Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|
Choose an application
Dit boek is een handleiding voor studenten, maar ook voor alle andere personen die zelf een marktonderzoek willen of moeten opzetten. Het is opgebouwd in tien logische stappen. Elke stap start met een beknopte theoretische basis. Deze basis wordt daarna uitgebreid geïllustreerd aan de hand van ver uitgewerkte, zeer concrete voorbeelden. Beide samen geven een goed beeld van hoe de fase zelf kan worden uitgewerkt.
Marktonderzoek. --- marktonderzoek --- Higher education --- Market research --- Market surveys --- Study and teaching (Continuing education) --- Handbooks, manuals, etc. --- Belgium --- #KVHB:Marketing --- 378 --- 658.83 --- 658.81 --- Marktonderzoek --- 658.8 --- Hoger onderwijs. Universitair onderwijs --- Kwantitatief onderzoek --- Marketing --- Methodologie --- Wetenschappelijk onderzoek --- Methodologisch onderzoek --- 369.1 --- marketing --- consumenten --- consumentengedrag --- marketing - marktonderzoek - marktanalyse --- Financiewezen --- Natuurwetenschappen --- Onderzoek (wetenschap)
Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|