Listing 1 - 10 of 63 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Marktonderzoek in rechte lijn geeft in een toegankelijke taal weer hoe je als marktonderzoeker, eventmanager of marketeer een marktonderzoek concreet aanpakt. Stap voor stap begeleidt het handboek je door het volledige onderzoeksproces. Op die manier vormt het een goede leidraad om een onderzoek te voeren. De voornaamste technieken van zowel kwantitatief als kwalitatief onderzoek komen aan bod. De talrijke praktijkvoorbeelden, cases en oefeningen verduidelijken de te hanteren werkwijzen.
marktonderzoek --- 659.113.2 --- 369.1 --- 658.8 --- Marktonderzoek --- Marketing --- Methodologie --- Market research --- marketing --- marketing, marktonderzoek, marktanalyse --- PXL-Business 2016
Choose an application
marktonderzoek --- Market research --- #KVHB:Marketing --- 369.1 --- marketing, marktonderzoek, marktanalyse --- departement Handelswetenschappen en Bedrijfskunde 11 --- marketing
Choose an application
marktonderzoek --- projectonderwijs --- 658.81 --- Marktonderzoek --- Market research --- PHL-Central Office 12
Choose an application
Studieboek voor het HBO en WO.
Marktonderzoek --- Consumentengedrag --- marketing --- 658.89 --- marketing, marktonderzoek --- consumentengedrag --- PXL-Business 2015
Choose an application
Principes van marktonderzoek bevat alle aspecten van (online) marktonderzoek. De nadruk ligt op de toepassing in de praktijk: de achterliggende ideeën van marktonderzoek en het verwerken van de onderzoeksgegevens in SPSS. De software is in de tekst geïntegreerd en aangevuld met verduidelijkende afbeeldingen, zodat studenten precies kunnen zien waarop ze moeten letten bij het analyseren van de data. Zo wordt inzichtelijk hoe SPSS-tools kunnen helpen bij het nemen van belangrijke beslissingen.In elf stappen wordt het proces van marktonderzoek beschreven. Aan de hand van een doorlopende case met vragen leert de student attitudes en meningen onderzoeken die belangrijk zijn voor onderwerpen als consumentkeuze en marktsegmenten. Elk hoofdstuk begint met de belangrijkste leerdoelen en eindigt met vragen en opdrachten, een samenvatting en een lijst belangrijke begrippen.Nieuw in deze editieDeze editie werd volledig geactualiseerd. Er is een nieuw hoofdstuk 14, ?Statistische analyse?, waarin de rol van de grootte van de steekproef wordt uitgediept, en meer specifieke vraagstellingen als uitgangspunt van de analyse zijn genomen. Dit hoofdstuk vat hoofdstuk 14, 15 en 16 uit de vorige editie samen, waardoor het boek in omvang is afgenomen. Een andere belangrijke nieuwe feature is de digitale leeromgeving MyLab NL.DoelgroepPrincipes van marktonderzoek is geschikt voor eerste- en tweedejaarsstudenten in het hoger economisch onderwijs.Bron : http://www.pearsoneducation.nl
SPSS --- Marktonderzoek --- SPSS (statistical package for the social sciences) --- marktonderzoek --- marketing informatiesystemen --- Market research --- 658.8 --- PXL-Business 2019 --- marketing, marktonderzoek --- Methodologie --- Statistiek (theorie)
Choose an application
Marktonderzoek in rechte lijn is een handboek dat in een toegankelijke taal weergeeft hoe je als (toekomstig) marktonderzoeker, eventmanager of marketeer een marktonderzoek concreet aanpakt.Bron : http://www.deboeck.be
Marktonderzoek. --- marktonderzoek --- Market research --- 369.1 --- 658.8 --- Marktonderzoek --- 659.113.2 --- marketing --- PXL-Business 2018 --- PXL-Handboeken --- Marketing --- Methodologie --- Marktanalyse --- Financiewezen
Choose an application
departement Handelswetenschappen en Bedrijfskunde 11 --- informatica --- SPSS --- steekproeven --- marktonderzoek
Choose an application
Veel mensen denken bij neuromarketing aan het ongemerkt beïnvloeden van de consument door het brein de boodschap als het ware 'in te fluisteren'. Maar neuromarketing is meer dan dat. Neuromarketing biedt inzicht in zowel het bewuste als onbewuste proces in de mens. Door neuro- onderzoek in te zetten kunnen marketing- en communicatieprofessionals consumentengedrag beter begrijpen, effectiever communiceren en succesvoller innovaties vermarkten.Basisboek neuromarketing geeft een kritische en wetenschappelijk onderbouwde inleiding in dit jonge onderzoeksgebied. Het model De complementaire cirkel van marktonderzoek helpt studenten en professionals om neuro-onderzoek in het bredere geheel van onderzoeksmethodes te plaatsen. Er wordt beschreven wat neuromarketing is en waarom en wanneer het ingezet kan worden. De werking van neuro-onderzoek wordt uitgelegd: hoe werkt het zenuwstelsel, welke onderzoekstechnieken zijn er en hoe kun je nagaan of deze technieken betrouwbaar, valide en ethisch verantwoord zijn? Ook een reeks van toepassingsmogelijkheden in marketing en communicatie komen middels diverse praktijkvoorbeelden aan bod.Voor docenten zijn er op aanvraag PowerPoints met daarin o.a. links naar aanvullend materiaal (o.a. filmpjes) beschikbaar.Bron : http://shop.coutinho.nl
Marketing --- communicatie --- marketing --- consumentengedrag --- marktonderzoek --- Neuromarketing --- Hersenen --- Beïnvloeding --- Reclamebeïnvloeding --- Subliminale beïnvloeding --- Consumentengedrag --- Psychologie van de consument --- Marktonderzoek --- Consumentenpsychologie
Choose an application
Topmarketeers hebben allemaal dezelfde missie: de klant centraal stellen in de marketing. Hedendaagse marketing draait volledig om het creëen van klantwaarde en het opbouwen van winstgevende klantrelaties. Meer dan andere marketingboeken biedt Marketing, de essentie dit geïntegreerde kader van klantwaarde en klantrelaties op een heldere en bondige manier. In deze herziene en geactualiseerde editie van Marketing, de essentie wordt nog meer aandacht besteed aan de marketing van diensten en aan nieuwe marketinginstrumenten zoals social media. Actuele en aansprekende praktijkvoorbeelden uit Nederland en Vlaanderen verduidelijken de theorie.
Marketing --- prijsbeleid --- marketing --- merkimago --- consumentengedrag --- 658.8 --- koopgedrag --- marktonderzoek --- positionering --- strategie --- Marktonderzoek --- marketing, verkoop, distributie --- PXL-Business 2018 --- marketinginstrument --- PXL-Handboeken
Choose an application
Marketing vastgoed is het enige marketingstudieboek dat zich specifiek richt op de vastgoedsector. Het is bedoeld voor hbo-studenten Vastgoed & Makelaardij en voor studenten van SVMNIVO-examens.Voor professionals in de vastgoedsector is kennis van de marketing onmisbaar. De vastgoedprofessional staat midden in de markt. Kennis van de markt, kennis van de klant en van het gedrag van de klant is daarbij essentieel. Marketing vastgoed geeft een bondig, maar compleet beeld van deze relevante elementen van marketing. Na een korte inleiding wordt het belang van strategische analyse uitgelegd. Vervolgens behandelt het boek relevante onderwerpen als consumentengedrag, doelgroepbepaling, marktonderzoek en de vier p's binnen het marketingbeleid.Bron : http://www.noordhoffuitgevers.nl
Marketing --- vastgoed --- consumentengedrag --- 658.8 --- marktonderzoek --- marketing, verkoop, distributie --- marketing --- PXL-Business 2018 --- Makelaardij --- Onroerend goed --- Consumentengedrag --- Marktsegmentatie --- Marktonderzoek --- Immobiliën --- Vastgoed --- Financiewezen --- Belegging
Listing 1 - 10 of 63 | << page >> |
Sort by
|