Listing 1 - 10 of 72 << page
of 8
>>
Sort by

Book
Leiderschap
Authors: --- ---
ISBN: 9789043009706 Year: 2005 Publisher: Amsterdam : Pearson education Benelux,


Book
Komt een klant bij de kassa
Author:
ISBN: 9789490783259 Year: 2011 Publisher: Z.p. Reality Bites Publishing

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Wat maakt elke winkel, ook in moeilijke economische omstandigheden, tot een succes ? Saskia Lips heeft jarenlang het shoppen gecultiveerd tot een wetenschap. Als superklant ondersteunt ze sinds 2000 individuele winkels en retailketens in alle branches om zich zo goed mogelijk te richten op de klant. Haarscherp brengt ze de kansen en bedreigingen in beeld en geeft zij de wapens waarmee elke winkel succesvol kan zijn. In een frisse en humoristische stijl schetst ze talloze praktijkvoorbeelden waarvan winkeleigenaars en -personeel zonder uitzondering beweren dat het bij hen niet voorvalt en waarvan elke klant weet dat het voortdurend gebeurt. In dit boek geeft ze alle tips en oplossingen prijs. Wie dit boek serieus ter harte neemt, heeft niet alleen uren leesplezier, maar creëert ook een zaak waar klanten massaal en met plezier hun geld besteden. Bron : http://www.boekenbank.be


Book
Essentials : Leiderschap
Authors: ---
ISBN: 9789077432471 Year: 2012 Volume: *6 Publisher: Leuven LannooCampus

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Leiders zijn net dat tikkeltje anders dan managers en leidinggevenden. Ze worden niet zozeer geboren of gemaakt. Ze worden zo genoemd. De sterkste leiders zijn zij die altijd doorzetten ondanks tegenslagen en uiteindelijk toch resultaat halen. Leiders maken het verschil door wie ze zijn: ze maken het verschil door hun persoon, hun unieke stijl, hun karakter en hun unieke persoonlijkheid. Niet door hun systemen en methoden. Ze vertellen mobiliserende verhalen die de uitdagingen zichtbaar, aantrekkelijk en betekenisvol maken. Dit boek geeft je een antwoord op essentiële leiderschapsvragen: 'Hoe gebruiken leiders hun leiderschapstalenten optimaal? Waar kunnen leiders ontsporen?' Hoe moeten leiders omgaan met culturele verschillen? Essentials Leiderschap helpt je die charismatische leider te worden die je altijd al wilde zijn. Het is een inspiratiebron voor leiders die hun visie willen omzetten in krachtdadige actie. Bron : http://mail.boekenbank.be

Creating a total rewards strategy : a toolkit for designing business-based plans
Authors: ---
ISBN: 0814407226 9780814427006 9786611770235 128177023X 0814427006 9780814427002 9780814407226 9781281770233 6611770232 Year: 2003 Publisher: New York : American Management Association,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

A comprehensive book and CD-ROM package that shows how nonfinancial rewards can be quantified!

Time and Decision : Economic and Psychological Perspectives of Intertemporal Choice
Authors: --- ---
ISBN: 0871545497 9781610443661 1610443667 9780871545497 Year: 2003 Publisher: New York : Baltimore, Md. : Russell Sage Foundation, Project MUSE,

Developing knowledge and value in management consulting
Author:
ISBN: 1281386669 9786611386665 1607527782 9781607527787 6611386661 1931576033 9781931576031 1931576025 9781931576024 Year: 2002 Publisher: Greenwich, Conn. : Information Age Publishing,


Book
Lichaamstaal
Authors: ---
ISBN: 9789081516396 Year: 2013 Publisher: Tielt Culemborg Lannoo Van Duuren Psychologie

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Is deze klant echt geïntereseerd? Hoe voelt mijn werknemer zich echt? Is deze sollicitant oprecht?...Lichaamstaal maakt 60 tot zelfs 80% van onze communicatie uit. Mensen zeggen veel ook al spreken ze geen woord.In zakelijke onderhandelingen, professionele gesprekken, maar ook in dagdagelijkse situaties is degene met kennis van lichaamstaal in het voordeel. Kennis van non-verbale communicatie helpt je immers om de ware intenties van je gesprekspartner te achterhalen. Via bewegingen op het gezicht leer je de echte emoties benoemen en kan je het verloop van een gesprek beter inschatten. Het boek biedt concrete tools om authentieker en efficiënter te communiceren en zo de dagelijkse communicatie te verbeteren


Book
Alles over management tests : Tests, tools en cases voor managers met ambitie.
Author:
ISBN: 9789047004080 Year: 2011 Publisher: Antwerpen Business Contact


Book
Managementinstrumenten voor de sociale economie (MISEC)
Authors: --- --- --- ---
ISBN: 9038205856 Year: 2004 Publisher: Gent Academia Press

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Inhoudsopgave Deel 1: Management in theorie Hoofdstuk 1: Strategisch management Hoofdstuk 2: De balanced scorecard Hoofdstuk 3: Marketing Hoofdstuk 4: Kostprijsberekening Hoofdstuk 5: Financiële analyse en ratioanalyse Hoofdstuk 6: 'Zorgen' voor personeel Hoofdstuk 7: Ondernemerschap Deel 2: Praktische toepassingen Checklist hoofdstuk 1: Strategisch management Checklist hoofdstuk 2: De balanced scorecard Checklist hoofdstuk 3: Marketing Appendix: Wat is sociale economie?


Book
Systemisch performance management : met mensen naar duurzame verandering
Authors: --- ---
ISBN: 9789401400930 Year: 2012 Publisher: Leuven LannooCampus

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Technologie alleen volstaat niet, je mensen maken het verschil Naar een fundamenteel nieuwe manier van werken. De laatste decennia wilden bedrijven zichzelf naar het hoogste niveau tillen met louter technische oplossingen. Maar goed ontwikkelde technologische systemen zijn slechts een begin: de menselijke factor maakt het verschil tussen falen en lukken. Systeemdenken en duurzaam verandermanagement vormen de basis om anders te gaan werken. Met concrete werkwijzen en methodes voor een beter Human Capital Management, meer motivatie, gebalanceerde teams enzovoort.Bron : http://www.boekenbank.be

Listing 1 - 10 of 72 << page
of 8
>>
Sort by