Listing 1 - 10 of 270 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Prezi is een innovatieve tool voor het maken en geven van presentaties. Sinds de lancering in 2009 heeft deze nieuwkomer op het gebied van presentatiedesign in hoog tempo de wereld veroverd. Prezi wordt ook wel de PowerPoint-killer genoemd, en dat is niet voor niets. Prezi werkt niet met dia's, maar met een oneindig groot canvas. Dat is voor het publiek overzichtelijker en boeiender en de boodschap blijft beter hangen. Je hebt veel creatieve vrijheid, waardoor Prezi niet alleen ideaal is voor presentaties, maar ook als hulpmiddel bij mindmapping en brainstorms. Prezi is gemakkelijk in het gebruik en snel te leren. Behalve heldere uitleg en inspirerende Prezi-voorbeelden, bevat dit boek interviews met toonaangevende experts als designer Nancy Duarte en TrendSketcher Anna Luise Sulimma over hun ervaringen met Prezi
presenteren --- Mass communications --- Software --- presentatieprogramma --- Prezi --- PXL-Central Office 2015
Choose an application
Communicatiestrategie, het nieuwe boek van Wil Michels, is een unieke uitgave in Nederland. Nooit eerder werd een boek geschreven over hoe je communicatiestrategie uitwerkt. Wel zijn er boeken over de visie op strategie of de analyses die je moet uitvoeren om een strategie op te stellen. Maar ze gaan nooit concreet over welke communicatiestrategieën er zijn en hoe je ze het beste inzet. Communicatiestrategieën bedenken is ideeën vertalen in verleidelijke concepten en die concepten laten werken. Een sterke strategie focust de inspanningen, definieert de organisatie en zorgt voor consistentie. Aan communicatieprofessionals wordt steeds vaker gevraagd een aanpak te bedenken voor een specifiek probleem. Het gaat dan minder om een communicatieplan, maar meer om een strategische aanpak. Dit boek bestaat uit twee delen. Het eerste deel geeft uitleg over communicatiestrategie in het algemeen met onder meer aandacht voor bouwstenen zoals scenariodenken en storytelling. Het tweede deel laat zien welke communicatiestrategieën mogelijk zijn.
Communicatiestrategie. --- Mass communications --- communicatie --- communicatiestrategie --- 316.77 --- media --- 366.42 --- Strategie --- communicatieleer --- PXL-Media & Tourism 2015
Choose an application
Studieboek voor hbo-studenten.
Choose an application
Maar liefst 95% van de mensen is bang om te spreken in het openbaar. Toch komt iedereen in zijn leven voor die uitdaging te staan, voor het werk, in de privésfeer of op een bruiloft of begrafenis. Als geregeld spreken in het openbaar deel uitmaakt van een baan is stamelen of droog van een blad papier oplezen zelfs een handicap voor de carrière.Met het grootste gemak een presentatie houden, speechen zonder stress en stotteren, het lijkt slechts voorbehouden aan natuurtalenten, zoals Barack Obama. Maar speechen is geen voorrecht van de happy few. Iederéén kan het leren, zelfs vrij snel en eenvoudig.Carl van de Velde was ooit zelf doodsbenauwd om het woord te voeren, maar hij keek de kunst af van de grote redenaars en werd een van hen. In zijn seminar Topspeech leert hij mensen in twee dagen de kneepjes van het vak. Hij en zijn team trainden al met succes talloze captains of industry, ambtenaren, advocaten, politici, leerkrachten en ondernemers.In Speechen als Obama. Yes, I can kiest Carl van de Velde voor de snelweg naar het spreekgestoelte. Alle aspecten van het succesvol spreken in het openbaar komen in dit helder geschreven boek aan bod, van het overwinnen van de angst, het uitstralen van zelfverzekerdheid en het schrijven van een pakkende speech tot het memoriseren ervan.Bron : http://www.houtekiet.com
communicatievaardigheden --- Mass communications --- Spreken in het openbaar --- Presentaties --- Verbale communicatie --- Communicatie --- Redevoeringen --- Presentatie
Choose an application
Dit boek helpt je om je inzicht in en vaardigheden met het voeren van gesprekken te vergroten. Volgende soorten gesprekken komen aan bod zoals, feedback geven, interviewen, vergaderen, telefoneren en verkoopgesprekken voeren. Daarnaast leer je wat de essentie van communiceren is en welke elementaire gespreksvaardigheden je nodig hebt.
Mass communications --- PXL-Business 2014 --- mondelinge communicatie --- interviewtechnieken --- vergadertechnieken --- telefoneren --- verkoopgesprek --- Gesprekstechnieken --- gespreksvaardigheden --- gespreksvormen --- Gesprekstechniek
Choose an application
Communicatiestrategie is het eerste boek met concrete communicatiestrategieën. Je leert niet alleen de basis van communicatiestrategie, maar je leert ook hoe je communicatiestrategieën in de praktijk toepast. Helder geschreven, inspirerend en met handige stappenplannen en modellen. Waarom kiezen voor Communicatiestrategie? *het eerste boek met concrete communicatiestrategieën; *met strategiespel op de bijbehorende website; *handige stappenplannen en modellen. In Deel 1 maak je kennis met de basis van communicatiestrategieën. Het tweede deel bevat maar liefst twaalf verschillende strategieën, die allemaal aangevuld zijn met modellen en stappenplannen. Hierdoor zijn ook complexe strategieën goed te begrijpen. Het laatste deel geeft je informatie over de implementatie van de in het tweede deel behandelde strategieën. Deze tweede editie van Communicatiestrategie is nog beknopter en nog beter afgestemd op de praktijk dan de vorige editie. Workshopervaringen en de vele tips van adviseurs en docenten erin zijn verwerkt, elke alinea is herschreven en er zijn een aantal grote wijzigingen doorgevoerd. Zo leer je bijvoorbeeld hoe je zelf met een creatieve aanpak aan de slag kunt gaan. Er is een nieuw hoofdstuk toegevoegd dat je laat zien hoe je van een analyse tot een strategie kunt komen. Elke strategie eindigt bijna in een contentstrategie. Hiervoor ontwikkelden de auteurs een nieuw model: de Content Circle, dat al veel wordt toegepast in het hbo. Ook nieuw is het Communicatie Canvas, dat de plaats van strategie binnen de totale aanpak van de communicatie helder beschrijft en daarnaast kort ingaat op de overige elementen van het canvas. Verder gaat deze uitgave dieper in op storytelling. Het boek bereidt je uitstekend voor op je loopbaan als marketing- of communicatieprofessional. Online ondersteuning Op de ondersteunende website vind je opdrachten en een strategiespel, waarmee je de oefenstof op een interessante manier in de praktijk kunt brengen.
Mass communications --- communicatie --- communicatiestrategie --- Communicatietheorie --- Marketing : communicatiestrategieën --- 658.8 --- communicatiemanagement --- communication
Choose an application
Een jurist moet gemakkelijk en snel diverse teksten kunnen opstellen, van adviesbrieven tot beschikkingen. Meesterlijk schrijven biedt praktische ondersteuning bij het schrijven van toegankelijke juridische teksten. Elk hoofdstuk behandelt een bepaalde tekstsoort en heeft dezelfde structuur. Eerst wordt ingegaan op het doel van de tekst. Daarna wordt de opbouw besproken, gevolgd door hoe je de tekst kunt afstemmen op de lezer. Elk hoofdstuk bevat meerdere voorbeelden en sluit af met een checklist waarmee het eigen werk beoordeeld kan worden. Dankzij deze methodische opzet wordt stapsgewijs duidelijk hoe een goede tekst in elkaar zit. Verder besteedt het boek aandacht aan spelling, stijl, argumentatie, (APA-)bronvermelding en juridische conventies. Ook komen actuele thema's als neutraal taalgebruik en het schrijven van zakelijke chatberichten op social media aan bod. Meesterlijk schrijven is bedoeld voor studenten van juridische en bestuurskundige opleidingen als Sociaal Juridische Dienstverlening, HBO-Rechten en Bedrijfskunde MER. Daarnaast is het boek geschikt als naslagwerk voor professionals binnen overheidsinstellingen die met juridische teksten te maken hebben. (flaptekst)
Law --- Mass communications --- Dutch language --- rechtstaal --- schrijfvaardigheid --- teksten schrijven --- recht --- schriftelijke communicatie --- terminologie --- Schrijven
Choose an application
dit boek hoort een website : http://www.grondslagenvandecommunicatie.noordhoff.nl
communicatieonderzoek --- informatieoverdracht --- communicatie --- Mass communications --- departement Gezondheidszorg 10 --- communicatiemiddelen --- Communicatie --- Informatie-overdracht --- Communicatiestrategieën --- Communicatietheorieën --- Communicatie in organisatie --- Informatieoverdracht --- Communicatiestrategie --- Communicatietheorie
Choose an application
Loopbaangesprekken is voor iedereen die beroepsmatig loopbaangesprekken voert: leidinggevenden, schooldecanen, personeelsconsulenten, loopbaancoaches en outplacementconsulten. Voor beginnende beroepsbeoefenaren is dit boek een gedegen en praktische inwijding ineen mooi vak. Voor diegene die meer ervaren zijn, is het een waardevol opfris- en verrijkingsboek met veel handreikingen voor de praktijk.
Personnel management --- Mass communications --- Loopbaan --- Personeelsbeleid --- loopbaan --- planning --- Bedrijfspsychologie --- personeelsbeleid --- Loopbaanbegeleiding --- Loopbaan. --- Personeelsbeleid. --- Industrial psychology --- PXL-Education 2016 --- loopbaanplanning --- coachen
Choose an application
Social business en social (media) marketing hebben grote impact op de hedendaagse marketing en communicatie. Het Handboek Social Marketing & Business helpt daarom de lezer een social media strategie te ontwikkelen, inzicht te krijgen in de succesfactoren van social media marketing en geeft concreet richting aan een transitie naar een social business. Het boek kent een groot aanbod van cases, onderzoeken en inzichten van aansprekende experts en biedt een aanvullende website vol met cases en extra digitaal materiaal. Het handboek is een crossmediale beleving die de lezer inspireert en helpt met social selling, de transitie naar een social business en het opstellen van een social media plan.
Applied marketing --- Computer. Automation --- Mass communications --- Marketing ; sociale media. --- PXL-Business 2018 --- sociale marketing --- managementvaardigheden --- communicatiemedia --- sociale media
Listing 1 - 10 of 270 | << page >> |
Sort by
|