Listing 1 - 10 of 16 << page
of 2
>>
Sort by

Book
Speedmailen : turn het e-mail monster om tot een krachtige werktool !
Author:
ISBN: 9789462960589 Year: 2017 Publisher: Amsterdam Anderz

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Wil je het monster temmen dat e-mail is geworden? Droom je van een lege inbox maar weet je niet hoe je dat voor elkaar moet krijgen? Dan is dit boek wat voor jou! Elke dag worden we gebombardeerd met berichten en stromen onze inboxen over van de e-mails. Maar niemand legt ons uit hoe je deze essentiële e-mail skills kunt verbeteren. E-mailen hoeft namelijk niet overweldigend te zijn! Speedmailen is een makkelijk te volgen gids die je inbox omturnt van een last naar een krachtige werktool. In vijf stappen leer je hoe je snel en efficiënt je e-mail kunt managen: 1. Schakel je e-mail notificaties uit. 2. Werk je inbox maar een paar keer per dag bij. 3. Leeg je inbox elke keer... 4. ...door elke e-mail in één van de vier actie gerelateerde mappen te sorteren (door middel van sneltoetsen). 5. Orden al je e-mails die geen aandacht meer vragen in één map. De succesformule van Richard Wolfe: in 5 stappen je inkomende mail verwerken + 4 actiemappen + 3 gouden regels = 0 e-mails in je inbox. Bron : http://www.bol.com


Book
Media en mentaliteit
Author:
ISBN: 9789401412896 Year: 2014 Publisher: Leuven LannooCampus

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Wat is groepsmentaliteit eigenlijk ? Hoe speelt massacommunicatie erop in ? Hoe beïnvloeden groepsemoties het communicatieproces ?Elke krant, magazine, omroep of blog heeft een eigen imago dat beantwoordt aan het profiel van hun doelgroep.Aan de andere kant kiest het publiek ook zijn medium op basis van dat imago, omdat ze mee willen zijn met waar hun doelgroep over praat. Een publiek is in die zin meer dan een verzameling individuen en elk medium genereert zo een particuliere groepsmentaliteit.In dit boek zet Bart Pattyn aan tot reflectie over groepsmentaliteit en de wisselwerking met massamedia.Bron : http://www.lannoo.be

European media governance : national and regional dimensions
Author:
ISBN: 9781841501925 1841501921 9786611172381 1281172383 1841502197 9781841502199 9781281172389 Year: 2007 Publisher: Bristol : Intellect,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

A multitude of factors affect how the European media industry is governed, including commercialisation, concentration, convergence and globalisation. George Terzis' collection, European Media Governance, is the first volume to concentrate on analysing and explaining how European countries are slowly conceding control of the media from the government to the market, professional and public forces. This impressive volume provides a detailed examination of all aspects of media governance, including media ownership structures, government policies, citizen's organisations and union's accountability systems, for 32 European countries. European Media Governance includes recent research into technological developments and provides sources for more information in each country. In addition to this incredibly diverse scale of research and analysis, the book provides a companion website with regular updates. Terzis' European Media Governance addresses all aspects of media governance in Europe, reflecting contemporary developments in both the countries analysed and their media, creating a comprehensive and reliable source.


Book
Een digitaal marketingplan in 100 dagen.
Author:
ISBN: 9789401405591 Year: 2012 Publisher: Leuven LannooCampus


Book
De social teacher : recepten voor sociale media in je klas
Authors: ---
ISBN: 9789462925656 Year: 2016 Publisher: Leuven : Acco,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Een digitale krant of een e-book maken, hoe begin je daaraan? Hoe kun je met gebruik van Facebook het groepsgevoel in de klas versterken? Welke sociale media zijn een vat vol inspiratie voor je lesgeven? Hoe breng je de buitenwereld in de klas? Hoe kun je sociale media inzetten om je leerlingen gerichter feedback te geven? Als leerkracht word je steeds meer geconfronteerd met de digitale vooruitgang. Nieuwe initiatieven en tools schieten als paddenstoelen uit de grond. Sommige van die tools kunnen een stevige meerwaarde betekenen voor je lespraktijk. In dit boek tonen de auteurs je hoe je tools, zoals Twitter of Facebook, concreet kunt gebruiken. Ze verzamelen een hele reeks werkvormen en zoeken naar digitale hulpmiddelen die je kunt gebruiken. De auteurs vertrekken daarbij steeds vanuit een didactische invalshoek en bekijken dan hoe digitale tools je lessen kunnen ondersteunen. Ze bieden je een uitgebreide ingrediëntenlijst die gegarandeerd inspireert. Dit boek zal je lesgeven misschien niet fundamenteel veranderen, maar het zeker verrijken. (Bron: covertekst)


Book
Handboek mediarecht
Author:
ISBN: 9782804425357 2804425355 9782804410285 2804410285 Year: 2007 Volume: 9 Publisher: Bruxelles : Larcier,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

De aandacht gaat vooral naar de waarborgen én beperkingen van de vrijheid van expressie en informatie via de massamedia, met bijzondere aandacht voor de vormen van rechtsbescherming tegen ongeoorloofde media-inhoud (aanzet tot racisme, aantasting van de goede zeden, onrechtmatige journalistiek, strafbare uitingen via internet, ...). Ook wordt kennis gemaakt met de regulering van de audiovisuele sector (Televisierichtlijn en Vlaams omroepdecreet) en met bepaalde vormen van zelfregulering in de mediasector (de Raad voor de Journalistiek en de jury voor Ethische Praktijken inzake Reclame).

Keywords

Industrial and intellectual property --- Economic law --- journalistieke deontologie --- mediarecht --- Journalism --- omroep --- Belgium --- 690 Media, mediarecht --- 351.751 <493> --- BPB0807 --- Mediarecht. Vrijwaren van de vrijheid van denken, van de persvrijheid. Censuur. Filmcensuur. Reclamerecht--(Fundamentele vrijheden in de grondwet zie {342.732})--België --- 351.751 <493> Mediarecht. Vrijwaren van de vrijheid van denken, van de persvrijheid. Censuur. Filmcensuur. Reclamerecht--(Fundamentele vrijheden in de grondwet zie {342.732})--België --- 690 Media, mediarecht. --- BPB0807. --- Mediarecht. Vrijwaren van de vrijheid van denken, van de persvrijheid. Censuur. Filmcensuur. Reclamerecht--(Fundamentele vrijheden in de grondwet zie {342.732})--België. --- Audiovisuele media --- Droit des médias --- Mediarecht --- Persvrijheid --- Communication audiovisuelle --- Mediarecht ; België --- #A0308PC --- #A0310A --- 090.1 --- massamedia, publiciteitswezen en audiovisuele middelen in België --- Mass media --- Freedom of information --- Freedom of speech --- Communication --- Médias --- Liberté d'information --- Liberté d'expression --- Law and legislation --- Audio-visual aids --- Droit --- België --- recht --- media --- Belgisch recht --- BE / Belgium - België - Belgique --- 347.78 --- U29 - Propriétés intellectuelles - Intellectuele eigendomsrecht --- Auteursrecht. --- Flanders (Belgium) --- Perswetenschappen --- Industriële en intellectuele eigendom --- Economisch recht --- Auteursrecht --- Belgique --- Acqui 2006 --- Droit public --- Médias --- PRESSE --- LIBERTE DE LA PRESSE --- LIBERTE D'EXPRESSION --- COUR EUROPEENNE DES DROITS DE L'HOMME --- DROIT DE REPONSE --- Médias audiovisuels --- VRT --- Publicité --- journalistes --- Flandre --- sponsoring --- déontologie


Book
Sociale media : actuele juridische aspecten
Authors: --- ---
ISBN: 9789400003705 9400003706 Year: 2013 Publisher: Antwerpen Intersentia

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Sociale media zijn alomtegenwoordig. Zowel in onze persoonlijke levenssfeer als op het werk, in familiale context of in onze hoedanigheid van consument zijn ze niet meer weg te denken. Door de democratische toegang tot sociale media, waarvoor men enkel een e-mailadres en een beperkte computerkennis nodig heeft, zijn sociale media uitgegroeid tot de grootste hype van het begin van deze eeuw. Hoewel de sociale media vele voordelen bieden, bleven inbreuken en misbruiken niet uit. De snelheid en dominantie waarmee sociale media hoe langer hoe meer ons internetgebruik sturen, roepen een brede waaier van juridische vragen op.Ouders stellen zich vragen over het socialemediagebruik van hun kinderen, consumenten over hun vrijheid en privacy, overheden over de gevaren van het circuleren van zoveel persoonsgegevens. Bedrijven onderzoeken de invloed van sociale media op hun klantenrelaties, op hun naam en reputatie. Ondernemers worstelen evenzeer met de bescherming van hun intellectuele eigendomen en zijn bovendien genoodzaakt positie in te nemen ten opzichte van het gebruik van sociale media door en voor hun werknemers. Regulatoren van hun kant zien nieuwe platformen ontstaan voor (kans)spelen, marketeers en headhunters daarentegen specialiseren zich in het gebruik ervan om zo direct mogelijk gebruikers te kunnen aanspreken.Dit boek laat onderzoekers en praktijkjuristen aan het woord, die vanuit het bestaande wettelijke kader en actuele rechtspraak dieper op deze vragen ingaan. Rekening houdend met de snelle ontwikkelingen, worden instrumenten aangereikt om risico's in kaart te brengen, misbruiken te voorkomen en inbreuken tegen te gaan.Bron : http://www.intersentia.be

Keywords

Human rights --- Industrial and intellectual property --- Mass communications --- Computer. Automation --- kansspelen --- identiteitscontrole --- sociale media --- auteursrecht --- wetgeving --- intellectueel eigendomsrecht --- aansprakelijkheid (recht) --- privacy --- Sociale media --- Rechtspraak --- Recht --- Privacybescherming --- Aansprakelijkheid --- Wetgeving --- Auteurswet --- PXL-Business 2014 --- wettelijk kader --- Médias --- Réseaux sociaux (Internet) --- Ebooks --- Social media --- Belgium --- Juridical aspects --- Confidential communications --- Privacy, Right of --- Online social networks --- Secret professionnel --- Droit à la vie privée --- Médias sociaux --- Réseautage personnel (Informatique) --- Law and legislation --- Droit --- BPB1307 --- 193 Kinderrechten en Media --- Médias sociaux --- recht --- Moyen de communication de masse --- Internet --- 347.83 --- Интернет --- internet --- internetas --- idirlíon --- internets --- интернет --- webb --- an tIdirlíon --- tīmeklis --- veeb --- faqe web --- světová počítačová síť --- svjetska računalna mreža --- web --- međumrežje --- www --- világháló --- media masowe --- sredstva javnoga priopćavanja --- media tal-massa --- масмедия --- meios de comunicação de massas --- средства за јавно информирање --- massamedia --- mezzo di comunicazione di massa --- mediji --- масовни медији --- plašsaziņas līdzekļi --- masmédiá --- Massenmedium --- mass media --- tömegmédia --- medio de comunicación de masas --- massmedier --- hromadné sdělovací prostředky --- μέσο μαζικής επικοινωνίας --- masmedia --- žiniasklaida --- joukkoviestintävälineet --- massekommunikationsmiddel --- mass-media --- massiteabevahendid --- massikommunikatsioonivahendid --- sredstva javnoga informiranja --- joukkoviestimet --- masinės komunikacijos priemonės --- Massenkommunikationsmittel --- massimeediumid --- mjete të komunikimit masiv --- μίντια --- μέσο μαζικής ενημέρωσης --- мас-медиум --- tömegmédiumok --- massemedier --- medier --- média --- means of mass communication --- meios de comunicação social --- meedia --- masovokomunikačné prostriedky --- tömegtájékoztatási eszközök --- visuomenės informavimo priemonės --- Medien --- masovni mediji --- mijloace de comunicare în masă --- massacommunicatiemiddel --- médias --- veřejné sdělovací prostředky --- media --- masu informācijas līdzekļi --- масовни медиуми --- massmedia --- masmédia --- mediarecht --- E-books --- Auteursrecht --- Idirlíon --- mórmheáin --- Belgique


Book
Handboek mediarecht
Authors: ---
ISSN: 17802369 ISBN: 9782804473860 2804473864 2804476758 Year: 2014 Volume: *28 Publisher: Brussel Larcier

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Het boek bevat een grondige synthese van het juridisch kader betreffende de (beperkingen op de) vrijheid van meningsuiting en de informatievrijheid voor media en journalisten, en een geactualiseerd overzicht van de regulering van de audiovisuele media in Vlaanderen.Ook de zelfregulering komt aan bod, m.n. in de sectoren van de journalistiek (Raad voor de Journalistiek) en de reclame (JEP).Bron : http://uitgeverijlarcier.larciergroup.com/

Keywords

690 Media, mediarecht --- BPB1505 --- Moyen de communication de masse --- Pluralisme des médias --- Liberté de la presse --- Censure --- Massamedia --- Pluralisme in de media --- Persvrijheid --- Censuur --- Mass media --- Press law --- Law and legislation --- Médias --- Droit --- E-books --- Belgium --- Handbooks, manuals, etc. --- PXL-Media & Tourism 2014 --- mediarecht --- communicatierecht --- auteursrecht --- Media --- Wetgeving --- Mediawetgeving --- Vrijheid van meningsuiting --- Audiovisuele media --- Reclame --- Journalistieke ethiek --- Reclamereglementeringen --- λογοκρισία --- censorship --- tsensuur --- censurë --- ċensura --- cenzúra --- цензура --- cenzūra --- Zensur --- sensuuri --- censura --- cenzura --- censur --- censuur --- cenzură --- následná cenzura --- прелиминарна цензура --- автоцензура --- předběžná cenzura --- förhandsgranskning --- ελευθερία του Τύπου --- libertà di stampa --- libertad de prensa --- persvrijheid --- painovapaus --- pressfrihet --- Pressefreiheit --- libertatea presei --- svoboda tisku --- svoboda tiska --- pressefrihed --- trükivabadus --- libertà tal-istampa --- spaudos laisvė --- wolność prasy --- sloboda tiska --- sajtószabadság --- liria e shtypit --- sloboda tlače --- freedom of the press --- saoirse an phreasa --- свобода на печата --- слобода штампе --- liberdade de imprensa --- слобода на печат --- preses brīvība --- tisková svoboda --- direito da imprensa --- ελευθεροτυπία --- pluralizm mediów --- pluralizmus v médiách --- pluralismo dos meios de comunicação --- médiapluralizmus --- плурализам у медијима --- mediepluralism --- pluralisme in de media --- pluralizem medijev --- meedia pluralism --- plašsaziņas līdzekļu plurālisms --- pluralismo dei media --- pluraliżmu fix-xandir --- pluralizam u medijima --- πολυφωνία των μέσων μαζικής επικοινωνίας --- pluralism in the media --- pluralism în media --- pluralismo de los medios de comunicación --- mediernes pluralisme --- плурализъм в средствата за масова информация --- pluralismus médií --- плурализам во медиумите --- Medienpluralismus --- pluralizëm i medias --- viestinnän monimuotoisuus --- žiniasklaidos pliuralizmas --- πλουραλισμός των μέσων μαζικής επικοινωνίας --- медиумски плурализам --- media masowe --- sredstva javnoga priopćavanja --- media tal-massa --- масмедия --- meios de comunicação de massas --- средства за јавно информирање --- massamedia --- mezzo di comunicazione di massa --- mediji --- масовни медији --- plašsaziņas līdzekļi --- masmédiá --- Massenmedium --- mass media --- tömegmédia --- medio de comunicación de masas --- massmedier --- hromadné sdělovací prostředky --- μέσο μαζικής επικοινωνίας --- masmedia --- žiniasklaida --- joukkoviestintävälineet --- massekommunikationsmiddel --- mass-media --- massiteabevahendid --- massikommunikatsioonivahendid --- sredstva javnoga informiranja --- joukkoviestimet --- masinės komunikacijos priemonės --- Massenkommunikationsmittel --- massimeediumid --- mjete të komunikimit masiv --- μίντια --- μέσο μαζικής ενημέρωσης --- мас-медиум --- tömegmédiumok --- massemedier --- medier --- média --- means of mass communication --- meios de comunicação social --- meedia --- masovokomunikačné prostriedky --- tömegtájékoztatási eszközök --- visuomenės informavimo priemonės --- Medien --- masovni mediji --- mijloace de comunicare în masă --- massacommunicatiemiddel --- médias --- veřejné sdělovací prostředky --- media --- masu informācijas līdzekļi --- масовни медиуми --- massmedia --- masmédia --- Reclamereglementering --- cinsireacht --- media freedom --- iolrachas sna meáin --- mórmheáin --- Belgique --- Acqui 2006 --- Pluralisme des médias --- Liberté de la presse


Book
De vijfminutenregel : kinderen en reclame op tv.
Author:
ISBN: 9055837512 Year: 2000 Volume: afl. 14 Publisher: Diegem Kluwer

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

1. Kinderrechten en media : een meervoudig perspectief 2. De vijfminutenregel en andere beperkingen betreffende tv-reclame in functie van de bescherming van minderjarigen 3. De vijfminutenregel sinds 1987 : een overzicht 4. De vijfminutenregel en het EU-recht 5. De vijfminutenregel en artikel 10 EVRM 6. De vijfminutenregel en artikel 13 en 17 IVRK 7. De vijfminutenregel : knelpunten en beleidskeuzen 8. Nawoord

Keywords

Kinderen en reclame. --- Kinderen en televisie. --- Reclame --- Sociale agogiek --- Kinderen en reclame --- Mediarecht --- Televisie --- ethiek. --- jeugdbescherming en kinderrechten. --- België. --- children [people by age group] --- Advertising. Public relations --- Age group sociology --- ethiek --- Industrial and intellectual property --- commercials [oral or performed works] --- mediaonderzoek --- ethics [philosophy] --- media-analyse --- mediarecht --- kinderen --- reclame --- Kinderen en televisie --- Reclame ; televisie --- #SBIB:309H1015 --- #SBIB:309H2813 --- #SBIB:012.AANKOOP --- #BAVD --- #A0102R --- 347.63 <493> --- 659.1 --- #A0103A --- 690 Media, mediarecht --- 693 Handelsreclame --- Protection de la jeunesse Jeugdbescherming --- Médias Media --- Télévision Televisie --- 193 Kinderrechten en Media --- Publicité Adverteren --- 659 --- 301.185.1 --- 347.77 --- televisiereclame --- reclame en kinderen --- televisiereclame en kinderen --- Vlaanderen --- televisie --- 791.46 --- België --- 095.1 --- Media: politieke, juridische, ethische, ideologische aspecten (incl. privacy) --- Reclame: juridische, ethische, ideologische aspecten --- Reclame. Public relations --- Sociologie van de leeftijdsgroepen --- Industriële en intellectuele eigendom --- televisie in België --- kinderen en televisiereclame --- Kinderen en jeugd --- Televisiereclame --- Reclamereglementeringen --- Kind --- Reclamereglementering --- Jeugd --- Media --- Ontwikkelingsstoornis --- Fysiotherapie --- Onderzoek --- Geweld


Book
Media en politiek : een inleiding tot de literatuur
Author:
ISBN: 9054873205 Year: 2002 Publisher: Brussel VUBPRESS

Listing 1 - 10 of 16 << page
of 2
>>
Sort by