Listing 1 - 10 of 18 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Het succes van sterke merken is terug te voeren op de mensen die ervoor werken. In de vorige eeuw was de waarde van een bedrijf voor 90 procent te herleiden tot tastbare zaken zoals machines, gebouwen en voorraden. Tegenwoordig is dat nog maar 20 procent en wordt het grootste deel van de waarde bepaald door de 'living assets': het merk en de medewerkers. Tevreden klanten en goede bedrijfsresultaten zijn vooral het resultaat van de inspanningen, talenten en persoonlijkheid van de medewerkers die zich inzetten voor het waarmaken van de merkbelofte.Veel organisaties worstelen met het succesvol verbinden van de kracht en talenten van hun mensen (mensperspectief) met hun merkambities (merkperspectief). Merkcultuur: stappenplan verbinden van mensen en merken biedt (toekomstige) managers en professionals in marketing, communicatie en HR een nieuwe benadering, om samen organisatiemerken een meer uitgesproken karakter te geven. Door merken te verbinden met de 'persoonlijkheid' van mensen in de organisatie kan een sterkere merkcultuur tot leven worden gebracht. Mens-gedreven merken worden gedreven door merk-gedreven mensen.Bron : http://www.boomlemma.nl
Merken --- Bedrijfsimago --- Personeelsbeleid --- PXL-Business 2016 --- organisatiecultuur --- marketingcommunicatie --- Merkbeleid --- Personeelsmanagement --- Merkwaarde --- Merk
Choose an application
Steeds meer schandalen komen aan het licht, en het vertrouwen in organisaties is historisch laag. Toch zijn er nog steeds veel organisaties die zich beter voordoen dan dat zij in werkelijkheid zijn. Bewapend met het internet is de consument machtiger dan ooit. De relatie die hij met een bedrijf heeft, is gelijkwaardiger, persoonlijker en transparanter geworden. Het merk voorbij laat zien dat bedrijven hier in hun communicatie rekening mee moeten houden: identiteit en imago zijn meer dan het bouwen van een merk. Dit handboek presenteert de TACTICS-methode waarbij stap voor stap wordt gewerkt aan een betekenisvol en geloofwaardig imago. Niet het analyseren achteraf, maar het proactief managen van verwachtingen van de klant staat centraal. De theoretische onderbouwing wordt gevolgd door praktische hoofdstukken over implementatie, cases en voorbeelden van succesvolle imago-ontwikkeling. De uitgebreide website helpt docenten om het boek optimaal te gebruiken en biedt studenten extra oefenmateriaal, zoals een begrippentrainer en een zelftoets.Met Het merk voorbij leren hbo-studenten van commerciële en communicatieopleidingen structureel te werken aan imago-ontwikkeling. Het boek kan in meerdere jaren van een opleiding gebruikt worden. Daarnaast helpt het professionals om hun vakgebied te bezien vanuit actuele inzichten. Bron : http://www.bol.com
zelfbeeld --- identiteit --- imago --- persoonlijkheidsontwikkeling --- Psychology --- Marketing --- Bedrijfsimago --- PXL-Business 2017 --- organisatiekunde --- organisatiestructuur --- kwaliteitsmanagement --- kwaliteitsverbetering --- marketingstrategie --- Merken --- Profiel en imago --- Imagomanagement --- Reputaties --- Public relations --- Merk --- Profiel --- Reputatie --- Imago
Choose an application
2-4
Signs and symbols. --- Trademarks. --- productontwikkeling --- symbolen --- symbols --- merken --- Product strategy --- Semiotics --- marketing --- departement Beeldende Kunst 08 --- Merken --- Logo's --- Merk --- Logo
Choose an application
Amazon, Apple, Facebook, en Google zijn vier van de invloedrijkste bedrijven ter wereld. Bijna iedereen denkt te weten hoe ze dat geworden zijn.Bijna iedereen heeft het fout.
Merken
---
Merkbeleid
---
Branding
---
Waardebepaling van ondernemingen
---
strategisch management
---
Amazon
---
Apple
---
Google
---
Facebook
---
PXL-Central Office 2018
---
economie
---
bedrijven
---
internet
---
Merk
---
Waardebepaling
---
Onderneming
---
Bedrijfswaardering
Choose an application
Apple, Airbnb, Nike, Google, Starbucks, Nespresso, Jamie Oliver, Obama, GroenLinks, Uber, IKEA of HEMA. De Power Brands van nu. Merken waar mensen liefde voor koesteren. Merken die kracht uitstralen in alles wat ze doen. Ze zijn toonaangevend in het nieuwe merkdenken. Maar waarom zijn ze zo succesvol? Wat is hun geheim? En wat kunnen we van ze leren om zelf een Power Brand te worden. Dit boek laat je kennis maken met de twaalf heldere wetten van het nieuwe merkdenken. Om zo stap voor stap een Power Brand te ontwikkelen. Nuttig en waardevol voor commerciële merken. Van start-up tot corporate. Maar zeker ook voor maatschappelijke merken, zoals politieke partijen, NGO's of publieke organisaties, denk aan ziekenhuizen, universiteiten, ministeries of gemeenten. Een handzaam boek voor iedereen die gelooft dat een sterk merk je succes brengt.Marc Oosterhout is merkdeskundige en een van de oprichters van het grootste onafhankelijke reclamebureau van Nederland, N=5. Marc studeerde communicatiewetenschap en economie. Hij ontwikkelde zich de afgelopen 30 jaar tot een van de bekendste merkstrategen van Nederland. Eerder schreef Marc Power Brands (2013), over de zeven principes van het nieuwe merkdenken. En De Kunst van het Kiezen, een boek over politieke marketing (2017).Bron : http://www.bol.com
Merken --- Bedrijfsimago --- Merkbeleid --- Merkstrategieën --- Positionering --- Merken. --- Profiel en imago --- 658.88 --- Branding --- Merkdenken --- Marketing --- PXL-Business 2019 --- marketingstrategie --- marketing, marktonderzoek --- Merk --- Profiel --- Merkstrategie --- Imago
Choose an application
Het menselijk gedrag is hoofdzakelijk emotioneel terwijl de marketeer rationeel wil denken. Het klassieke marketingdenken is dus tegennatuurlijk. De marketeer raakt het noorden kwijt. Net zoals in de natuur geldt in business de wet van 'survival of the fittest'. De ware aard van de marketeer onderzoekt de onderliggende wetmatigheden en past ze toe op marketing en merkbeheer. Wat is de betekenis van mijn merk voor de consument? Hoe kan ik me differentiëren? Hoe moet mijn merk vooruitgaan? Wat met natuurlijk gegroeide en gedomesticeerde merken, hoe maak ik mijn aanbod aantrekkelijk in inhoud en vorm, hoe kan ik positief inspelen op de context, hoe moet ik mijn aanbod laten evolueren in open markt en in nichemarkten, hoe kan mijn aanbod de permanente strijd overleven? Doorheen het proces van de natuurlijke evolutie heeft het menselijk brein een aantal merkwaardigheden ontwikkeld die zowel voor de consument als voor de marketeer van toepassing zijn. Hoe kan hij zijn aanpak en zijn aanbod versterken in een B2B- en B2C-markt zodat hij de concurrentiestrijd zal overleven?
Social Sciences and Humanities. Marketing --- Marketing (General). --- Applied marketing --- marketing --- merkimago --- merken --- Toegepaste marketing --- departement Handelswetenschappen en Bedrijfskunde 09 --- E100078.jpg --- Marketing --- Merken --- Merkbeleid --- Merkstrategieën --- Marketingstrategieën --- Merk --- Merkstrategie --- Marketingstrategie --- Financiewezen
Choose an application
Guillaume Van der Stighelen bundelde alle ervaring die hij als reclamemaker opdeed in een boek dat intussen een standaardwerk werd voor iedereen die professioneel met communicatie te maken heeft.In enkele sterke beelden vat hij samen hoe wij mensen graag aan elkaar vertellen wat onze ervaringen zijn met merken en hoe marketeers daar verstandig op kunnen inspelen als ze de mechanismen kennen. Van der Stighelen doorprikt de gedachte dat reclamemensen en marketeers eender wat verkocht krijgen en dat zij en zij alleen het merkimago kunnen bepalen.Hoe de beeldvorming dan toch in goede banen kan geleid worden, legt hij uit met herkenbare voorbeelden en hij geeft er ook een handige methode bij.Intussen liet de auteur de reclamesector achter zich. Hij is nu een bekend columnist in verschillende kranten en tijdschriften, waar hij schrijft over het leven en over het samenleven. Maar zijn boek blijft actueel en wordt nog dagelijks toegepast.Bron : http://www.lannoo.be
Reclame. --- Applied marketing --- marketingstrategie --- Product strategy --- merkimago --- Dutch literature --- Marketing --- Reclame --- Merken --- Bedrijfsimago --- Productstrategie --- Toegepaste marketing --- #KVHB:Marketing --- #KVHB:Merken --- #KVHB:Reclame --- marketing --- reclame --- imago --- 658.8 --- PXL-Business 2015 --- marketingcommunicatie --- merken --- consumentengedrag --- Merkbeleid --- Merkstrategieën --- Positionering --- Branding --- Merk --- Merkstrategie
Choose an application
Wat is employer branding ? En waarom speelt een sterk werkgeversmerk een steeds belangrijkere rol ?Waarom is employer branding een hot topic in bestuurskamers ?Zijn de meest aantrekkelijke werkgevers ook de beste ? Of ligt het imago van werkgevers ver van hun ware identiteit ?Werken aan merken biedt de meest volledige gids in de manier waarop bedrijven met hun identiteit en hun imago kunnen omgaan. Jan Denys baseert zich op zestien jaar onderzoek en leert je onder meer waar kandidaten op letten als ze voor een werkgever solliciteren, welke bedrijven scoren op de arbeidsmarkt en of mannen voor andere bedrijven kiezen dan vrouwen.Dit boek bevat heldere analyses en tips, en sloopt waar nodig de heilige huisjes. Een praktische handleiding en cruciale inzichten geven aan hoe je zelf een sterk werkgeversmerk uitbouwt en behoudt, los van de waan van de dag. Zo vormt Werken aan merken het eerste standaardwerk over employer branding in ons taalgebied.Bron : http://www.lannoocampus.be
Bedrijfsimago --- Arbeids- en organisatiepsychologie --- Solliciteren --- Merken --- PXL-Business 2017 --- organisatiekunde --- organisatiestructuur --- marketingstrategie --- arbeidsmarkt --- personeelsmanagement --- Employer branding --- Werving --- Profiel en imago --- Arbeidsmarkt --- Arbeidsmarktcommunicatie --- Personeelsbeleid --- Medewerkerstevredenheid --- Interne marketing --- management --- marketing --- 098 Bedrijfskunde --- Merk --- Profiel --- Imago
Choose an application
Following the success of international bestseller How Brands Grow: what marketer's don't know comes a new book that takes readers further on a journey to smarter, evidence-based marketing. How Brands Grow Part 2, by Jenni Romaniuk and Byron Sharp, is about fundamentals of buying behaviour and brand performance - fundamentals that provide a consistent roadmap for brand growth, and improved marketing productivity. Ride the next wave of marketing knowledge with insights such as how to build Mental Availability, metrics to assess the strength of your brand's Distinctive Assets and a framework to underpin your brand's Physical Availability strategy. Learn practical insights such as smart ways to look at word of mouth and the sort of advertising needed to attract new brand buyers. This book is also a must read for marketers working in emerging markets, services, durables and luxury categories, with evidence that will challenge conventional wisdom about growing brands in these markets. If you've ever wondered if word of mouth has more impact in China, if luxury brands break all the rules of marketing or if online shoppers are more loyal to brands or retailers, this book is for you. If you read and loved How Brands Grow - it's time to move to the next level of marketing. And if you haven't...get ready - This book will change the way you think about marketing forever.Bron : http:/:www.bol.com
marketing --- merkdenken --- marketingbeleid --- marketingstrategie --- Product strategy --- creativiteit --- merkbeleid --- productstrategie --- Brand name products --- Branding (Marketing). --- Marketing. --- Management. --- Merken --- Marketing --- Marktonderzoek --- Marketingresearch --- Branding --- Marketingstrategieën --- PXL-Research 2019 --- marketing, marktonderzoek --- branding --- merkpositionering --- Merk --- Marketingstrategie --- Financiewezen --- Branding (Marketing) --- Management
Choose an application
Applied marketing --- merkencontrole --- imago --- marketingcommunicatie --- merkimago --- departement Handelswetenschappen en Bedrijfskunde 08 --- reclame --- merken --- bedrijfsimago --- Reclame --- Merken --- Branding --- Interne marketing --- Merkbeleid --- internal branding --- marketing --- 369.1 --- Human resource management (HRM, personeelsbeleid) --- Organisatieontwikkeling --- marketing, marktonderzoek, marktanalyse --- 658.88 --- Toegepaste marketing --- merkenbeleid --- Merk
Listing 1 - 10 of 18 | << page >> |
Sort by
|