Listing 1 - 10 of 43 << page
of 5
>>
Sort by

Book
Correcting fallacies about educational and psychological testing.
Author:
ISBN: 9781433803925 Year: 2009 Publisher: Washington American psychological association

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Training that delivers results : instructional design that aligns with business goal
Author:
ISBN: 0814434045 Year: 2014 Publisher: Broadway, New York : AMACOM,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Instructional designers and other training professionals are often stuck in order-taking roles. The company wants training on a specific topic--business writing, behavioral interviewing, customer service--and a one-size-fits-all module is produced. Training That Delivers Results offers a far better way to educate employees. Written by a widely recognized master of instructional design, this practical book helps readers connect learning solutions with strategic business goals. Designers become proactive partners with their clients, collecting data to define problems, developing targeted trainin


Book
Measuring individual and organisational performance in the public services of EU member states.
Authors: --- ---
ISBN: 9789292030056 9789067792080 Year: 2008 Publisher: Maastricht EIPA

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Wie finde ich Normen, Patente, Reports?
Authors: --- ---
ISBN: 387061191X Year: 1978 Publisher: Berlin Berlin Verl.

Abolishing performance appraisals : why they backfire and what to do instead
Authors: ---
ISBN: 1576750760 Year: 2000 Publisher: San Francisco (Calif.) Berrett-Koehler

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Kill the messenger : the war on standardized testing.
Authors: --- ---
ISBN: 0765801787 1412805120 Year: 2006 Publisher: New Brunswick Transaction

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

First things fast : a handbook for performance analysis
Authors: ---
ISBN: 0787944386 Year: 1999 Publisher: San Francisco (Calif.): Jossey-Bass

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Manager vraiment par la qualité. : enjeux, méthodes et études de cas
Author:
ISBN: 9782124658220 2124658220 Year: 2022 Publisher: La Plaine Saint-Denis AFNOR

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

À force de confusions et de contresens, la démarche qualité a fini par acquérir une mauvaise réputation... Confusion entre démarche qualité et certification, excès de méthode aboutissant à des « usines à gaz », coûts engendrés... Autant de reproches récurrents auxquels Michel Bellaïche répond point par point, démontrant que, bien souvent, ces freins sont dus à une formation insuffisante et à une mauvaise interprétation des textes. Une fois la compétence acquise, les résultats positifs ne tardent pas à se faire sentir, surtout si l'on considère qu'après tout, la fameuse démarche « processus » est essentiellement une question de bon sens. Dans cette nouvelle édition, Michel Bellaïche fait une large place aux modèles qui ont émergé ces dernières années, principalement la démarche Lean et la responsabilité sociétale, et démontre clairement la complémentarité entre qualité, Lean et RSE, aboutissant ainsi à une véritable harmonie profitable à l'entreprise, à ses collaborateurs et à ses clients. Il prend pleinement en compte la nouvelle version 2015 de l'ISO 9001, et en particulier les aspects « partie prenante » et « gestion des risques ». Manager par la qualité, qu'est-ce-que c'est ? Essentiellement s'approprier outils et méthodes de la démarche, la comprendre vraiment et la mettre au service de l'entreprise. Ce livre, riche en retours d'expérience, aidera managers et décideurs à réconcilier qualité et « vraie vie » de l'entreprise. En tant que consultant en management par la qualité et dirigeant du cabinet Solution Industries et Services, Michel Bellaïche accompagne dirigeants et cadres d'entreprise sur le terrain pour concrétiser toutes leurs pratiques mises en oeuvre dans le cadre d'une démarche qualité.


Book
Analysis for improving performance : tools for diagnosing organizations and documenting workplace expertise
Author:
ISBN: 1881052486 Year: 1994 Publisher: San Francisco (Calif.): Berrett-Koehler


Book
Key performance indicators : developing, implementing, and using winning KPIs
Author:
ISBN: 9780470545157 0470545151 9786612549786 1282549782 0470593199 0470593202 Year: 2010 Publisher: Hoboken, NJ : John Wiley & Sons,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

An in-depth look at how to create and use key performance indicators (KPIs), from the King of KPIs - now updated and expanded! By exploring measures that have transformed businesses, David Parmenter has developed a methodology that is breathtaking in its simplicity and yet profound in its impact. Now in an updated and expanded Second Edition, Key Performance Indicators is a proactive guide representing a significant shift in the way KPIs are developed and used, with an abundance of implementation tools, including:The four foundation stones that lead the development and use

Listing 1 - 10 of 43 << page
of 5
>>
Sort by