Listing 1 - 2 of 2 |
Sort by
|
Choose an application
Study methods --- Children's literature. Juvenile literature --- jeugdliteratuur --- alfabetten --- anno 1500-1799 --- anno 1800-1999 --- Alphabet books. --- Dutch language --- Alphabet. --- Orthography and spelling. --- Alphabet books --- 475.26 --- ABC-boeken --- #PBIB:1999.2 --- #PBIB:gift 1999 --- 028 --- 094:371 --- 094:82-93 --- 371.67 <492> --- 688.72 --- 688.72 Toys --- Toys --- 028 Lezen. Lectuur --- Lezen. Lectuur --- ABC books --- Abecedaria --- Alphabets (Primers) --- Illustrated books --- Readers (Primary) --- 371.67 <492> Leerboeken. Wetenschappelijk instrumentarium. Cartografische hulpmiddelen--Nederland --- Leerboeken. Wetenschappelijk instrumentarium. Cartografische hulpmiddelen--Nederland --- Flemish language --- Netherlandic language --- Germanic languages --- 094:82-93 Oude en merkwaardige drukken. Kostbare en zeldzame boeken. Preciosa en rariora-:-Kinderliteratuur. Jeugdliteratuur --- Oude en merkwaardige drukken. Kostbare en zeldzame boeken. Preciosa en rariora-:-Kinderliteratuur. Jeugdliteratuur --- 094:371 Oude en merkwaardige drukken. Kostbare en zeldzame boeken. Preciosa en rariora-:-Onderwijs. Schoolwezen --- Oude en merkwaardige drukken. Kostbare en zeldzame boeken. Preciosa en rariora-:-Onderwijs. Schoolwezen --- Alphabet --- Orthography and spelling --- didactiek basisonderwijs - Nederlands : lezen --- Hornbooks --- Néerlandais (Langue) --- Abécédaires --- Orthographe --- geschiedenis --- onderwijs
Choose an application
Quartier couleurs is een methode voor de B-stroom en het bso. Lessen zijn opgebouwd vanuit levensechte contexten en plaatsen de leerling centraal. De sterke structuur biedt veel houvast. De methode is gericht op het ontwikkelen van de vijf vaardigheden, het stimuleren van taalattitudes, het leren hanteren van strategieën en het werken met taaltaken. Hoofddoel daarbij is dat leerlingen de Franse taal in hun dagelijkse context kunnen en durven gebruiken.Om taaltaken te kunnen realiseren, moeten leerlingen de nodige bouwstenen toepassen en ervaren zodat kennis geen doel op zich is, maar een middel om het communicatieve doel te bereiken.Dankzij gestructureerde overzichten van de geziene leerstof weten leerlingen exact wat ze moeten kennen en kunnen.Deze materialenkoffer is onderdeel van het lesmateriaal.Bron: https://www.pelckmans.be/onderwijsniveaus/secundair-onderwijs/frans/quartier-couleurs.html
Didactics of French --- Didactics of secundary education --- Didactics of the technical, artistic and vocational education --- Frans --- taalmethodes --- Beroepssecundair onderwijs --- 1e leerjaar secundair onderwijs --- 1e leerjaar B secundair onderwijs --- 2e leerjaar secundair onderwijs --- Secundair onderwijs --- 3e leerjaar secundair onderwijs --- Technisch secundair onderwijs --- 4e leerjaar secundair onderwijs --- Schooltaal --- Klas --- 2e graad secundair onderwijs --- 3e graad secundair onderwijs --- 5e leerjaar secundair onderwijs --- 1e graad secundair onderwijs --- B-stroom --- Frankrijk --- Kaart (geografie) --- Grammatica --- Werkwoordspelling --- 485.2 --- leerboeken --- secundair onderwijs --- 485.24 --- fran485.2 --- Taal en letterkunde; overige talen --- Franse taal ; secundair onderwijs ; leermiddelen --- fran 485.2 --- didactiek --- didactiek secundair onderwijs - Franse taal en letterkunde --- secundair onderwijs ; Franse taal --- schoolboeken --- Frans ; secundair onderwijs --- didactiek secundair onderwijs - taal en letterkunde overige talen --- #BSCH: vak: Frans --- #SBIB:949.3H5 --- #BUAR:bibl.de Bock --- #gsdb8 --- #C9201 --- #ACA --- Geschiedenis van België: biografieën, memoires --- History of Belgium and Luxembourg --- Geyl, Pieter --- Flanders --- History as a science --- Dutch literature --- Mouvement flamand --- Flemish movement --- Geyl, Pieter, --- 323.13 (493) 1911 : 1927 --- geschiedenis --- Vlaamse Beweging
Listing 1 - 2 of 2 |
Sort by
|