Listing 1 - 4 of 4 |
Sort by
|
Choose an application
Nederlandse taal. --- Dutch language --- 834 --- 803.93 --- Academic collection --- C3 --- Nederland [land in werelddeel Europa] --- Vlaams Gewest [gewest in land België - BE] --- dialecten --- spelling --- taalgebruik --- test (x) --- Communication (langue néerlandaise) Communicatie (Nederlandse taal) --- Histoire Geschiedenis --- Informatique Informatica --- Langue néerlandaise Nederlandse taal --- Linguistique Taalkunde --- Médias Media --- Orthographe (néerlandais) Spelling (Nederlands) --- 81'27 --- 81'3 --- 811.112.5 --- Nederlands --- taalwetenschap --- 803.93 Nederlands. Nederlandse taalkunde --- Nederlands. Nederlandse taalkunde --- Kunst en cultuur --- Denkspelen --- Quizzen --- Quizvragen --- Denkspel --- Quiz (spel) --- Quizvraag --- Dialect --- Etymologie --- Fonetiek --- Idioom --- Zinsleer --- Linguïstiek --- Vlaams --- Vlaanderen --- Emigratie
Choose an application
Nederlands. --- Spraakkunst. --- Taalkunde. --- Nederlands --- Dutch language --- 803.93 --- Academic collection --- #A0006A --- 643 Taalzorg --- taalkunde --- woordenboeken --- 803.93 Nederlands. Nederlandse taalkunde --- Nederlands. Nederlandse taalkunde --- dictionnaires --- #KUPV:EC --- Langue néerlandaise Nederlandse taal --- Conversation Gesprek --- Orthographe (néerlandais) Spelling (Nederlands) --- Communication (langue néerlandaise) Communicatie (Nederlandse taal) --- Communication écrite Schriftelijke communicatie --- Linguistique Taalkunde --- Grammaire (néerlandais) Spraakkunst (Nederlands) --- #KVHA:Taalbeheersing; Nederlands --- taalwetenschappen --- * 837 --- * 837.1 --- Grammatica --- Klankleer --- Morfologie --- Nederlands 837 --- Semantiek --- Spelling --- Stijl --- Woord --- Taal --- 803.931 --- 837 --- Nederlands : taalkunde --- Nederlands ; geschiedenis --- Nederlandse grammatica --- E090436.jpg --- Nederlandse taal ; secundair onderwijs ; leermiddelen --- #BSCH: vak: Nederlands --- moderne taalkunde Nederlands --- (zie ook: zinsontleding) --- Moderne taalkunde --- Schoolbooks - Didactic material
Choose an application
Des dizaines d'expressions correctes en néerlandais, vous les trouverez dans l'ouvrage de Willy Penninckx et de Paul Buyse, mis à jour par Willy Smedts, trois linguistes chevronnés qui mettent leur expérience à votre disposition. Les mots et les termes sont repris par ordre alphabétique. A l'endroit indiqué, vous ne trouverez pas seulement la forme erronée en néerlandais, mais surtout une variété étonnante de formes correctes pour rendre d'une manière exacte toutes les nuances que vous voulez exprimer.
Franse taal --- Nederlandse taal --- Vertaalgidsen. --- Taalzuivering. --- grammatica --- Dutch language --- spelling --- Didactics of Dutch --- Stilistics --- 803.93 --- 800.6 --- Academic collection --- Langage Taalgebruik --- Langue néerlandaise Nederlandse taal --- Nederlands --- taal --- taalzuivering --- taalkunde --- * 844.6 --- taalgebruik --- 031 --- 8 --- NL / Netherlands - Nederland - Pays Bas --- communicatie --- spraakkunst (grammatica) --- woordenschat --- Nederlands 844.6 --- Nederlands, taalzuivering --- Onderwijs --- Taalgebruik --- 801.1 )* Nederlands - Spelling - Woordenschat --- #KVHA:Taalzuivering; Nederlands --- Filologie. Letterkunde. --- Philologie. Littérature. --- Philology. Literature. --- 8 Filologie. Letterkunde. --- 8 Philologie. Littérature. --- 8 Philology. Literature. --- 800.6 Taalzuiverheid. Taalbeheersing --- Taalzuiverheid. Taalbeheersing --- 803.93 Nederlands. Nederlandse taalkunde --- Nederlands. Nederlandse taalkunde --- linguistique --- Nederlands - taalgebruik, taalbeheersing, taalzuivering, correctie van verkeerd woordgebruik, informatie over synoniemen --- Verklarende, etymologische woordenboeken. --- Taalgebruik - Taalbeheersing - Taalzuivering --- Verklarende, etymologische woordenboeken --- Filologie. Letterkunde --- Dialect --- Etymologie --- Fonetiek --- Idioom --- Zinsleer --- Linguïstiek --- Vlaams --- Vlaanderen --- Emigratie --- Grammatica --- Interpunctie --- Spelling --- Taalvaardigheid
Choose an application
Dit videoprogramma betrekt de leerling-notulist direct bij een vergadering. Het programma vormt een geheel met een beknopte handleiding. Dit multimediale pakket kan zowel voor zelfstudie als in groepsverband worden gebruikt. De vergadering is geacteerd en werd in de studio van AVNet opgenomen. Het verslag van een vergadering maken, notuleren, kan een hele opgave zijn. In het multimediale project 'Notuleren kan je leren' krijgt de leerling-notulist een korte inleiding in het notuleren en meteen ook de kans om een oefenverslag van een vergadering te maken. De BEKNOPTE HANDLEIDING bevat: - informatie over soorten en vormgeving van verslagen, - raadgevingen en tips voor notulisten, - een lijstje met veel gebruikte vergaderwoorden, - een voorbeeldverslag, - de uitnodiging, de agenda en de vergaderstukken voor de vergadering op de bijbhorende video. De VIDEO betrekt de leerling-notulist direct bij een vergadering van de leden van de academische Commissie Innovatie en Planning. Mannen en vrouwen, jongeren en ouderen, Nederlanders en Vlamingen vergaderen over onderwerpen van vrij algemene aard, zoals een voorstel om alle examens mondeling af te nemen of om condoomautomaten te plaatsen. De vergadering duurt 37 minuten. Dit multimediale project kan zowel voor zelfstudie als in groepsverband worden gebruikt. De beknopte handleiding doet daarvoor een aantal suggesties.
Mass communications --- Academic collection --- #KVHA:Notuleren --- #KVHA:Schrijfvaardigheid; Nederlands --- #KVHA:Taalbeheersing; Nederlands --- #KVHA:Video --- 844.4 --- notuleren --- schriftelijke communicatie --- vergadertechnieken --- 499.5 --- Notuleren - Rapporteren --- e110421.jpg --- Rapporteren --- Hoger onderwijs --- Notuleren --- Vergadertechnieken --- office management --- Notuleren. --- Rapporteren. --- Vergadertechnieken. --- office management. --- Office management. --- #BAVD:video Letteren --- Communication écrite Schriftelijke communicatie --- Réunion Vergadering --- E110421.jpg --- Contains audio-visual material
Listing 1 - 4 of 4 |
Sort by
|