Listing 1 - 2 of 2 |
Sort by
|
Choose an application
Communiceren via sociale media gaat veel verder dan digitaal contact hebben met uw vrienden: u kunt uw diensten promoten, zakelijke relaties aan u binden, ervaringen delen én nieuwe vakkennis opdoen. Maar hoe begin u? Welke sociale media kiest u? Hoe zet u sociale media op een handige en efficiënte manier in? Dit werk helpt u om uzelf, uw organisatie en uw producten en diensten onder de aandacht te brengen - of u organisatie nu uit één of uit duizend medewerkers bestaat. Stap voor stap leert u hoe u via sociale media op een gebruiksvriendelijke en vooral ook leuke manier informatie en ervaringen uitwisselt.- Twitter, LinkedIn, Facebook: welk medium past bij jouw doel?- Hoe communiceert u op een slimme manier via sociale media?- Wat zijn aandachtspunten bij het schrijven voor sociale media?- Hoe vergroot u uw zichtbaarheid en boeit u zakelijke relaties?- Hoe reageert u effectief op vragen en klachten van klanten?- Hoe stelt u richtlijnen op voor het gebruik van sociale media door medewerkers?
Sociale media --- Sociale communicatie --- Zakelijke communicatie --- Communicatie --- Netwerken --- Cybermarketing --- Internet --- E-marketing --- LinkedIn --- Twitteren --- Facebook --- Blogging --- Netwerk (ict) --- Schrijven --- Tekst --- Onlinemarketing --- Blog --- Netwerk (relationeel)
Choose an application
Social policy --- Computer architecture. Operating systems --- Mass communications --- departement PHL Music 10 --- Sociology of culture --- weblogs --- sociale media --- communicatiemedia --- internet --- Internet marketing --- Social media --- Social networking --- Electronic commerce --- Electronic commerce. --- Internet marketing. --- Social media. --- Social networks. --- Communicatiemiddelen --- Nieuwe media --- Internet --- Sociale communicatie --- Cybermarketing --- Communicatiesociologie --- Netwerkvorming --- Blogging --- Communicatiemiddel --- Netwerk (relationeel) --- Blog --- Onlinemarketing --- Social networks
Listing 1 - 2 of 2 |
Sort by
|