geef je vorm aan het werken vanuit de bedoeling in de praktijk ?Bron : http://www.bol.com
Management --- Organisatieleer --- Managementmodellen --- Organisatiesociologie --- organisatiepsychologie --- verantwoordelijkheid --- leidinggeven --- Business policy --- Industrial psychology --- PXL-Business 2018 --- organisatiekunde --- organisatiecultuur --- organisatieverandering --- organisatiekunde, zorgsector --- onderwijsfilosofie --- Managementmodel --- Veranderingsmanagement --- Interne communicatie ; ondernemingen
Choose an application
Dit boek is een pleidooi voor een hulpverlening die nabij, gelijkwaardig, liefdevol en menselijk is. Terug naar de essentie.Met positieve heroriëntering willen we gebruik maken van de kans die in elke crisis verscholen zit. Kunnen we de moed vinden om ons hart opnieuw te openen? Enkel zo kunnen we de liefdevolle verbinding met onszelf, de ander en alles wat ons omringt, hervinden. Hoe meer verbinding, hoe meer beweging.We brengen een visie op hoe we willen omgaan met uitdagingen in ons leven; een visie op de houding van de hulpverlener; een visie op de praktijk van het werken met gezinnen en teams binnen de jeugdhulpverlening. Duik erin en kom jezelf tegen.https://shop.acco.be/nl-be/items/9789463798976
jeugdhulpverlening --- Social welfare methods --- Orthopedagogics --- orthopedagogiek --- jeugdbescherming --- hulpverlening --- contextuele hulpverlening --- cliënt-hulpverlener relatie --- Jeugdhulp --- Jeugdhulpverlening --- Hulpverlening ; methodiek --- Jeugdzorg --- Heroriëntering --- Relatie cliënt --- Hulpverlening --- Procesbegeleiding --- Verbindend werken --- Verlangen --- Verantwoordelijkheid
Listing 1 - 10 of 94 | << page >> |
Sort by
|