Listing 1 - 10 of 29 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Wally Olins --- gebruiksgrafiek --- reclame --- corporate identity --- huisstijl --- marketing --- 766.042 --- 766.01
Choose an application
Organisatie identiteit speelt een centrale rol in het succes van merken en organisaties. Een vitale identiteit geeft organisaties een gedeeld, relevant en onderscheidend handelingsperspectief. Het is een voorwaarde voor een sterke reputatie, creëert concurrentievoordeel, draagt bij aan winstgevendheid en is een succesfactor voor cultuurverandering.Dit boek laat zien hoe merk- en organisatievraagstukken vervlochten zijn en gaat over de identiteit van de organisatie als kompas voor (merk)strategie en marketing & communicatie. De auteur is expert in positionering en identiteitsontwikkeling.Bron : http://www.managementboek.nl
Communicatie --- Marketing. --- Organisatieleer. --- Organisaties. --- organisatiemanagement --- bedrijfsimago --- organisatiecultuur --- Personnel management --- Organization theory --- merken --- Bedrijfsimago --- Merken --- Organisatieleer --- Personeelsbeleid --- PXL-Business 2015 --- organisatiekunde --- strategisch management --- Positionering --- Identiteit --- Merkstrategieën --- Corporate image --- Reputaties --- Profiel en imago --- 369.1 --- marketing --- organisatieleer --- corporate identity --- #KVHA:Economie --- #KVHA:Marketing --- organisatietheorie --- #KVHA:Corporate branding --- marketing, marktonderzoek, marktanalyse --- 65 --- Monograph --- Merk --- Merkstrategie --- Reputatie --- Profiel --- Imago
Choose an application
De continuïteit van een onderneming en de revisorale tussenkomst, het centrale thema van onderhavig boek, wordt ingeleid in het eerste hoofdstuk. Het tweede hoofdstuk focust op de probleemstelling en de situering van de continuïteit van de ondernemingen. Het huidig Belgisch vennootschapsrechtelijk kader inzake de aspecten van continuïteit van vennootschappen wordt geanalyseerd in het derde hoofdstuk. Het vierde hoofdstuk zoomt in op artikel 138 van het Wetboek van vennootschappen, de zogenaamde waarschuwingsprocedure. Het van toepassing maken van deze waarschuwingsprocedure op de vzw's, ivzw's en stichtingen vormt het onderwerp van het vijfde hoofdstuk.Hoofdstuk zes is specifiek gewijd aan het internationaal normatief kader inzake continuïteit, ISA 570. De recente aanpassingen in de artikelen 10, 12 en 17 van de wet van 31 januari 2009 betreffende de continuïteit van de ondernemingen en de rol van de economische beroepsbeoefenaar maken het onderwerp uit van het zevende hoofdstuk.Hoofdstuk acht schetst de sociale rechten in het kader van de continuïteit van ondernemingen. Het sociaal overleg, de continuïteit van ondernemingen en de rol van de bedrijfsrevisor vormt het onderwerp van het negende hoofdstuk. Hoofdstuk tien behelst de rol van de magistratuur bij de continuïteit van ondernemingen. De Ondervoorzitter van het IBR besluit het boek met de precisering dat de bedrijfsrevisor en de commissaris een leidende rol spelen in het voorkomen van discontinuïteit.Bron : http://www.maklu.be
Corporate reorganizations --- Bankruptcy --- Vérification comptable --- Plans de reprise d'activité --- schuldvorderingen --- VZW (vereniging zonder winstoogmerk) --- Accountancy --- Company law. Associations --- vennootschapsrecht --- bedrijfsrevisoren --- Belgium --- Business failures --- Corporations --- Corporate turnarounds --- Entreprises --- Entreprises en difficulté --- Sociétés --- Law and legislation --- Auditing --- Réorganisation --- Droit --- Vérification comptable --- Redressement --- Auditors --- continuité des entreprises --- reviseurs d'entreprise --- continuiteit van de ondernemingen --- PXL-Business 2016 --- Vérification comptable. --- Plans de reprise d'activité. --- Bedrijfsrevisoren --- Vennootschapsbelastingen --- Vennootschapsrecht --- Bedrijfsbeleid --- Bedrijfsrevisor --- Vennootschapsbelasting --- Bedrijfsmanagement --- Corporate reorganizations - Belgium --- Bankruptcy - Belgium
Choose an application
Dit boek is uniek omdat de auteur resoluut heeft gekozen voor een praktisch boek waarbij de theorie telkens wordt geïllustreerd door concrete cases en oefeningen. Vandaar de titel: Financieel management toegepast. Dit maakt het boek uiterst geschikt zowel voor financiële managers als voor universiteits- en hogeschoolstudenten.Na een beschrijving van het financiële landschap, bespreekt de auteur de basisconcepten van het financieel management. Vervolgens worden de optimale financiering en de waardebepaling van de onderneming besproken. Alle vormen van schuldfinanciering komen nadien aan bod. Daarbij wordt de nadruk gelegd op de vijf belangrijkste financieringsbronnen: winstinhouding, leverancierskredieten, kaskredieten, voorschotten en investeringskredieten. Mezzaninefinanciering, business angels, risicokapitaal, crowdfunding en beursintroductie worden eveneens uitgebreid onder de loep genomen. Met de bespreking van de Bazel-akkoorden ten slotte, wil de auteur bedrijfsleiders munitie aanreiken indien financiers stellen dat iets niet kan ?omwille van Bazel?.Het glossarium op het einde van het boek definieert de belangrijkste financiële begrippen. De ijverige student en de leergierige financieel manager vinden er bovendien ook de oplossingen van de oefeningen.Bron: www.larcier-intersentia.comWebshop: https://www.larcier-intersentia.com/nl/financieel-management-toegepast-vierde-editie-9789400016422.html
Financieel management --- Corporate finance --- financieel management --- Risicokapitaal --- 658.1 --- financieel beheer --- PXL-Business 2020 --- 658.1. --- Financieel management. --- Risicokapitaal. --- Ondernemingen --- Financiering --- Bedrijfsfinanciering --- Investering --- Ondernemen --- Bedrijfseconomie
Choose an application
De kerndoelstelling van sociale ondernemingen bestaat uit het creëren van sociale meerwaarde, tegelijkertijd moeten ze ook oog hebben voor economische en financiële elementen. Precies dat weinig evidente evenwicht blijkt vaak een struikelblok. Op basis van grondige research ontwikkelden de auteurs het Impact Driven Business Modelling (IDBM): een businessmodel dat de sociale en economische doelstellingen integreert. In dit boek leggen ze stapsgewijs de IDBM-methodiek uit en passen die toe op verschillende interessante cases (o.a. Streetwize, Roof Food). Het resultaat is een handig een werkinstrument voor lectoren en studenten, maar eveneens voor (toekomstige) ondernemers met een innovatief sociaal idee.Bron : http://www.academiapress.be
sociale economie --- Business policy --- MVO (maatschappelijk verantwoord ondernemen) --- Business -- Social responsibility --- CSR (Corporate social responsibility) --- Corporate accountability --- Corporate responsibility --- Corporate social responsibility --- Corporations -- Social responsibility --- ESS (Environnement, santé et sécurité) --- Engagement sociétal des entreprises --- Entreprise citoyenne --- Entreprises -- Aspect social --- Entreprises -- Responsabilité environnementale --- Entreprises -- Responsabilité sociale --- Entreprises -- Responsabilité sociétale --- Entreprises -- Rôle social --- Entreprises citoyennes --- Environnement, santé et sécurité (Responsabilité des entreprises) --- Industrie -- Responsabilité sociétale --- Industries -- Social responsibility --- MVO (Maatschappelijk verantwoord ondernemen) --- Maatschappelijk verantwoord ondernemen --- Ondernemingen -- Sociale verantwoordelijkheid --- RSE --- Responsabilité environnementale des entreprises --- Responsabilité sociale des entreprises --- Responsabilité sociale et environnementale des entreprises --- Responsabilité sociétale des entreprises --- Rôle social des entreprises --- Social responsibility [Corporate ] --- Social responsibility of business --- Social responsibility of industry --- Sociale verantwoordelijkheid van de ondernemingen --- Sociétés -- Responsabilité sociale --- 330.342.146 --- 338.95 --- sociale markteconomie --- Ondernemerschap --- Non-profitorganisaties --- Managementmodellen --- Sociale ondernemingen --- Ondernemen --- sociaal ondernemen --- Sociale ondernemingen. --- sociaal ondernemen. --- Sociaal ondernemen. --- Ethisch ondernemen --- Ondernemingen en maatschappij --- PXL-Business 2016 --- ondernemersstrategie --- businessplanning --- 658.11 --- Non-profitorganisatie --- Managementmodel
Choose an application
Organization theory --- departement Algemeen 09 --- management --- organisatiekunde --- Management --- Organisatieleer --- Organisaties --- Organisatiestrategieën --- Organisatiesociologie --- #SBIB:316.334.2A500 --- #SBIB:35H300 --- Structure d'organisation Organisatiestructuur --- Bureaucratie Bureaucratie --- Corporate governance Behoorlijk bestuur --- Organisatiesociologie: algemeen --- Organisatieleer: algemene werken --- Organisatie --- Organisatiestrategie
Choose an application
imago --- merken --- vormgeving --- merkartikelen --- Product strategy --- merkimago --- marketingtoepassingen --- design [discipline] --- 659.1 --- Ruud Boer --- grafische- en reclamevormgeving --- reclame --- design --- branding --- corporate identity --- twintigste eeuw --- eenentwintigste eeuw --- 766.01 --- marketingstrategie --- Publicity. Advertising --- 659.1 Publicity. Advertising --- marketing
Choose an application
Introduction: The Power Of Design Thinking Part I What Is Design Thinking? 1 Getting Under Your Skin, or How Design Thinking Is about More Than Style 2 Converting Need into Demand, or Putting People First 3 A Mental Matrix, or "These People Have No Process!" 4 Building To Think or The Power of Prototyping 5 Returning To the Surface, or The Design of Experiences 6 Spreading The Message or The Importance of Storytelling Part II Where Do We Go from Here? 7 Design Thinking Meets the Corporation, or Teaching To Fish 8 The New Social Contract or We're All in This Together 9 Design Activism, or Inspiring Solutions With global Potential 10 Designing Tomorrow-Today Ideo Project Case Studies Index
Production management --- veranderingsmanagement --- innovatiemanagement --- Corporate reorganizations. --- Industrial design. --- Organizational change. --- Reengineering (Management) --- Reengineering (Management). --- Design, Industrial --- Mechanical drawing --- New products --- Design --- Corporations --- Reorganization of corporations --- Industrial management --- Consolidation and merger of corporations --- Business process reengineering --- Re-engineering (Management) --- Management --- Change, Organizational --- Organization development --- Organizational development --- Organizational innovation --- Organization --- Manpower planning --- Reorganization --- Change creatief creativiteit transforming change --- Design thinking --- Corporate reorganizations --- Industrial design --- Organizational change --- Innovation --- Sociologie de la communication --- Sociologie de l'architecture --- Organisation de l'espace intérieur --- Processus de création --- departement Beeldende Kunst 10 --- designtheorie --- industriedesign --- innovatie --- management --- Design, Industrial. --- Sociology of organization --- Industrial psychology --- creativity
Choose an application
financiële analyse --- obligaties --- Corporate finance --- financieel management --- kapitaal --- opties (economie) --- financiële markten --- investeringen --- debiteuren --- financiering --- aandelen --- Financieel management --- Management financier --- 000.1 --- 658.14 --- 658.14/.17 --- financiële planning --- Algemene werken --- Bedrijfsfinanciering --- Financiële aangelegenheden in het algemeen --- Financieel beheer --- Financieel beheer. --- geldhandel --- waardering (economie) --- 461 Bedrijfsleven --- business angel --- 339.42 --- Financiële analyse. --- Business policy --- Finance --- 098 Bedrijfskunde --- corporate governance --- AA / International- internationaal --- BE / Belgium - België - Belgique --- 658.40 --- financieel beheer --- 362 --- financieringsleer --- Financieel beheer van de bedrijven: algemeenheden. --- financieringsleer, financiële vraagstukken --- Accounting --- Handbooks, manuals, etc. --- Business enterprises --- Management --- boekhouden --- resultatenrekeningen --- investeringsbeleid --- PHL-Business 12 --- Financiële analyse --- Financieel beheer van de bedrijven: algemeenheden
Choose an application
Dit boek biedt studenten uit niet-accountancy-opleidingen een duidelijk inzicht in de principes en de taal van de boekhoudwereld. Bron : http://www.boekenbank.be
Boekhouden. --- Bedrijfseconomie. --- Financieel management. --- Jaarrekening. --- financiële analyse --- Accountancy --- Corporate finance --- financieel management --- kostenberekening --- Bedrijfseconomie --- bedrijfsmanagement --- accountancy --- PHL-Business 12 --- 368.6 --- boekhouden --- cost accounting --- kostprijsberekening --- 657.1 --- dubbel boekhouden --- boekhoudkundige rapportering --- enkel boekhouden, dubbel boekhouden --- Enkel boekhouden - Dubbel boekhouden --- boekhoudmethoden, - systemen, -technieken --- Bedrijfsbeheer --- Hoger onderwijs --- Boekhouden --- Prijsvorming --- Bedrijfsbeleid --- Financiële analyse --- Cost accounting --- Boekhoudkundige rapportering --- Financieel management --- Bedrijfsmanagement
Listing 1 - 10 of 29 | << page >> |
Sort by
|