Listing 1 - 8 of 8 |
Sort by
|
Choose an application
organisatiecultuur --- non-profitsector --- Sociology of organization --- bedrijfsleer --- Social welfare methods --- Résolution des problèmes Probleemoplossing --- Organisation Organisatie --- Conflits (gestion) Conflicthantering --- Prise de décision Beslissen --- Problèmes Problemen --- Non-profit organisaties(#KVHB) --- organisatietheorie --- management in de welzijnsinstelling --- agologie --- communicatie in organisaties --- organisatiepsychologie --- 65 --- 361.03 --- 37.013 --- 65.012 --- 65.013 --- Organisatieleer --- non-profitorganisaties --- Organisatieleer. --- non-profitorganisaties. --- Non-profitorganisaties.
Choose an application
Marketing. --- Non-profitorganisaties. --- Marketing --- Non-profitsector --- Verenigingen Zonder Winstoogmerk --- Merkstrategieën --- Positionering --- Sociale marketing --- Client Klant --- Marketing Marketing --- Vereniging zonder winstoogmerk --- Merkstrategie --- Financiewezen
Choose an application
Kwaliteit staat momenteel in het centrum van de aandacht in de non-profitsector. Dit boek plaatst de kwaliteitshype in een bredere maatschappelijke context en verbreedt de traditionele visie op kwaliteit en kwaliteitszorg tot een visie en benadering die compatibel is met en onder-steunend voor de eigen opdracht van dergelijke organisaties. Ook wordt kwaliteitszorg verruimd naar kwaliteitsontwikkeling. Het boek heeft vooral als doelstelling methodieken en instrumenten aan te reiken die helpen in het proces van permanente kwaliteitsontwikkeling en kwaliteitszorg. Kwaliteitsontwikkeling vraagt een empirische benadering van organisaties ('feiten en cijfers'), daarom wordt eerst het meetproces besproken. Daarna passeren een aantal relevante modellen uitgebreid de revue, en vervolgens een reeks technieken die in de verschillende fasen van het proces van kwaliteitsontwikkeling dienstbaar kunnen zijn. Ten slotte worden een aantal historisch belangrijke figuren kort belicht en het hele kwaliteitsgebeuren in het juiste kader geplaatst. Het boek richt zich tot de verschillende actoren in de hele non-profitsector: de onderwijs-, sociale, culturele, welzijns- en gezondheidsector, en de diverse overheidsdiensten. Naast directie en medewerkers zijn dat ook de cliënten, patiënten, studenten. Het boek kan dienst doen als handboek voor mensen in de praktijk, maar ook als studieboek in de opleidingen die een loopbaan in deze organisaties voorbereiden. Het kan ook de externe belanghebbenden - overheden, inspecties, bestuurders - oriënteren in kwaliteitsontwikkeling.
Kwaliteitszorg --- Non-profitorganisaties. --- Production management --- non-profitsector --- Organization theory --- IKZ (integrale kwaliteitszorg) --- kwaliteitsontwikkeling --- Kwaliteitszorg ; non-profitorganisaties --- kwaliteitsbewaking --- kwaliteitszorg --- non-profit --- 366.6 --- 658.562 --- 098 Bedrijfskunde --- Evaluation Evaluatie --- Qualité Kwaliteitszorg --- Qualité totale Integrale kwaliteitszorg --- EFQM-model --- ISO --- Tris-instrument --- kwadrant --- non-profit sector --- organisatieleer --- Integrale kwaliteitszorg (IKZ, kwaliteitskringen, kwaliteitszorg) --- Kwaliteitszorg in de welzijnsvoorzieningen (tevredenheids(onderzoek)) --- Non-profit sector --- Non-profit organisaties --- efqm --- kwaliteitsbeheersing --- kwaliteitsmanagement --- kwaliteitssysteem --- S2007286.JPG --- 658.562 Control of operation. Production supervision. Quality control and inspection --- Control of operation. Production supervision. Quality control and inspection --- 658.5 --- 338.94 --- PXL-Central Office 2016 --- Integrale kwaliteitszorg --- Non-profitsector --- #KVHB:Kwaliteitszorg --- #KVHB:Non-profitorganisatie --- vzw --- Non-profitorganisaties --- Kwaliteitsontwikkeling --- asbl --- Provincie West-Vlaanderen
Choose an application
De pocket gaat over formele en informele vormen van netwerking, die als doel hebben om o.a. innovaties, kwaliteitsverbeteringen, ontwikkelings- en veranderingsprocessen binnen de lokale besturen en andere organisaties tot stand te brengen en in stand te houden. In 8 overzichtelijke hoofdstukken worden de volgende aspecten uitgewerkt: het wat en hoe van netwerken, het netwerk als forum voor informatie- en ervaringsuitwisseling, reflectie op het eigen handelen, kennisoverdracht en kennisontwikkeling, actieleren en leren van elkaar, ondersteunende methodieken en werkvormen en de organisatie van interne en externe netwerken
Netwerken --- Organisatieleer. --- Non-profitorganisaties. --- samenwerking --- sociale netwerken --- bedrijfsleer --- Organization theory --- organisatieontwikkeling --- Academic collection --- #SBIB:35H501 --- #SBIB:35H1359 --- Réseaux Netwerken --- Développement de l'organisation Organisatieontwikkeling --- Qualité Kwaliteitszorg --- Bestuur en samenleving: netwerken, inspraak, participatie, interactief beleid --- Organisatie en beleid: lokale besturen: België --- Netwerkvorming --- Managementvaardigheden --- Kwaliteit --- Organisatieleer --- Organisatieontwikkeling --- Netwerkmethode --- Gemeentebeleid --- Provincie West-Vlaanderen --- netwerken --- Netwerk (ict) --- Netwerk (relationeel) --- Kwaliteit (proceskenmerk)
Choose an application
1. Non-profit communicatie: de werkingscontext 2. De organisatie van de communicatiewerking 3. Ken jezelf, ken je publiek: onderzoek 4. Effecten: mogelijkheden en beperkingen 5. Communicatiecampagnes, communicatieacties 6. Het media-instrumentarium 7. Moeilijk bereikbare doelgroepen 8. Interne communicatie 9. Crisiscommunicatie 10. City- en regiomarketing 11. Sponsoring 12. Bijblijven over communicatie en media in de non-profit sector
Communicatiemedia --- Communication de masse --- Communicatiemanagement --- Communicatie non-profitorganisaties --- Overheidscommunicatie --- overheidscommunicatie --- verenigingsleven --- communicatie --- 305.8 --- 658.8 --- Non-profit organisaties : marketing --- Organisaties : externe communicatie --- communicatie in de hulpverlening --- communicatie in organisaties --- 361.2 --- 65.012 --- 007 --- Non-profitsector --- Communicatie --- Crisiscommunicatie --- Citymarketing --- Sponsoring (alle aspecten) --- Interne communicatie --- Massacommunicatie --- Verenigingen --- Instellingen --- Overheid --- Nonprofit organisaties --- Overheidsmanagement: communicatie --- Communicatie. --- Communicatiemanagement. --- Nonprofit organisaties. --- Overheidscommunicatie. --- Overheidsmanagement: communicatie. --- Communicatie in de hulpverlening --- 061.5 --- Associations Verenigingen --- Communication de crise Crisiscommunicatie --- Sponsoring Sponsoring --- 316.77 --- #SBIB:309H253 --- #SBIB:35H24 --- #SBIB:35H502 --- #VCV monografie 2003 --- #A0409A --- 410 Overheidsdiensten en overheidsbedrijven --- 695 Communicatie --- Action administrative Administratieve actie --- Communication Communicatie --- Communication (administration) Communicatie (overheidsdiensten) --- Communication interne Interne communicatie --- Communication orale Mondelinge communicatie --- Médias Media --- Modes de communication Communicatiewijzen --- Plan de communication Communicatieplan --- Publicité (administration) Openbaarheid (overheidsdiensten) --- 316.77 Communicatiesociologie --- Communicatiesociologie --- Externe communicatie: non-profit-sector --- Informatiemanagement bij de overheid --- Bestuur en samenleving: overheidscommunicatie --- Social organizations --- Mass communications --- Communicatie ; non-profitorganisaties --- Provincie West-Vlaanderen --- Vereniging --- Overheidsinstelling
Choose an application
Goed functioneren in welzijnsorganisaties, in de gezondheidszorg, in diensten en in het onderwijs is sterk afhankelijk van de organisatorische context. Organisatiekunde biedt basisinzichten in het geheel van complexe en vaak onoverzichtelijke kenmerken en processen in organisaties. Daarnaast verschaft het boek ook een basis om door methodisch handelen de organisatiedoelstellingen te realiseren. Door de uitvoerige toelichting met voorbeelden uit reële organisaties is het boek sterk verbonden met de concrete realiteit. De bijgevoegde opdrachten achteraan in het boek helpen de lezer om de basisinformatie te leren integreren in de praktijk. (Bron: covertekst)
Structuren --- V.z.w. --- 658.114 --- Management Management --- Organisation Organisatie --- Management --- Organisatie --- VZW (stichting, verenigingen) --- Organisatiekunde --- 65.01 --- E090006.jpg --- organisatiekunde --- 658.114 Forms of enterprise in general. Private businesses --- Forms of enterprise in general. Private businesses --- #SBIB:35H300 --- 65 --- Communicatie --- Conflicten --- Financiering --- Kwaliteit --- Leidinggeven --- Marketing --- Teams --- Organisatieleer: algemene werken --- organisatiemanagement --- teamwork --- organisatiestructuren --- Organization theory --- bedrijfsleer --- projectmanagement --- E090044.jpg --- Organisatieleer --- 005.7 --- non-profit organisaties --- Organisational management (OM) --- Non-profitorganisaties --- Organization --- Handbooks, manuals, etc. --- V.z.w
Choose an application
Uitdagingen voor een vernieuwend Human Resource Management - Naar een performant Human Resource Management - Toegevoegde waarde denken vanuit vier dimensies van Human Resource Management - De werkterreinen vanuit een vierdimensioneel Human Resource Management - De uitbouw van Human Resource Management
Human Resource Management. --- Human resource management. --- Personeelsbeleid --- Publieke organisaties. --- Non-profitorganisaties. --- Overheidssector. --- non-profitsector --- Firms and enterprises --- Personnel management --- HRM (human resource management) --- Human resource management ; non-profitorganisaties --- 331.024 --- 334.7 --- 334.7 Diverse economische organisatievormen. Particuliere ondernemingen. Semioverheidsbedrijven. Openbare bedrijven. Overheidsbedrijven. Staatsbedrijven. Multinationals. Grootbedrijf. Middenbedrijf. Kleinbedrijf --- Diverse economische organisatievormen. Particuliere ondernemingen. Semioverheidsbedrijven. Openbare bedrijven. Overheidsbedrijven. Staatsbedrijven. Multinationals. Grootbedrijf. Middenbedrijf. Kleinbedrijf --- 331.024 Arbeid. Labour economics. Arbeidseconomie--?.024 --- Arbeid. Labour economics. Arbeidseconomie--?.024 --- #SBIB:013.IO --- #SBIB:316.334.2A553 --- #SBIB:35H2102 --- #SBIB:35H303 --- Conditions de travail Werkomstandigheden --- Développement de l'organisation Organisatieontwikkeling --- Gestion des compétences Competentiemanagement --- Gestion des ressources humaines Personeelsbeleid --- Information (gestion) Informatie (management) --- Organisation Organisatie --- Organismes administratifs Overheidsorganisaties --- Performance Prestatie --- Qualité Kwaliteitszorg --- Rémunération Bezoldiging --- Société de l'information Kennismaatschappij --- Stratégies (management) Strategieën (management) --- #KVHB:Arbeids- en organisatiepsychologie --- #KVHB:Non-profitorganisatie --- #KVHB:Personeelsbeleid --- 331.3 --- 658.1 --- Overheid 354 --- Overheidsbedrijven 658.115.31 --- Personeelsbeleid 658.3 --- Social profit 658.114.9 --- HRM --- 005.96 --- HRM human resource management --- organisatiecultuur --- organisatieleer --- personeelsbeleid --- strategische planning --- 367.2 --- Dienstverlening --- IKZ --- Informatisering --- Organisatie --- Sociaal overleg --- Social profitorganisaties --- Sociale processen --- Sociale wetgeving --- Teamwork --- Verloning --- Personeelsbeleid en loonbeleid, functieclassificaties --- Personeelsmanagement bij de overheid: specifieke aspecten --- Organisatieleer: mensen --- Personeelsbeleid. Human resources management. Strategisch HRM --- Ondernemingsvormen --- HRM. Personeelszaken --- Personeelsmanagement --- Non-profitsector --- Overheid --- Overheidsbeleid --- Social profit --- 650.1 )* MANAGEMENT --- Human Resource Management --- management --- personeel --- personeelsaanwerving
Choose an application
Non-profitorganisaties ; financiering --- audit --- financieel beheer --- secteur non marchand --- secteur public --- Gestion financière --- Secteur non marchand --- BPB1303 --- Audit Accountantscontrole --- Finances publiques Overheidsfinanciën --- Budget Begroting --- Gestion publique Overheidsbeheer --- gestion financiere --- non profit sector --- openbare sector --- Financieel beheer --- Non-profitsector --- Nonprofit organizations --- Management --- nem kereskedelmi ágazat --- non-commercial sector --- sector noncomercial --- voittoa tuottamaton ala --- некомерцијален сектор --- nonprofitsektor --- nekomerčný sektor --- negospodarski sektor --- sektor jo komercial --- некомерцијални сектор --- nekomerciāla nozare --- settore non commerciale --- μη εμπορικός τομέας --- setor não comercial --- non-profitsector --- nevýdělečný sektor --- sektor nierynkowy --- mittetulundussektor --- нестопански сектор --- netrgovinski sektor --- settur nonkummerċjali --- sector no comercial --- Nichtmarktsektor --- nekomercinis sektorius --- icke-vinstdrivande sektor --- nekomerční sféra --- sector não comercial --- nekomerční sektor --- non-profit-sektor --- непрофитен сектор --- nevýdělečná sféra --- neziskový sektor --- niet-commerciële sector --- управување финансии --- finansiel forvaltning --- upravljanje financijama --- gestão financeira --- finančno poslovodenje --- drejtim financiar --- χρηματοοικονομική διαχείριση --- gestión financiera --- pénzügyi irányítás --- management financiar --- Finanzmanagement --- finanční řízení --- zarządzanie finansami --- finantsjuhtimine --- gestione finanziaria --- финансово управление --- finansförvaltning --- immaniġġjar finanzjarju --- varainhoito --- вођење финансијских послова --- finančné riadenie --- financial management --- finansų valdymas --- finanšu pārvaldība --- řízení podniku ve finanční oblasti --- Finanzgebarung --- Finanzgebaren --- finansinis valdymas --- finanční management --- pénzügyi vezetés --- financijski menadžment --- earnáil neamhthráchtála --- bainistíocht airgeadais --- Gestion financière
Listing 1 - 8 of 8 |
Sort by
|