Listing 1 - 2 of 2 |
Sort by
|
Choose an application
Het boek biedt een beknopt en toegankelijk hulpmiddel bij het maken van analyses voor praktijkopdrachten en scripties. Het boek bevat zowel beproefde als nog relatief onbekende, maar veelbelovende modellen (360-graden feedback, Activity Based Costing, benchmarking, CRM, INK/EFQM, kernkwadranten, Six Sigma, Swot-analyse, ...). Deze herziening is uitgebreid met modellen die in het rijtje niet mochten ontbreken. Het is ook mogelijk om modellen te zoeken op het doel van de toepassing. Dit vergemakkelijkt het zoeken bij weinig tot geen voorkennis.De 101 modellen zijn schematisch weergegeven en worden besproken aan de hand van 4 punten: de essentie van het model - de toepassing van het model in de praktijk - het resultaat dat het model oplevert - aandachtspunten
Management. --- management --- Organization theory --- modellen --- #SBIB:35H200 --- #SBIB:35H302 --- #SBIB:316.334.2A551 --- Management Management --- 360 degrés 360 graden --- Balanced scorecard Balanced scorecard --- Overheidsmanagement: algemene werken --- Organisatieleer: processen --- Partijen en strategieën in de onderneming: ondernemingsbeleid en management --- PXL-Business 2014 --- kwaliteitsmanagement --- strategisch management --- projectmanagement --- human resource management --- Organisatieleer --- Management --- Technieken --- Modellen --- Overzicht --- Model --- Model (wetenschap)
Choose an application
Dit boek richt zich speciaal op het bedrijfsleven, met dus een andere insteek dan gewoonlijk Het bevat allerhande theoretische modellen rondom het bedrijfsmatige gebruik van de sociale media. De insteek is daarbij primair: marketing, de verschillende manieren waarop de relatie met de klant via sociale media kan worden ingevuld. Veel vakjargon,kenmerkt het werk. Het boek vindt zijn oorsprong in de website www.socialmediamodellen.nl. Deze site, opgezet door de auteur, is al sinds 2010 een veelbezochte vindplaats van sociale media-modellen/theorieën op internet. Het boek bevat een selectie van de modellen van de site, steeds met een uitleg, bronvermelding en per categorie een 'modellenmening
Sociale media --- Cybermarketing --- Marketing --- Marketingmodellen --- Modellen --- Overzicht --- 366.42 --- social media --- informatievaardigheden --- 65.012.4 --- Social learning talenten zelfontwikkeling zelfontplooiing creativiteit duurzaam gedrag --- Management. Directorate. Technique and methods. --- Sociale media. --- PXL-Central Office 2015 --- mediawijsheid --- sociale media --- communicatie --- communicatiemedia --- Management. Directorate. Technique and methods --- Marketingmodel --- Financiewezen --- Model --- Onlinemarketing --- Model (wetenschap)
Listing 1 - 2 of 2 |
Sort by
|