Listing 1 - 10 of 28 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Van Airbnb tot Uber, en van Nextdoor tot Facebook, een steeds groter deel van het maatschappelijk en economisch verkeer verloopt via online platformen. De opkomst van deze platformen leidt tot optimistische vertogen. Doordat ze bestaande praktijken en instituties - van taximarkt tot lokale democratie - letterlijk en figuurlijk 'ontregelen', zouden deze platforms leiden tot economische en maatschappelijke innovatie. Kort samengevat luidt hun belofte: minder overhead en minder overheid.Wat in deze discussie nog onderbelicht blijft, is de rol die platformen spelen bij de behartiging van publieke belangen. Hun interfaces, reputatiesystemen, en algoritmes waarmee ze vraag en aanbod koppelen sturen de inrichting van de samenleving. Met grote gevolgen voor publieke belangen, zoals de toegankelijkheid, veiligheid en betaalbaarheid van (openbaar) vervoer, de pluriformiteit in de journalistiek of de inrichting van het onderwijs.In dit boek verkennen de auteurs de werking van platformen in een drietal maatschappelijke domeinen. Met als inzet de vraag: hoe kunnen in de platformsamenleving publieke waarden worden geborgd?
Social sciences --- Social media --- User-generated media --- Communication --- User-generated content --- Social science research --- Research. --- Research.
Choose an application
"New York Times bestselling author and social media expert Gary Vaynerchuk shares hard-won advice on how to connect with customers and beat the competition. A mash-up of the best elements of Crush It! and The Thank You Economy with a fresh spin, Jab, Jab, Jab, Right Hook is a blueprint to social media marketing strategies that really works. When managers and marketers outline their social media strategies, they plan for the "right hook"--their next sale or campaign that's going to knock out the competition. Even companies committed to jabbing--patiently engaging with customers to build the relationships crucial to successful social media campaigns--want to land the punch that will take down their opponent or their customer's resistance in one blow. Right hooks convert traffic to sales and easily show results. Except when they don't.Thanks to massive change and proliferation in social media platforms, the winning combination of jabs and right hooks is different now. Vaynerchuk shows that while communication is still key, context matters more than ever. It's not just about developing high-quality content, but developing high-quality content perfectly adapted to specific social media platforms and mobile devices--content tailor-made for Facebook, Instagram, Pinterest, Twitter, and Tumblr"--
PXL-Music 2015 --- muziekmanagement --- marketing --- BUSINESS & ECONOMICS / E-Commerce / Internet Marketing. --- BUSINESS & ECONOMICS / Entrepreneurship. --- BUSINESS & ECONOMICS / Marketing / General. --- Internet marketing. --- Marketing --- Social media. --- Social aspects. --- Internet marketing --- Social media --- Social aspects
Choose an application
Basisboek Journalistiek is al jaren hét basisboek voor beginnende journalisten. Een standaardwerk dat zijn bruikbaarheid in de praktijk bewezen heeft. Het biedt student én professional een stevige theoretische basis en leert hen journalistieke vaardigheden succesvol in de praktijk toe te passen. Glashelder geïllustreerd met duidelijke praktijkvoorbeelden. Een aantrekkelijke en compacte introductie, compleet met het laatste nieuws op de ondersteunende website. Aan bod komen onder andere journalistiek denken en werken, nieuws vergaren en verwerken, bronnen, journalistieke ethiek, journalistiek schrijven en de belangrijkste journalistieke genres. Uitgebreide aandacht krijgen: (online) nieuwskanalen, multimediaal werken, social media en online research. De vijfde editie gaat nadrukkelijk in op de veranderingen in het vakgebied, waaronder de online ontwikkelingen, freelance- en burgerjournalistiek. Nog meer dan in vorige edities bespreekt het boek de ontwikkelingen in de professionele journalistiek.
Journalistiek --- Dagbladsector --- Schrijven --- Nieuwsgaring --- Nieuws --- Journalistieke ethiek --- Journalistiek. --- #KVHA: Journalistiek --- #KVHA: social media --- #KVHA: Communicatie --- PXL-Media & Tourism 2015 --- journalistiek --- #KVHA:Journalistiek --- #KVHA:Sociale media --- #KVHA:Communicatie
Choose an application
Voor jongeren zijn smartphones, tablets en laptops vanzelfsprekend. Ze lijken er al van op erg jonge leeftijd mee vergroeid. De "digital natives" zijn altijd en overal met elkaar verbonden en communiceren via Instagram, Snapchat en andere sociale media. Voor jou als ouder of leerkracht is die wereld vaak onbekend, en dus onbemind.Maar geen paniek! Met oog voor het veelzeggende detail en met de nodige humor maakt Stefaan Lammertyn je in Alles met mate(n) wegwijs in die alomtegenwoordige digitale wereld. En die is ondertussen veel ruimer dan Facebook en Twitter! Stefaan maakt de wereld van Pinterest, Whatsapp en YouTube leuker, interessanter en dus ook veiliger, met dit boek vol nuttige verwijzingen, handige tips en bruikbare praktijkvoorbeelden. Want als mediawijze opvoeder geniet je niet alleen meer van de onbegrensde mogelijkheden van de digitale wereld. Je kan jongeren ook beter bijstaan bij problemen als digitaal pestgedrag, en hen de valkuilen van het internet leren kennen. Kortom: Alles met mate(n) zorgt ervoor dat iedereen die soms geen idee heeft waar zijn kind of leerling mee bezig is, net als Stefaan, een inno-vader (of inno-moeder) wordt: een innoverende ouder die weet wat er speelt op het net. En wie ondanks dit toch even de weg kwijt is, vindt in het boek een super handige EHBO-lijst: Eerste Hulp bij Betrokken Opvoeders.Bron : http://www.managementboek.nl
Sociale media --- Jongeren. --- Sociology of culture --- sociale netwerken --- social media --- communicatiemanagement --- sociale media --- Mass communications --- Jongeren en internet --- 433.5 --- 528.54 --- Internet --- Audiovisuele opvoeding --- Sociale media - Sociale netwerken --- Social media --- Psychological aspects --- Internet and youth --- PXL-Education 2015 --- communicatievaardigheden --- communicatie --- jongeren --- Kinderen en jeugd --- Adolescenten --- Jeugd --- Kind --- Adolescent --- Media --- Ontwikkelingsstoornis --- Fysiotherapie --- internet --- jeugd --- Jongere --- massacommunicatie
Choose an application
Social policy --- Computer architecture. Operating systems --- Mass communications --- departement PHL Music 10 --- Sociology of culture --- weblogs --- sociale media --- communicatiemedia --- internet --- Internet marketing --- Social media --- Social networking --- Electronic commerce --- Electronic commerce. --- Internet marketing. --- Social media. --- Social networks. --- Communicatiemiddelen --- Nieuwe media --- Internet --- Sociale communicatie --- Cybermarketing --- Communicatiesociologie --- Netwerkvorming --- Blogging --- Communicatiemiddel --- Netwerk (relationeel) --- Blog --- Onlinemarketing --- Social networks
Choose an application
mondelinge communicatie --- presenteren --- Mass communications --- 499.4 --- sociale media --- Presenteren --- 305.8 --- Multimedia --- mondelinge communicatie, discussiëren, gespreks- en interviewtechnieken, spreken in het openbaar, vergadertechnieken --- social media --- Communicatie ; algemeen --- PXL-Business 2014 --- spreken in het openbaar
Choose an application
Er zijn al veel boeken geschreven over het belang van sociale media in het bedrijfsleven. Maar meestal blijven ze beperkt tot algemene principes. Dit boek leert je niet alleen waarom je sociale media centraal moet stellen, maar vooral ook welke noodzakelijke stappen je moet ondernemen om van jouw sociale mediastrategie een succes te maken.Ontstaan vanuit een duidelijke visie op wat sociale media voor jouw bedrijf kan betekenen en vanuit een jarenlange ervaring met het inzetten van sociale media in de praktijk.Bron : http://www.managementboek.nl
Applied marketing --- bedrijfsimago --- e-commerce --- bedrijfscommunicatie --- merkimago --- zakentaal --- sociale media --- Mass communications --- social media --- Toegepaste marketing --- Massacommunicatie --- Sociale Media ; marketing --- PXL-Business 2018 --- organisatiekunde --- communicatiemanagement --- marketingcommunicatie --- Sociale media --- Cybermarketing --- Mediastrategieën --- Marketingstrategieën --- Sociale communicatie --- Communicatiestrategieën --- Mediastrategie --- Marketingstrategie --- Communicatiestrategie --- Onlinemarketing
Choose an application
Sociale technologie dringt ook steeds meer door tot onze manier van leren en werken. Daar gaat dit boek over. Hoe leren professionals via sociale technologieën? Welke invloed hebben die op onze manier van werken? Wat zien we in de praktijk van organisaties en netwerken gebeuren? Welke kansen liggen er nog? Voor welke uitdagingen komen leerprofessionals te staan? Het boek is bestemd voor HRD'ers, professionals, managers en adviseurs. Eigenlijk voor iedereen met een affiniteit voor leren en lerend werken. De auteurs beschrijven vanuit verschillende invalshoeken de invloed van de sociale technologie. Ze laten zien hoe onze kijk op leren zich ontwikkelt en welke nieuwe leervormen daardoor ontstaan. Ze schetsen vier stadia waarin een organisatie zich kan bevinden in gebruik van sociale media. Hoe kun je hier als organisatie stappen in zetten? De tekst is rijk geïllustreerd met praktijkverhalen uit organisaties en netwerken, die ons laten delen in successen en zoektochten. In een reeks intermezzo's beschrijven internationaal erkende professionals nieuwe leervormen.
vaardigheden, change, communicatie, innovatie, network, social media, samenwerken, verandering, technologie, --- Matériel didactique Leermiddelen --- Internet Internet --- Apprentissage Leerproces --- Technologies de l'information Informatietechnologie --- PXL-Central Office 2016 --- leerstrategieën --- sociale media --- organisatieverandering --- Digitale media --- Informatietechnologie --- Internet --- Organisaties, verandering
Choose an application
Now in its Fourth Edition, Visual Methodologies: An Introduction to Researching with Visual Methodologies is a bestselling critical guide to the study and analysis of visual culture. Existing chapters have been fully updated to offer a rigorous examination and demonstration of an individual methodology in a clear and structured style. Reflecting changes in the way society consumes and creates its visual content, new features include: * Brand new chapters dealing with social media platforms, the development of digital methods and the modern circulation and audiencing of research images * More 'Focus' features covering interactive documentaries, digital story-telling and participant mapping * A Companion Website featuring links to useful further resources relating to each chapter. A now classic text, Visual Methodologies appeals to undergraduates, graduates, researchers and academics across the social sciences and humanities who are looking to get to grips with the complex debates and ideas in visual analysis and interpretation.
Visual communication --- Visual literacy --- Perception des images --- Visual communication. --- Visual literacy. --- Literacy, Visual --- Graphic communication --- Imaginal communication --- Pictorial communication --- Communication --- Visual culture --- Social Media --- Visuele communicatie --- #KVHA:Media --- #KVHA:Journalistiek --- Visual culture. --- Social Media. --- Visuele communicatie. --- #SBIB:39A2 --- #SBIB:39A8 --- #SBIB:303H14 --- Antropologie: methoden en technieken --- Antropologie: linguïstiek, audiovisuele cultuur, antropologie van media en representatie --- Methoden en technieken van de communicatiewetenschap --- Sociology of culture --- Qualitative methods in social research --- Semiotics --- MAD-faculty 14 --- kunst en onderzoek --- Perception des images.
Choose an application
Digital marketing like a PRO is een makkelijk te volgen stappenplan om je marketing via alle digitale kanalen te optimaliseren. Boordevol informatie en voorbeelden om tot succes te komen, vrij van inhoudsloze paginavulling, zodat je direct met het boek aan de slag kan.Zowel voor de minder ervaren marketeer als de professional die zijn skills wilt boosten en updaten: dit handboek digitale marketing helpt je jouw marketingdoelen te bereiken.Bron : http://www.lannoo.be
Digitale marketing. --- Marketing --- marketing --- 528.52 --- websites --- webdesign --- marketingstrategie --- mediaplanning --- virtuele realiteit --- Artificial intelligence --- internet - ontwerpen, programmeren en beheren van internetsites --- Marketing digital. --- Marketing digital --- PXL-Music 2018 --- muziekmanagement --- muziekmarketing --- digitale marketing --- Marketing : communicatiestrategieën --- Digitalisering --- Mediakunde --- 658.8 --- Online marketing --- Social media --- Sociale communicatie --- Internet --- Cybermarketing --- Virale marketing --- Sociale netwerken --- Marketingstrategieën --- Auditing --- Branding --- Marketingplanning --- Artificial intelligence - AI --- Sociaal netwerk --- Marketingstrategie --- Audit --- Onlinemarketing --- Marketing information systems --- Computer architecture. Operating systems --- Artificial intelligence. Robotics. Simulation. Graphics --- branding --- social media
Listing 1 - 10 of 28 | << page >> |
Sort by
|