Listing 1 - 3 of 3 |
Sort by
|
Choose an application
Door de grote hoeveelheid aanbieders is het tegenwoordig lastig om klanten te binden. Het is voor de continuïteit van bedrijven echter wel van groot belang klanten te werven en te behouden. Customer Relationship Management is voor de hedendaagse manager het beste wapen om deze klanten te binden. Dankzij CRM krijgt u direct beschikking over het ultieme voordeel, te weten klantinformatie, waarbij gegevens worden omgezet in informatie die weer een bevredigende reactie oplevert voor de klant. (Bron: covertekst)
managementvaardigheden --- Marketing --- klantentevredenheid --- CRM (Customer Relationship Management) --- Management --- customer relationship management --- 658.89 --- Information Informatie --- Ordinateurs Computers --- Client Klant --- Management Management --- Internet Internet --- Stratégies (management) Strategieën (management) --- Courrier électronique Electronic mail --- Brainstorming Brainstorming --- Technologie Technologie --- Communication Communicatie --- Conflits (gestion) Conflicthantering --- Service à la clientèle Klantendienst --- Balanced scorecard Balanced scorecard --- Plaintes Klachten --- Customer Relationship Management --- E100732.jpg --- Klantenbinding --- Purchasers as objects of sales effort. Prospective customers, clients --- 658.89 Purchasers as objects of sales effort. Prospective customers, clients
Choose an application
CRM (Customer Relationship Management) --- non-profitsector --- IKZ (integrale kwaliteitszorg) --- Distribution strategy --- HRM (human resource management) --- 65.012.4 --- 658.115.4 --- dienstensector --- management --- marketing --- 005.912 --- 005.912.2 --- 658.8 --- diensten --- facility management --- servicemanagement --- Qualité totale Integrale kwaliteitszorg --- Service à la clientèle Klantendienst --- Efficacité Efficiëntie --- Management. Directorate. Technique and methods of management --- Industrie studies industriële goederen. Services and related industries --- kantoormanagement --- contacten met het publiek --- marketing, verkoop, distributie --- Dienstenmarketing --- 65.012.4 Management. Directorate. Technique and methods of management --- Dienstenmarketing. --- Distributiestrategie --- Business policy --- Business management
Choose an application
Doe iets met de feedback van uw klanten en geef uw bedrijf een boost ! Enkele jaren geleden bestond Twitter niet, had Facebook slechts een paar miljoen gebruikers en was er nog geen sprake van mobiel internet. De wereld is de voorbije jaren structureel veranderd. Dat zal niemand nog betwisten. Veel bedrijven hebben ondertussen hun eerste stappen in de wereld van de sociale media gezet. Toch slagen ze er nog niet in om hun conversatiepotentieel volledig te benutten. Conversation Manager Steven Van Belleghem reikt een handleiding aan om uw bedrijf om te vormen tot een Conversation Company waar klanten en medewerkers uw potentiële woordvoerders zijn. Aan de basis ligt een open, authentieke en positieve bedrijfscultuur. Bovendien moet een Conversation Company slim inzetten op sociale media en de vier C's - customer experience, conversatie, content en collaboratie - goed managen om het conversatiepotentieel te optimaliseren.Na het succes van De Conversation Manager brengt Steven Van Belleghem een verhaal over bedrijfscultuur, het herverbinden van medewerkers met klanten en hoe sociale media daarbij kunnen helpen. In De Conversation Company ontdekt u hoe u de klant in de boardroom brengt en zijn feedback ook echt kunt gebruiken.Bron : http://www.boekenbank.be
Marketingcommunicatie. --- Applied marketing --- Advertising. Public relations --- Consumer behavior --- Computer architecture. Operating systems --- CRM (Customer Relationship Management) --- klantentevredenheid --- organisatiecultuur --- sociale media --- Mass communications --- Online marketing --- Marketingcommunicatie --- Direct marketing --- Marketing ; strategieën --- Marketing en internet --- Klantenbinding --- Communication --- Methodology --- 098 Bedrijfskunde --- Client Klant --- Culture d'entreprise Bedrijfscultuur --- Réseaux Netwerken --- Sociale media --- 369.1 --- CRM --- bedrijfscultuur --- klantenbinding --- marketing --- 380.53 --- 650 --- 659 --- AA / International- internationaal --- 658.8:004.738.5 --- management --- nieuwe media --- sociale marketing --- 369.11 --- Bedrijfscultuur --- Management --- Marketing --- Marketing : strategieën --- 650.012 --- Reclame - Public relations. --- Publicité - Relations publiques. --- Advertising. Public relations. --- 659 Reclame - Public relations. --- 659 Publicité - Relations publiques. --- 659 Advertising. Public relations. --- marketing, marktonderzoek, marktanalyse --- customer relationship management --- social media --- Analyse van de markten en verkooppolitiek. Handelsvooruitzichten. Marketing. --- Theorieën en grondbeginselen. Management. --- internetmarketing --- PHL-Music 12 --- Analyse van de markten en verkooppolitiek. Handelsvooruitzichten. Marketing --- Theorieën en grondbeginselen. Management --- Reclame - Public relations --- Sociale communicatie --- Cybermarketing --- Internet --- Consumenten --- Feedback --- Organisatiecultuur --- 005.34 --- Consument --- Financiewezen --- Onlinemarketing --- Marketing ; strategieën
Listing 1 - 3 of 3 |
Sort by
|