Listing 1 - 5 of 5 |
Sort by
|
Choose an application
581.5 --- Plantkunde --- Plantengeografie (vegetatiekaarten) --- 585.2 --- planten (lt) --- flora (lt) --- Habits of plants. Plant behaviour. Plant ecology. Plant ethology. The plant and its environment. Bionomics of plants --- 581.5 Habits of plants. Plant behaviour. Plant ecology. Plant ethology. The plant and its environment. Bionomics of plants --- departement Biotechniek 10 --- vegetatie --- flora --- Nederland
Choose an application
Inventaris van de wilde planten in België, Nederland en Groothertogdom Luxemburg
België --- Luxemburg (groothertogdom) --- Nederland --- Flore. Botanic determination guides --- Netherlands --- Luxembourg --- Belgium --- België ; flora --- Nederland ; flora --- Luxemburg (groothertogdom) ; flora --- Flora ; determinatie --- Wilde planten --- 582 --- Systematic botany--Bibliografieën --- flora (lt) --- planten (lt) --- PXL-Tech 2018 --- groenmanagement --- wilde planten --- Planten --- Groot-Hertogdom Luxemburg --- 581.5 --- 581.5 Habits of plants. Plant behaviour. Plant ecology. Plant ethology. The plant and its environment. Bionomics of plants --- Habits of plants. Plant behaviour. Plant ecology. Plant ethology. The plant and its environment. Bionomics of plants --- Plant --- Vietnam --- Zuid-Afrika --- Kust --- Ecologie --- Fotografie --- Motief --- Nomenclatuur --- Literatuur --- België ; flora
Choose an application
Creativiteit en een uniek aanbod alleen zijn geen garantie voor succes van ondernemers in de creatieve industrieën. De veranderende context heeft de druk op deze creatieve ondernemers enorm verhoogd. Het kunnen overleven en doorgroeien in deze veeleisende sectoren vereist dat de creativiteit vertaald wordt in een aangepast businessmodel. Maar wat maakt hierbij nu precies het verschil ? Hoe slagen sommige ondernemers erin hun creatief idee ook commercieel leefbaar te maken en te houden ? Is het mogelijk om tot een algemeen geldend succesrecept te komen ? Wij proberen dit door het verhaal te vertellen van elf groeiende ondernemingen binnen de creatieve industrieën. Meer specifiek beschrijven we in deze collectie de businessmodellen van deze ondernemers. Zonder exhaustief te willen zijn, hebben we oog voor de breedte en diepte van de creatieve industrieën (van beeldende kunst tot gameontwikkeling). Vanuit de eigenheid van elk van deze ondernemers en met een praktisch perspectief wordt uiteengezet hoe deze ondernemingen door middel van hun businessmodel op een doordachte wijze de specifieke uitdagingen aangaan en duurzame groei mogelijk maken.Met de diversiteit aan casestudies willen we ook de verschillende aspecten van het ondernemen in de creatieve industrieën illustreren. Hierdoor levert het boek concrete handvatten voor ondernemers die een groeisprong ambiëren in de creatieve industrieën of voor ondernemers in de 'nieuwe economie' waarin service, kennis en creativiteit de sleutel zijn tot een concurrentievoordeel.Bron : http://www.acco.be
ondernemingsstrategieën --- businessplanning --- Organization theory --- creatieve expressie --- Creative ability in business --- Case studies --- Corporations --- Growth --- Success in business --- PXL-Business 2015 --- ondernemen --- creatieve sector --- 334.722 --- Groeiondernemingen ; businessmodellen --- Management ; succes door creativiteit --- 005.32 --- businessmodel --- creativiteit --- Creativiteit ; ondernemingen --- Organisatiecultuur --- 658 --- 658 Business management, administration. Commercial organization --- Business management, administration. Commercial organization --- Economie ; private ondernemingen ; familiebedrijven, éénmansbedrijven --- Organisatiegedrag, organisational behaviour. Managementpsychologie --- Creativiteit --- Management --- Managementmodellen --- Casestudies --- Organisatieleer --- 658 Zaakvoering, administrat --- Zaakvoering, administrat --- Managementmodel --- Casestudy --- Musiceren
Choose an application
This volume seeks to review and stimulate interest in a number of emerging and fresh topics in contemporary tourist behaviour and experience. Topics explored include the effects of newer technologies on tourists’ behaviour and experience, tourists’ experience of scams, safety and personal responsibility, individual perspectives on sustainability, and some dimensions of tourists’ personal growth, relationships and altruism. The topics are bound together by an integrative approach to conceptualising experience which is seen as an ensemble of orchestrated sensory inputs; affective reactions; cognitive mechanisms used to think about and understand the setting; actions undertaken and the relevant relationships which define the participants’ world. A special emphasis is placed on tourists’ stories as a pathway to access the nature of tourists’ experience. Potential research directions in the field are indicated throughout.
Travelers --- Tourism --- Voyageurs --- Tourisme --- Psychology. --- Psychological aspects. --- Social aspects. --- Psychologie --- Aspect psychologique --- Aspect social --- 379.85 --- 338.48 --- 159.9:3 --- Vrijetijdsreizen. Toerisme --- Toerisme. Recreatie. Sport (economische en organisatorische aspecten) --- Sociale psychologie --- 159.9:3 Sociale psychologie --- 338.48 Toerisme. Recreatie. Sport (economische en organisatorische aspecten) --- 379.85 Vrijetijdsreizen. Toerisme --- Psychological aspects --- Social aspects --- Psychology --- PXL-Media & Tourism 2014 --- toerisme --- reizigers --- psychologische aspecten --- sociale aspecten --- Geography --- Earth & Environmental Sciences --- Travel & Tourism --- contemporary tourist behaviour. --- digital tourist. --- tourism and technology. --- tourist experience. --- tourist safety and responsibility. --- tourist scams. --- tourist wellbeing.
Choose an application
Vergroot de veerkracht leert u hoe uw veerkracht te ontwikkelen. De auteurs zijn in verschillende organisaties en in hun eigen leven oplossingsgericht op zoek gegaan naar de manier waarop mensen erin slagen om sterker te worden door uitdagingen, tegenslagen en moeilijkheden op het werk. U vindt hier dan ook een schat aan kennis, inspiratie en adviezen om succesvoller om te gaan met verandering. (Bron: www.lannoo.be)
Arbeids- en organisatiepsychologie. --- Teamwerk. --- Veranderingsmanagement. --- veranderingsmanagement --- Personnel management --- HRM (human resource management) --- Changement Verandering --- Equipe Team --- Management Management --- 005.32 --- 366.1 --- management --- teamwork --- zelfzorg --- Teamwork (groepsarbeid, werken in groepsverband) --- Veerkracht --- Zelfhulp (zelforganisatie) --- Zelfzorg --- 366.4 --- stress --- personeelsbeleid --- coaching --- veerkracht --- Organisatiegedrag, organisational behaviour. Managementpsychologie --- Inrichting en organisatie --- bedrijfsleiding, management --- verandermanagement --- teamwerk --- Teamwork --- Teammanagement --- Oplossingsgericht --- Human resources management --- 658.3 --- 65.012.6 --- 070 Psychologie --- PXL-Education 2014 --- arbeidspsychologie --- werkomgeving --- zelfhulp --- teammanagement --- Veranderingsmanagement --- Teamwerk --- Bedrijfspsychologie --- Oplossingsgericht werken --- Managementvaardigheden --- Personeelsmanagement --- welzijn --- teamwerking (gez) --- weerbaarheid --- bien-être --- gestion du personnel --- 005.41 --- 120480.jpg --- Arbeids- en organisatiepsychologie --- Industrial psychology --- organisatiepsychologie
Listing 1 - 5 of 5 |
Sort by
|