Listing 1 - 10 of 72 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Choose an application
Wat maakt elke winkel, ook in moeilijke economische omstandigheden, tot een succes ? Saskia Lips heeft jarenlang het shoppen gecultiveerd tot een wetenschap. Als superklant ondersteunt ze sinds 2000 individuele winkels en retailketens in alle branches om zich zo goed mogelijk te richten op de klant. Haarscherp brengt ze de kansen en bedreigingen in beeld en geeft zij de wapens waarmee elke winkel succesvol kan zijn. In een frisse en humoristische stijl schetst ze talloze praktijkvoorbeelden waarvan winkeleigenaars en -personeel zonder uitzondering beweren dat het bij hen niet voorvalt en waarvan elke klant weet dat het voortdurend gebeurt. In dit boek geeft ze alle tips en oplossingen prijs. Wie dit boek serieus ter harte neemt, heeft niet alleen uren leesplezier, maar creëert ook een zaak waar klanten massaal en met plezier hun geld besteden. Bron : http://www.boekenbank.be
Consumer behavior --- Klantentevredenheid --- Klantenbinding --- Klantgericht ondernemen --- Sales management --- Detailhandel --- Retail --- retailmarketing --- 65.012.4 --- Vaardigheden talenten klant klantgerichtheid klantentevredenheid --- 65.012.4 Management. Directorate. Technique and methods of management --- Management. Directorate. Technique and methods of management --- Salesmanagement
Choose an application
Leiders zijn net dat tikkeltje anders dan managers en leidinggevenden. Ze worden niet zozeer geboren of gemaakt. Ze worden zo genoemd. De sterkste leiders zijn zij die altijd doorzetten ondanks tegenslagen en uiteindelijk toch resultaat halen. Leiders maken het verschil door wie ze zijn: ze maken het verschil door hun persoon, hun unieke stijl, hun karakter en hun unieke persoonlijkheid. Niet door hun systemen en methoden. Ze vertellen mobiliserende verhalen die de uitdagingen zichtbaar, aantrekkelijk en betekenisvol maken. Dit boek geeft je een antwoord op essentiële leiderschapsvragen: 'Hoe gebruiken leiders hun leiderschapstalenten optimaal? Waar kunnen leiders ontsporen?' Hoe moeten leiders omgaan met culturele verschillen? Essentials Leiderschap helpt je die charismatische leider te worden die je altijd al wilde zijn. Het is een inspiratiebron voor leiders die hun visie willen omzetten in krachtdadige actie. Bron : http://mail.boekenbank.be
366.41 --- leiderschap --- management --- leiding geven --- 65.012.4 --- Leidinggeven --- Management. Directorate. Technique and methods of management --- Management --- Managementvaardigheden --- 65.012.4 Management. Directorate. Technique and methods of management --- Leiderschap
Choose an application
A comprehensive book and CD-ROM package that shows how nonfinancial rewards can be quantified!
Incentive awards. --- Performance awards. --- 65.012.4 --- 65.012.4 Management. Directorate. Technique and methods of management --- Management. Directorate. Technique and methods of management --- Employee awards --- Employees --- Superior performance awards --- Employee recognition --- Performance awards --- Incentive awards --- Awards --- Incentives in industry
Choose an application
Choice (Psychology) --- Decision making --- Economics --- Time --- 65.012.4 --- 65.012.4 Management. Directorate. Technique and methods of management --- Management. Directorate. Technique and methods of management --- Hours (Time) --- Geodetic astronomy --- Nautical astronomy --- Horology --- Psychology --- Psychological aspects --- Economic aspects
Choose an application
Business consultants. --- Efficiency engineers --- Management advisory services --- Management consultants --- Consultants --- Business analysts --- Interim executives --- Business consultants --- E-books --- 65.012.4 --- 65.012.4 Management. Directorate. Technique and methods of management --- Management. Directorate. Technique and methods of management
Choose an application
Is deze klant echt geïntereseerd? Hoe voelt mijn werknemer zich echt? Is deze sollicitant oprecht?...Lichaamstaal maakt 60 tot zelfs 80% van onze communicatie uit. Mensen zeggen veel ook al spreken ze geen woord.In zakelijke onderhandelingen, professionele gesprekken, maar ook in dagdagelijkse situaties is degene met kennis van lichaamstaal in het voordeel. Kennis van non-verbale communicatie helpt je immers om de ware intenties van je gesprekspartner te achterhalen. Via bewegingen op het gezicht leer je de echte emoties benoemen en kan je het verloop van een gesprek beter inschatten. Het boek biedt concrete tools om authentieker en efficiënter te communiceren en zo de dagelijkse communicatie te verbeteren
lichaamstaal --- Psycholinguistics --- Mass communications --- Body language --- Handbooks, manuals, etc. --- communicatie --- 65.012.4 --- Lichaamstaal (nonverbale communicatie) --- 316.772 --- Lichaamstaal --- Communicatie --- Vaardigheden talenten coachen lichaamstaal gedrag samenwerken --- 65.012.4 Management. Directorate. Technique and methods of management --- Management. Directorate. Technique and methods of management --- PXL-Central Office 2014 --- non-verbale communicatie --- communicatievaardigheden --- Onderwijsstijlen --- Non-verbale communicatie --- Communicatieve vaardigheden --- Onderwijsstijl
Choose an application
organisatiepsychologie --- Industrial psychology --- 367.2 --- Management --- Manager --- Bedrijfspsychologie --- Psychologische tests --- Solliciteren : psychologische tests --- 658.311 --- 65.012.4 --- Recruitment, appointment etc. --- Management. Directorate. Technique and methods of management --- 65.012.4 Management. Directorate. Technique and methods of management --- 658.311 Recruitment, appointment etc. --- Management Management --- Tests Tests --- Sélection du personnel Personeelsselectie --- Managers Managers
Choose an application
Inhoudsopgave Deel 1: Management in theorie Hoofdstuk 1: Strategisch management Hoofdstuk 2: De balanced scorecard Hoofdstuk 3: Marketing Hoofdstuk 4: Kostprijsberekening Hoofdstuk 5: Financiële analyse en ratioanalyse Hoofdstuk 6: 'Zorgen' voor personeel Hoofdstuk 7: Ondernemerschap Deel 2: Praktische toepassingen Checklist hoofdstuk 1: Strategisch management Checklist hoofdstuk 2: De balanced scorecard Checklist hoofdstuk 3: Marketing Appendix: Wat is sociale economie?
Management. --- Sociale economie. --- Organization theory --- Labour economics --- Management ; sociale economie --- 65.012.4 --- 098 Bedrijfskunde --- 460 Economie --- 351 --- 65.012.4 Management. Directorate. Technique and methods of management --- Management. Directorate. Technique and methods of management --- Organisatieleer --- Management --- Methodologie --- Technieken --- Sociale economie --- sociale economie
Choose an application
Technologie alleen volstaat niet, je mensen maken het verschil Naar een fundamenteel nieuwe manier van werken. De laatste decennia wilden bedrijven zichzelf naar het hoogste niveau tillen met louter technische oplossingen. Maar goed ontwikkelde technologische systemen zijn slechts een begin: de menselijke factor maakt het verschil tussen falen en lukken. Systeemdenken en duurzaam verandermanagement vormen de basis om anders te gaan werken. Met concrete werkwijzen en methodes voor een beter Human Capital Management, meer motivatie, gebalanceerde teams enzovoort.Bron : http://www.boekenbank.be
Systeemdenken. --- Veranderingsmanagement. --- Industrial efficiency --- Mental efficiency --- Performance --- Management --- Prestatiemetingen --- Strategisch management --- Strategievorming --- Scorecard --- Datawarehouse --- Datamining --- Personeelsmanagement --- Performance management --- 366.4 --- systeemdenken --- Organisatieleer --- 65.012.4 --- 65.012.4 Management. Directorate. Technique and methods of management --- Management. Directorate. Technique and methods of management --- Prestatiemeting --- Kostenbeheersing --- 431 --- innovatie --- performance management --- opleiding management --- formation management
Listing 1 - 10 of 72 | << page >> |
Sort by
|