Listing 1 - 4 of 4 |
Sort by
|
Choose an application
This volume examines the role of apologia and apology in response to public attack. Author Keith Michael Hearit provides an introduction to these common components of public life, and considers a diverse list of subjects, from public figures and individuals to corporations and institutions. He explores the motivations and rationales behind apologies, and considers the ethics and legal liabilities of these actions. Hearit provides case studies throughout the volume, with many familiar examples from recent events in the United States, as well as an international apology-making case from Japan.
Organization theory
---
Corporate image.
---
Crisis management.
---
Apologizing.
---
Corporations
---
Business communication.
---
Administrative communication
---
Communication, Administrative
---
Communication, Business
---
Communication, Industrial
---
Industrial communication
---
Communication
---
Corporate public relations
---
Public relations
---
Apology (Psychology)
---
Social interaction
---
Crises
---
Management of crises
---
Management
---
Problem solving
---
Conflict management
---
Company image
---
Corporate identity
---
Industrial design coordination
---
Public relations.
---
Crisis public relations
---
Crisismanagement
---
Imagomanagement
---
Profiel en imago
---
Reputaties
---
Crisiscommunicatie
---
Corporate image
---
Profiel
---
Reputatie
---
Imago
Choose an application
Deel I Design als bedrijfsinstrument 1 Het potentieel van design 2 Design als instrument voor merkontwikkeling 3 Designeffectiviteit Deel II Het managen van design 4 Het hoe en waarom van designmanagement 5 Hoe kun je design managen? 6 Verschillende typen van designmanagement Deel III De taken en organisatie van designmanagement 7 Designmanagement - strategie, beleid, uitvoering 8 De plaats in de organisatie 9 Zelf doen, tijdelijk inhuren of uitbesteden? Deel IV Integratie - de praktijk van designmanagement 10 Rollen en profi elen van designmanagers 11 Evaluatie van de functie; prestatiemeting en accountability 12 Issues en instrumenten
Designmanagement. --- Merkenbeleid. --- Applied marketing --- bedrijfsimago --- Advertising. Public relations --- visuele communicatie --- merken --- huisstijl --- merkimago --- Design [Industrial ] --- Management --- Design --- Productinnovatie --- Merkbeleid --- Reputaties --- Grafische vormgeving --- Branding --- Marketing --- 659.1 --- 770.6 --- 360.8 --- productdesign --- design --- management --- designmanagement --- bedrijfsbeheer --- marketing --- branding (marketing) --- productdesign, filosofie, esthetiek en kritiek --- Bedrijfseconomie - Zakendoen --- Reputatie --- Designmanagement
Choose an application
Adressen --- Geïntegreerde communicatie --- Marketingplanning --- Public relations --- Marketingaudit --- Database marketing --- Industriële marketing --- Casestudy --- Marktonderzoekbureau --- Crisis public relations --- Crisismanagement --- Huisstijl --- Ethiek --- Direct marketing --- Evenementenmarketing --- Sponsoring --- Retailmarketing --- Politieke marketing --- Relatiemarketing --- Reclame --- Regionale omroep --- Praktijk --- Marketing --- Reclame-praktijk --- Productaankondiging --- Evenement --- Fusie --- Crisiscommunicatie --- Marktonderzoek --- Marketingcommunicatie --- Reputatie --- Radio --- Radioreclame --- Vrouw --- Merchandising
Choose an application
Waarom klikt het zo tussen jongeren en sociale media? Welke kansen bieden sociale media hen en met welke risico's krijgen ze te maken? Wat kun je doen om jongeren hierbij zo goed mogelijk te begeleiden?... Heel wat ouders, leraren, jeugdwerkers en andere begeleiders van jongeren stellen zich deze vragen.Dit werk gaat in op de unieke kansen die sociale media aan jongeren bieden op persoonlijk en sociaal vlak. Zo kunnen sociale media een rol spelen in de ontwikkeling van vriendschaps- en liefdesrelaties. Jammer genoeg kan het soms ook fout lopen. Jongeren kunnen geconfronteerd worden met cyberpesten of grooming. Intieme berichten, zoals sexting, kunnen misbruikt worden. Deze en andere risico's komen aan bod, om ze beter te begrijpen en jongeren te begeleiden om hiermee om te gaan.'Mediawijs online' focust ook op hoe men jongeren bewust kan maken van hun digitale voetafdruk om hun onlinereputatie en privacy te beschermen. De gids werd opgesteld in samenwerking met leraren en praktijkdeskundigen uit talrijke organisaties die dagelijks beroepsmatig geconfronteerd worden met e-safetyproblemen. Hierdoor komen bij ieder thema ook praktijkgerichte tips aan bod om kansen en problemen te herkennen, bespreekbaar te maken en jongeren bij te staan met advies.www.lannoocampus.be
Sociale media --- Jongeren. --- #SBIB:309H401 --- #SBIB:309H402 --- #SBIB:309H103 --- 528.51 --- sociale media --- internet --- cyberpesten --- gaming --- communicatie --- 433.5 --- voorlichting --- preventie --- 454.52 --- Cyberpesten --- Internet --- Sociale netwerken --- 004.738 --- Pesten --- Gamen --- Preventie --- Internet; gebruik door kinderen --- Mediawijsheid --- 371.39 --- 193 Kinderrechten en Media --- Publieksgroepen in de verschillende media (pers, omroep, film, boekenindustrie, ...): gebruikersgroepen, gebruikersonderzoek --- Media en publiekgroepen: gebruik van de boodschap, effecten van de media, .. --- Mediatechnologie / ICT / digitale media: sociale en culturele aspecten --- internet - adresboeken, browsers, chatten, e-mail, tagging, sociale netwerken --- Audiovisuele opvoeding --- Computerondersteund onderwijs (c.o.o.); algemeen --- sociale netwerken --- Age group sociology --- Computer architecture. Operating systems --- jongerencultuur --- Educational sciences --- mediawijsheid --- Social media --- Social media and teenagers --- Online social networks --- Social aspects --- Security measures --- Sociologie van de leeftijdsgroepen --- Pedagogiek --- Computerarchitectuur. Operating systems --- Media --- Media en publiekgroepen: gebruik van de boodschap, effecten van de media, . --- PXL-Education 2014 --- sociale psychologie --- begeleiding --- jongeren --- Media en publiekgroepen: gebruik van de boodschap, effecten van de media, --- Mediaopvoeding --- Privacy --- Veiligheid --- Informatievaardigheden --- Kinderen en jeugd --- Seksualiteit --- Reputaties --- Profiel en imago --- Misbruiken --- Jeugd --- 371.300 --- Thuis --- Kind --- Reputatie --- Profiel --- Ontwikkelingsstoornis --- Fysiotherapie --- Imago --- Misbruik --- jeugd --- Jongere --- computerondersteund onderwijs --- digitale geletterdheid
Listing 1 - 4 of 4 |
Sort by
|