Narrow your search
Listing 1 - 4 of 4
Sort by
Crisis management by apology : corporate responses to allegations of wrongdoing
Author:
ISBN: 0805837884 0805837892 9786612375385 1282375385 1410615596 113565025X 1135650241 9781410615596 Year: 2006 Publisher: Mahwah (N.J.) Lawrence Erlbaum Associates

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

This volume examines the role of apologia and apology in response to public attack. Author Keith Michael Hearit provides an introduction to these common components of public life, and considers a diverse list of subjects, from public figures and individuals to corporations and institutions. He explores the motivations and rationales behind apologies, and considers the ethics and legal liabilities of these actions. Hearit provides case studies throughout the volume, with many familiar examples from recent events in the United States, as well as an international apology-making case from Japan.


Book
Designmanagement : design effectief benutten om ondernemingssucces te creëren
Authors: ---
ISBN: 904301172X 9789043011723 Year: 2006 Publisher: Amsterdam Pearson Education

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Deel I Design als bedrijfsinstrument 1 Het potentieel van design 2 Design als instrument voor merkontwikkeling 3 Designeffectiviteit Deel II Het managen van design 4 Het hoe en waarom van designmanagement 5 Hoe kun je design managen? 6 Verschillende typen van designmanagement Deel III De taken en organisatie van designmanagement 7 Designmanagement - strategie, beleid, uitvoering 8 De plaats in de organisatie 9 Zelf doen, tijdelijk inhuren of uitbesteden? Deel IV Integratie - de praktijk van designmanagement 10 Rollen en profi elen van designmanagers 11 Evaluatie van de functie; prestatiemeting en accountability 12 Issues en instrumenten


Multi
Marketingjaarboek 2004
Authors: --- ---
ISBN: 9789491171017 9059288971 9059285468 9055838098 9074632254 905466343X 9054662751 9054661771 9054660791 9054660406 9072411889 9072411617 9072411366 Year: 2004 Publisher: Mechelen Brussel Kluwer Stichting Marketing


Book
Mediawijs online : jongeren en sociale media
Authors: ---
ISBN: 9789401417013 Year: 2014 Publisher: Leuven LannooCampus

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Waarom klikt het zo tussen jongeren en sociale media? Welke kansen bieden sociale media hen en met welke risico's krijgen ze te maken? Wat kun je doen om jongeren hierbij zo goed mogelijk te begeleiden?... Heel wat ouders, leraren, jeugdwerkers en andere begeleiders van jongeren stellen zich deze vragen.Dit werk gaat in op de unieke kansen die sociale media aan jongeren bieden op persoonlijk en sociaal vlak. Zo kunnen sociale media een rol spelen in de ontwikkeling van vriendschaps- en liefdesrelaties. Jammer genoeg kan het soms ook fout lopen. Jongeren kunnen geconfronteerd worden met cyberpesten of grooming. Intieme berichten, zoals sexting, kunnen misbruikt worden. Deze en andere risico's komen aan bod, om ze beter te begrijpen en jongeren te begeleiden om hiermee om te gaan.'Mediawijs online' focust ook op hoe men jongeren bewust kan maken van hun digitale voetafdruk om hun onlinereputatie en privacy te beschermen. De gids werd opgesteld in samenwerking met leraren en praktijkdeskundigen uit talrijke organisaties die dagelijks beroepsmatig geconfronteerd worden met e-safetyproblemen. Hierdoor komen bij ieder thema ook praktijkgerichte tips aan bod om kansen en problemen te herkennen, bespreekbaar te maken en jongeren bij te staan met advies.www.lannoocampus.be

Keywords

Sociale media --- Jongeren. --- #SBIB:309H401 --- #SBIB:309H402 --- #SBIB:309H103 --- 528.51 --- sociale media --- internet --- cyberpesten --- gaming --- communicatie --- 433.5 --- voorlichting --- preventie --- 454.52 --- Cyberpesten --- Internet --- Sociale netwerken --- 004.738 --- Pesten --- Gamen --- Preventie --- Internet; gebruik door kinderen --- Mediawijsheid --- 371.39 --- 193 Kinderrechten en Media --- Publieksgroepen in de verschillende media (pers, omroep, film, boekenindustrie, ...): gebruikersgroepen, gebruikersonderzoek --- Media en publiekgroepen: gebruik van de boodschap, effecten van de media, .. --- Mediatechnologie / ICT / digitale media: sociale en culturele aspecten --- internet - adresboeken, browsers, chatten, e-mail, tagging, sociale netwerken --- Audiovisuele opvoeding --- Computerondersteund onderwijs (c.o.o.); algemeen --- sociale netwerken --- Age group sociology --- Computer architecture. Operating systems --- jongerencultuur --- Educational sciences --- mediawijsheid --- Social media --- Social media and teenagers --- Online social networks --- Social aspects --- Security measures --- Sociologie van de leeftijdsgroepen --- Pedagogiek --- Computerarchitectuur. Operating systems --- Media --- Media en publiekgroepen: gebruik van de boodschap, effecten van de media, . --- PXL-Education 2014 --- sociale psychologie --- begeleiding --- jongeren --- Media en publiekgroepen: gebruik van de boodschap, effecten van de media, --- Mediaopvoeding --- Privacy --- Veiligheid --- Informatievaardigheden --- Kinderen en jeugd --- Seksualiteit --- Reputaties --- Profiel en imago --- Misbruiken --- Jeugd --- 371.300 --- Thuis --- Kind --- Reputatie --- Profiel --- Ontwikkelingsstoornis --- Fysiotherapie --- Imago --- Misbruik --- jeugd --- Jongere --- computerondersteund onderwijs --- digitale geletterdheid

Listing 1 - 4 of 4
Sort by