Listing 1 - 10 of 18 << page
of 2
>>
Sort by

Book
Customers the day after tomorrow : hoe trek je klanten aan in een wereld van AI, bots en automatisering
Author:
ISBN: 9789082542240 Year: 2017 Publisher: Leuven LannooCampus

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

De derde fase van digitalisering is gestart. Een fase van artificiële intelligentie die de aankoopcyclus van klanten op zijn kop zet: een revolutie in zowel het verzamelen van informatie, het aankopen als de customer service.Dit nieuwe boek neemt je mee op een reis door deze nieuwe fase van digitalisering. Het gaat over de impact van Internet of Things, virtuele assistenten, bots en data op de klantenrelatie. Maar in de eerste plaats gaat dit boek over klanten. Want de hamvraag blijft: hoe kan je klantgericht zijn in een wereld van automatisering ?Bron : http://www.managementboek.nl


Book
Simple thoughts
Authors: --- --- --- ---
ISBN: 9789491775604 949177560X Year: 2014 Publisher: Gent AsaMER

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Peter Beyls is a Belgian pioneering interdisciplinary artist who has been exploring computer programming for nearly four decades. His work extends into the visual arts, music and hybrid experimental formats. In light of the publication of a monograph by MER Paperkunsthalle, IMAL organises the first major survey exhibition of Peter Beyls in Belgium featuring a significant selection of works from 1974 until today.A comprehensive selection of machine drawings is shown reflecting the wide range of algorithmic approaches explored by the artist. Initial experiments focus on uncertainty and conditional randomness, typically organised as grid structures. Further grid-based work employs cellular automata; a kind of virtual machines growing complexity from simple beginnings. Inspired on Chomsky's writings, much work explores linguistic principles. At some point, abstract generative thinking gave way to the notion on creative intelligence, the delegation of aspects of human creativity to machines. This work is based on principles of the discipline of artificial intelligence. A major transition gradually evolved starting in the late 1980s; a conceptual swing from knowledge-based systems to self-organisation. The latter approach is characterized as speculative, simple components interact locally to give rise to emergent overall complexity. Since the genesis of intricate structures is captured in a series of drawings, the notion of time is implicit. The exhibition will thus provide an overview of the various computational paradigms implemented by the artist. In addition, a wide range of media and presentation formats are employed such as over 100 machine drawings and unique photographic prints. A few large-scale interactive audio-visual installations provide a dynamic interface between the onlooker and a virtual world inside the computer.


Book
Leiderschap in de digitale wereld : voorbereid zijn op morgen
Authors: ---
ISBN: 9789462156463 Year: 2019 Publisher: Alphen aan den Rijn Vakmedianet

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

De wereld verandert razendsnel en wordt steeds complexer door de opkomst van digitale technologie. Dat is een uitspraak die inmiddels bijna tot vervelens toe wordt herhaald. In hun boek Leiderschap in de digitale wereld onderzoeken Ralf Knegtmans en Ylva Poelman wat de gevolgen daarvan zijn voor organisaties en de benodigde eigenschappen van hun leiders. Dat doen zij vanuit twee visies die elkaars tegengestelden waren voordat zij aan het boek begonnen. Dat maakt hun boek tot een spannende zoektocht naar een waarheid die in het midden ligt.Als managing partner van een toonaangevend executive search-bedrijf vraagt Knegtmans zich af of de top van het Nederlandse bedrijfsleven klaar is voor de grote impact van digitale technologie op de maatschappij. Als zelfstandig innovatieadviseur bekijkt Poelman het van een andere kant: de digitale revolutie is niet de eerste grote verandering die de mensheid meemaakt. Wie slim is, had zich er allang op kunnen voorbereiden.Dit boek is een spannende zoektocht naar een waarheid die in het midden ligt. Vraagt het nieuwe tijdperk om een nieuw type leider? Of worden leiders zelfs overbodig gemaakt door artificial intelligence? Om deze vragen te beantwoorden, spraken de auteurs met tal van leiders en experts in kennisgebieden die uiteenlopen van recruitment tot de bankensector en van psychologie tot moderne retailers.Het resultaat is een prikkelend boek dat uitlegt wat digitalisering eigenlijk is, welke gevolgen digitalisering voor het bedrijfsleven heeft en welke invloed de digitale revolutie heeft op de zoektocht naar de juiste leiders. Leiderschap in de digitale wereld besluit met de eigenschappen die een leider in de nieuwe wereld nodig heeft en wat een leider kan doen om zich in die richting te ontwikkelen.Bron : http://www.bol.com


Book
Global marketing
Author:
ISBN: 9781292251806 Year: 2020 Publisher: Harlow Pearson Education

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Learn and develop skills involving strategic global marketing decision-making Global Marketing, 8th Edition, by Hollensen continues to be the most up-to-date and comprehensive text of its kind, with cutting-edge case studies and a focus on the impact of new technologies and perspectives on international marketing. For nearly twenty years this title has been the definitive, truly international guide to marketing. During that time, borders have become ever more transient and this book more central to the work of marketers all around the world. Key Features include: A clear part structure, organised around the five main decisions that marketing people in companies face in connection to the global marketing process Numerous pedagogical features such as Exhibits, Key Terms and Questions for Discussion to help you comprehend theory and apply it to the real world End of part and end of chapter case studies to help you understand how the theory relates to real world application New to this edition: The 8th Edition is concentrated around three major themes: 'glocalization', 'internet of everything' and 'social media marketing' Fully updated to cover the latest technologies, trends and practices in global marketing including AI, the shared economy, subscription-based pricing and omni-channel strategies Case studies are updated throughout the book including new chapter cases on Bumble, Jissbon and Waymo This book is ideal for undergraduate and postgraduate students studying international marketing, and for any practitioners who wish to take their global marketing strategies to the next level. Svend Hollensen is Associate Professor of International Marketing at the University of Southern Denmark and has worked as a marketing consultant for several international companies and organizations. As well as this book, he is the author of other Pearson texts, including Marketing Management and Essentials of Global Marketing. Pearson, the world's learning company.Bron: bol.com


Book
Life 3.0 : mens zijn in het tijdperk van kunstmatige intelligentie
Author:
ISBN: 9789492493279 9789492493286 9492493276 Year: 2017 Publisher: Amsterdam Maven Publishing

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Max Tegmark, MIT-wetenschapper en oprichter van het Future of Life Institute, geeft in Life 3.0 een toegankelijke, nuchtere en praktische beschrijving van de gevolgen van Kunstmatige Intelligentie (KI).Hij laat zien hoe onze banen, scholen, gezondheid, rechtspraak, politiek en talloze andere gebieden ingrijpend zullen veranderen en verkent de meest essentiële vragen van onze tijd: kunnen we onze welvaart laten groeien door automatisering ?Kunnen we garanderen dat intelligente systemen doen wat wij willen zonder te crashen of gehackt te worden ? Moeten we bang zijn voor een wedloop in autonome wapens ? Zullen machines ons vervangen, of zal KI het leven op aarde doen bloeien als nooit tevoren ?Van superintelligentie tot zingeving, van wat bewust zijn betekent tot de toekomst van leven in het universum: Life 3.0 stelt je in staat om deel te nemen aan de belangrijkste discussie van onze tijd.Bron : http://www.bol.com

Keywords

Economic order --- Artificial intelligence. Robotics. Simulation. Graphics --- artificial intelligence --- Kunstmatige intelligentie --- Artificial intelligence --- Automation --- Technological forecasting --- kunstmatige intelligentie --- automatisering in organisaties --- 658 Maatschappij. Overige aspecten --- Technology --- Forecasting --- Technology transfer --- Automatic factories --- Automatic production --- Computer control --- Engineering cybernetics --- Factories --- Industrial engineering --- Mechanization --- Assembly-line methods --- Automatic control --- Automatic machinery --- CAD/CAM systems --- Robotics --- AI (Artificial intelligence) --- Artificial thinking --- Electronic brains --- Intellectronics --- Intelligence, Artificial --- Intelligent machines --- Machine intelligence --- Thinking, Artificial --- Bionics --- Cognitive science --- Digital computer simulation --- Electronic data processing --- Logic machines --- Machine theory --- Self-organizing systems --- Simulation methods --- Fifth generation computers --- Neural computers --- Philosophy --- Social aspects --- Moral and ethical aspects. --- Moral and ethical aspects --- 65.01 --- Artificiële intelligentie 681.358 --- Politiek 32 --- Kosmisch erfgoed --- PXL-Central Office 2018 --- technologische verandering --- maatschappelijke veranderingen --- KI (kunstmatige intelligentie) --- Artificiële intelligentie --- Trends --- Trendwatching --- Maatschappelijke ontwikkelingen --- Trend --- Maatschappelijke ontwikkeling --- AI (artificiële intelligentie)


Book
De antwoorden op de grote vragen
Authors: --- ---
ISBN: 9789000365043 900036504X 9789000365050 9000365058 Year: 2018 Publisher: Amsterdam Spectrum

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Bestaat een God?Hoe is alles begonnen?Is er intilligent leven elders in het heelal?Kunnen we de toekomst voorspellen?Wat zit er in een zwart gat?Zijn tijdreizen mogelijk?Zullen we overleven op aarde?Moeten we de ruimte koloniseren?Zal kunstmatige intelligentie slimmer worden dan wij?Hoe geven wij de toekomst vorm?Bron: flaptekst boek


Book
Sociaal werk in de digitale samenleving
Author:
ISBN: 9789046906590 9789046968567 Year: 2019 Publisher: Bussum Coutinho

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

De samenleving wordt steeds digitaler. In toenemende mate maken we gebruik van websites, sociale media en digitale middelen zoals apps en games. Dit zorgt voor kansen en mogelijkheden voor individuen, organisaties en overheden. Maar niet iedereen kan daar even goed in meekomen. Sociaal werk streeft naar een samenleving waarin iedereen volwaardig mee kan doen. Dit geldt ook voor de digitale samenleving. Het sociaal werk moet daarom aandacht hebben voor de digitale kansen en gevaren binnen de samenleving. Dit vraagt van de sociaal werker digitale vaardigheden, maar vooral ook digitaal bewustzijn en mediawijsheid.Sociaal werk in de digitale samenleving leert sociaal werkers op een verantwoorde en professionele manier digitale middelen te gebruiken in het werk en hoe zij cliënten kunnen ondersteunen bij de sociale vraagstukken die een digitale samenleving oproept. De uitgave biedt een oriëntatie op de digitale samenleving, de beroepscontext en de rol van het sociaal werk in de digitale samenleving. Aan de hand van het model ?Digitaal Sociaal Werk? wordt op drie niveaus (micro, meso en macro) kennis aangereikt over verschillende thema?s die spelen in de samenleving. Aan de hand van de kerntaken van het sociaal werk, wordt inzichtelijk gemaakt welke rol je als sociaal werker aan moet nemen in de digitale samenleving en welke interventies daarbij relevant zijn.Bron: https://shop.coutinho.nl/store_nl/sociaal-werk-in-de-digitale-samenleving.html


Book
Artificial intelligence: op weg naar de artificiële mens?
Author:
ISBN: 9789401461474 Year: 2019 Publisher: Gent Academia Press

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Artificiële intelligentie en robots worden niet enkel meer gebruikt om auto's aan elkaar te lassen. Ze kunnen tegenwoordig honderden talen vertalen, schaken en gamen beter dan wij en kunnen er zo uitzien dat ze bijna niet te onderscheiden zijn van mensen.Maar begrijpen robots ook wat er gezegd wordt? Voelen ze emoties? En wordt artificiële intelligentie binnenkort een gevaar voor de mensheid?Tony Belpaeme laat zien waar wetenschappers staan op vlak van robotica en AI, en onderzoekt wat nodig om een artificiële mens te bouwen.


Book
Wie niet tech is, is gezien : de 6 technologietrends die je niet mag missen
Author:
ISBN: 9789492790200 Year: 2019 Publisher: [Hilversum] Nubiz

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Gaan robots straks al het werk overnemen? Worden computers slimmer dan mensen? Maakt de blockchain bankiers, notarissen en ons geldstelsel echt overbodig? Dit boek bespreekt zes technologieën die je niet mag missen omdat ze de wereld zullen veranderen.Iedere technologie wordt op een begrijpelijke manier uitgelegd. Aan de hand van alledaagse voorbeelden ontdek je welke toepassingen er nu al zijn en wat ons nog te wachten staat. Als je dit boek hebt gelezen, kun je meepraten over de belangrijkste technologische ontwikkelingen en beoordelen welke impact ze zullen hebben op jouw persoonlijke leven of de branche waarin je werkzaam bent.De zes technologieën die aan bod komen:1. Robotisering. Maak kennis met robots, drones en zelfrijdende auto?s.2. Big data. Lees hoe je informatie haalt uit grote hoeveelheden gegevens.3. Kunstmatige intelligentie. Ontdek waartoe zelflerende machines in staat zijn.4. Blockchain. Begrijp hoe je met techniek vertrouwen kunt digitaliseren.5. Internet of Things. Leer meer over dingen die verbonden zijn met internet.6. Virtual Reality/augmented Reality. Duik in de digitale werkelijkheid. Bron : http://www.managementboek.nl


Book
Artificial Intelligence voor mensen en bedrijven : een raamwerk voor betere menselijke ervaringen en zakelijk succes
Author:
ISBN: 9789463561433 Year: 2020 Publisher: Culemborg Van Duuren Media

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Wat zijn de risico's, overwegingen, compromissen en beperkingen bij het opzetten van een AI-project voor uw bedrijf? Dit praktijkboek beschrijft de waarde van AI en laat leidinggevenden, data scientists en software-engineers zien hoe ze AI op één lijn kunnen brengen met de bedrijfsdoelen.Auteur Alex Castrounis introduceert een raamwerk waarmee leidinggevenden en hun teams het meeste kunnen halen uit AI, waarbij ze het risico zo klein mogelijk houden, met de meeste kans van slagen. Met dit raamwerk kunt u vaststellen of en waarom AI geschikt is voor uw bedrijf. Het biedt u een leidraad voor alle volgende AI-projecten ? inclusief data-in-name, modelselectie en -training, modelafstemming en geleverde resultaten.Bron: www.standaardboekhandel.be

Listing 1 - 10 of 18 << page
of 2
>>
Sort by