Listing 1 - 10 of 24 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
FR / France - Frankrijk --- AA / International- internationaal --- 658.334 --- Gestion des ressources humaines Personeelsbeleid --- Age Leeftijd --- Relations humaines Menselijke relaties --- Formation Opleiding --- Performance Prestatie --- Beroepsvorming en -oriëntatie. Menselijke investeringen. Menselijk kapitaal --- Personnes âgées --- Gestion des ressources humaines
Choose an application
Knowledge management --- Gestion des connaissances --- 658.14 --- Tableau de bord Stuurbord --- Changement Verandering --- Appréciation des prestations du personnel Prestatiebeoordeling --- Apprentissage Leerproces --- Gestion des connaissances Kennisbeheer --- Workflow Workflow --- Formation (entreprises) Vorming (bedrijven) --- AA / International- internationaal --- 658.334 --- 650 --- Beroepsvorming en -oriëntatie. Menselijke investeringen. Menselijk kapitaal. --- Theorieën en grondbeginselen. Management. --- Monograph --- Beroepsvorming en -oriëntatie. Menselijke investeringen. Menselijk kapitaal --- Theorieën en grondbeginselen. Management
Choose an application
Personnel --- Personnel, Effets des innovations sur le. --- Nouvelles technologies de l'information et de la communication. --- Direction. --- AA / International- internationaal --- 658.334 --- 658.300 --- Gestion des ressources humaines Personeelsbeleid --- Technologie de l'information Informatietechnologie --- Informatique Informatica --- Beroepsvorming en -oriëntatie. Menselijke investeringen. Menselijk kapitaal. --- Industriële psychologie en ergonomie. Arbeidsverrijking. --- Beroepsvorming en -oriëntatie. Menselijke investeringen. Menselijk kapitaal --- Industriële psychologie en ergonomie. Arbeidsverrijking
Choose an application
AA / International- internationaal --- 658.334 --- Beroepsvorming en -oriëntatie. Menselijke investeringen. Menselijk kapitaal. --- 658.3 --- Evaluation Evaluatie --- Apprentissage Leerproces --- Didactique Didactiek --- Objectifs (formation) Doelstellingen (opleiding) --- Formateurs Opleiders --- 658.3 Personnel. Human factor. Human relations (Staff relations. Personal or interpersonal relations). Working atmosphere --- Personnel. Human factor. Human relations (Staff relations. Personal or interpersonal relations). Working atmosphere --- Employees --- Training of --- Beroepsvorming en -oriëntatie. Menselijke investeringen. Menselijk kapitaal
Choose an application
Gestion des ressources humaines Personeelsbeleid --- Assessment Assessment --- Gestion des compétences Competentiemanagement --- Performance Prestatie --- Appréciation des prestations du personnel Prestatiebeoordeling --- AA / International- internationaal --- 658.334 --- Beroepsvorming en -oriëntatie. Menselijke investeringen. Menselijk kapitaal. --- Personnel management --- prestaties --- assessments (economie) --- competentiemanagement --- Beroepsvorming en -oriëntatie. Menselijke investeringen. Menselijk kapitaal --- Appréciation des prestations du personnel Prestatiebeoordeling. --- Assessment Assessment. --- Gestion des compétences Competentiemanagement. --- Gestion des ressources humaines Personeelsbeleid. --- Performance Prestatie.
Choose an application
Adult education. Lifelong learning --- Employees --- Vocational evaluation --- Personnel --- Evaluation professionnelle --- Training of --- Management --- Formation --- Gestion --- Evaluation --- Evaluation de la formation Training evaluation --- Besoins (formation) Behoeften (opleiding) --- Objectifs (formation) Doelstellingen (opleiding) --- Formation (entreprises) Vorming (bedrijven) --- Formateurs Opleiders --- AA / International- internationaal --- 658.334 --- Beroepsvorming en -oriëntatie. Menselijke investeringen. Menselijk kapitaal. --- Beroepsvorming en -oriëntatie. Menselijke investeringen. Menselijk kapitaal --- Évaluation --- Personnel - Formation - Evaluation --- Personnel - Formation - Problemes et exercices --- Formation en entreprise --- Formation professionnelle
Choose an application
Personnel management --- Human capital --- Vocational qualifications --- Personnel --- Ressources humaines --- Qualifications professionnelles --- Direction --- EEC / European Union - EU -Europese Unie - Union Européenne - UE --- 658.334 --- Gestion des compétences Competentiemanagement --- Europe Europa --- Gestion des ressources humaines Personeelsbeleid --- Beroepsvorming en -oriëntatie. Menselijke investeringen. Menselijk kapitaal. --- Economics - Management. --- Corporations --- Employment management --- Human resource management --- Human resources management --- Manpower utilization --- Personnel administration --- Management --- Public administration --- Employees --- Employment practices liability insurance --- Supervision of employees --- Beroepsvorming en -oriëntatie. Menselijke investeringen. Menselijk kapitaal
Choose an application
Occupational training. --- Economie van de opvoeding. --- Sociology of work --- Personnel management --- Adult education. Lifelong learning --- Occupational training --- 476 --- 658.334 --- BE / Belgium - België - Belgique --- Didactique Didactiek --- Formateurs Opleiders --- Formation Opleiding --- Formation professionnelle Beroepsopleiding --- Travail Arbeid --- Job training --- Manpower development and training --- Manpower training programs --- Vocational training --- Education --- Training --- Education and training services industry --- Practice firms --- Economie van de opvoeding --- Beroepsvorming en -oriëntatie. Menselijke investeringen. Menselijk kapitaal --- Formation professionnelle --- Education, Professional.
Choose an application
Er zijn van die leertrajecten - die blijven u bij. Ze zijn van veel invloed op uw persoonlijke ontwikkeling, uw vakmanschap, de samenwerking in uw team of de prestaties van de organisatie waar u werkt. Het zijn leertrajecten die grote impact hebben op uw werk, op uw loopbaan en soms zelfs op uw leven. Dat kan zijn als manager in een leiderschapstraject, als student tijdens een stage of als professional in een leergang of development center.Wat maakt dergelijke leertrajecten zo succesvol? Zijn er gouden regels voor het ontwerpen ervan? Valt het te leren: ontwerpen van leren dat werkt? De samenstellers van dit boek denken van wel. Door goed te kijken naar wat werkt. En door de kunst af te kijken bij ervaren ontwerpers.Dat is precies wat er is gedaan: in de keuken kijken bij ervaren ontwerpers, die werken met een scala aan leervragen in organisaties. Dat levert niet alleen heel mooie beschrijvingen op van leertrajecten, maar ook spannende beelden van 'the making of'. We zien dat ontwerpen iets anders is dan het simpel volgen van een recept. Het is onvermoeibaar en met toewijding zoeken naar wat werkt in déze situatie, samen met déze personen, in déze organisatie, op dít moment. Het is experimenteren, gaandeweg bijstellen, bekende principes toepassen, nieuwe principes ontdekken, oude voorkeuren loslaten, reflecteren. Het ontwerpproces als leerproces.Hoe verschillend ook, succesvolle leertrajecten blijken ten minste drie belangrijke overeenkomsten te hebben:-Degenen voor wie een traject bestemd is doen actief mee in het ontwerpproces. Het ontwerpproces is onderdeel van het leerproces; vaak ís het ontwerpproces het leerproces.-Het mobiliseren en benutten van ambities, toekomstdromen en sterke punten is een veel kansrijker start van leertrajecten dan uitgaan vanuit tekorten, beperkingen of knelpunten. -De werkplek is de krachtigste leeromgeving. Werken en leren vallen steeds meer samen.Bron: https://www.managementboek.nl/boek/9789491552007/het-ontwerpboek-mariel-rondeel
Didactics --- Personnel management --- kennismanagement --- didactiek --- HRM (human resource management) --- levenslang leren --- leertrajecten --- vakmanschap --- AA / International- internationaal --- 658.300 --- 658.334 --- Change strategie beleid cultuur verandering success gedrag communiceren --- Industriële psychologie en ergonomie. Arbeidsverrijking. --- Beroepsvorming en -oriëntatie. Menselijke investeringen. Menselijk kapitaal. --- ontwerpen --- Plans de formation Opleidingsplannen --- Vaardigheden talenten zelfontwikkeling zelfontplooiing creativiteit success --- 454 --- didactische werkvormen --- didactisch proces --- leren --- onderwijs --- Leertrajecten --- Onderwijsstrategieën --- Werkvormen --- Lerende organisaties --- Innovatie --- Training --- Industriële psychologie en ergonomie. Arbeidsverrijking --- Beroepsvorming en -oriëntatie. Menselijke investeringen. Menselijk kapitaal --- Leertraject --- Onderwijsstrategie --- Werkvorm --- Lerende organisatie
Choose an application
Appréciation des prestations du personnel Prestatiebeoordeling --- Compétences Bevoegdheden --- Gestion des compétences Competentiemanagement --- Gestion des ressources humaines Personeelsbeleid --- AA / International- internationaal --- 658.301 --- 658.334 --- 658.300 --- Beroepsselectie. Functieanalyse. --- Beroepsvorming en -oriëntatie. Menselijke investeringen. Menselijk kapitaal. --- Industriële psychologie en ergonomie. Arbeidsverrijking. --- Beroepsselectie. Functieanalyse --- Beroepsvorming en -oriëntatie. Menselijke investeringen. Menselijk kapitaal --- Industriële psychologie en ergonomie. Arbeidsverrijking --- MAIN D'OEUVRE --- Gestion des ressources humaines --- GESTION DE COMPETENCES --- PLANIFICATION --- FRANCE
Listing 1 - 10 of 24 | << page >> |
Sort by
|