Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|
Choose an application
Spelen is dé grootste troef van kinderen. De mogelijkheid om door spelen te leren is hun meest kenmerkende eigenschap. Spelen is dus het 'lange leven' van kinderen. Toch zijn er kinderen die niet uit zichzelf tot spelen komen. Bovendien stimuleert onze prestatiegerichte maatschappij noch de ouders, noch de leerkrachten om kinderen veel en vrij te laten spelen. Meer zorg voor kleuters via spelbegeleiding gaat back to basics. Spelen is opnieuw het doel en niet louter een werkvorm bij andere activiteiten. Het boek biedt een complete aanpak voor kinderverzorgers, kleuterleiders en zorgcoördinatoren om kinderen te ondersteunen in hun (leren) spelen, om zo te evolueren en andere ervaringen op te doen.
Spelen didactiek - Spelen kleuters - Spelen zorgverbreding. --- #PBIB:+110.40 --- #KVHB:Spel --- #KVHB:Kleuters --- #KVHB:Bewegingsopvoeding --- 373.24 --- Spelen ; didactiek --- Spelen ; kleuters --- Spelen ; zorgverbreding --- kleuterspelen --- spelbegeleiding --- Onderwijs : Didactiek : Kleuteronderwijs --- Didactiek; algemeen --- Spelen ; didactiek - Spelen ; kleuters - Spelen ; zorgverbreding. --- #KVHB:Kleuteronderwijs --- 471.47 --- spelen --- kleuters --- bewegingsopvoeding --- Kleuteronderwijs --- Spelbegeleiding --- Spelen --- zorg --- Samenspelen --- kleuteronderwijs --- KHCA --- didactiek --- Spelontwikkeling --- Didactische werkvormen --- 471.4 --- 472.7 --- didactiek kleuteronderwijs - bewegingsopvoeding --- zorgverbreding --- Didactics of sports and games --- Didactiek van sport en spel --- PXL-Education 2013 --- kind en spel --- spelontwikkeling --- creatieve expressie --- 477.8 --- didactiek basisonderwijs - bewegingsopvoeding
Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|