Listing 1 - 10 of 100 << page
of 10
>>
Sort by

Book
Chemistry
Author:
ISBN: 019150811X 9780191508110 9780191508127 0191508128 9780191782459 0191782459 0199683972 9780199683970 9780199683970 Year: 2015 Volume: 417 Publisher: Oxford

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Most people remember chemistry from their schooldays as largely incomprehensible, a subject that was fact-rich but understanding-poor, smelly, and so far removed from the real world of events and pleasures that there seemed little point, except for the most introverted, in coming to terms with its grubby concepts, spells, recipes, and rules. Peter Atkins wants to change all that. He encourages us to look at chemistry anew, through a chemist's eyes, in order to understand its central concepts and to see how it contributes not only towards our material comfort, but also to human culture.


Book
The impact of tuition fees on international student recruitment
Authors: ---
ISSN: 09273514 ISBN: 9789074721257 9074721257 Year: 2006 Publisher: Amsterdam European Association for International Education

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
The Virtual Challenge to International Cooperation in Higher Education
Author:
ISBN: 3932306406 9783932306402 Year: 2002 Publisher: Bonn Lemmens Verlags- & Mediengesellschaft

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Grenzeloos leren : stage en studie in het buitenland
Authors: ---
ISBN: 9789023258698 Year: 2022 Publisher: Assen Uitgeverij Koninklijke Van Gorcum

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Voor je studie naar het buitenland? Een spannend avontuur waarin je veel nieuwe situaties gaat meemaken, ontdekken en verkennen. Je zult thuiskomen met een rugzak aan ervaringen, maar hoe koppel je die ervaringen nu aan je studie of toekomstige carrière? Dit boek helpt je daarbij.Dit praktische boek is ingedeeld in drie delen: voorbereiding, de daadwerkelijke tijd in buitenland en terugkomst. In ieder deel komen actuele thema's aan bod. Zo besteedt deel 1 bijvoorbeeld aandacht aan duurzaamheid. Daarnaast is er aandacht voor jouw persoonlijke drijfveren en de praktische voorbereidingen. In deel 2 wordt onder andere ingegaan op het ervaren van een cultuurschok, interculturele samenwerking en je professionele ontwikkeling. Er wordt ook alvast ingegaan op de afronding van je reis, het onderwerp van deel 3. Daar wordt ingegaan op de geleerde lessen, de persoonlijke groei en de wijze waarop je deze ervaringen kunt inzetten.Met behulp van casuïstiek, theorie, verwerkingsopdrachten, reflectieve vragen en praktische tips kun je al je ervaringen omzetten tot leerzame inzichten. Voor nu en voor later. Voor jou als persoon, maar óók voor jou als professional! Internationale leerervaringen tijdens je studie bereiden je voor op de mondiale samenleving en arbeidsmarkt van de toekomst, waarin jouw internationale competenties onmisbaar zijn.https://www.vangorcum.nl/zoeken/100-449_Grenzeloos-leren


Book
Het hoger onderwijs internationaliseren : handboek ten behoeve van alle personeelsleden uit het Vlaamse hoger onderwijs
Author:
ISBN: 9080513334 Year: 2002 Publisher: Brussel VLHORA


Book
Op weg naar een Europese hoger onderwijsruimte.
Authors: ---
ISBN: 9080513350 Year: 2003 Publisher: Brussel VLHORA (Vlaamse Hogescholenraad)

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Internationalisation in European non-university higher education : a project of the Academic Cooperation Association.
Authors: ---
ISBN: 393230635X 9783932306358 Year: 1999 Publisher: Bonn Lemmens

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Internationale marketing
Authors: ---
ISBN: 9789030137757 Year: 2012 Publisher: Mechelen Plantyn

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Internationaal actief zijn of worden: voor veel bedrijven dé strategische optie om te groeien, schaalvoordelen te realiseren of om aan risicospreiding te doen... Maar ondanks een steeds verdere globalisering is de wereld helemaal nog niet 'flat', men moet meer dan ooit rekening houden met een snel wijzigende internationale (marketing)omgeving. Dit boek loodst je doorheen alle commerciële dimensies van internationale marketing en helpt je hierbij keuzes te maken tussen een gestandaardiseerde of aangepaste, lokale aanpak. Herkenbare bedrijfsvoorbeelden, actueel cijfermateriaal en tal van relevante websites illustreren deze materie ten volle en brengen de praktijk een stuk dichterbij.


Book
Supporting reform : the role of Erasmus in higher education
Authors: --- ---
ISBN: 9789279264832 Year: 2013 Publisher: Luxembourg Publications Office of the European Union

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
50 years of international cooperation and exchange between the United States and Europe
Authors: --- --- ---
ISSN: 09273514 ISBN: 9074721125 Year: 1998 Publisher: Amsterdam European Association for International Education

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Listing 1 - 10 of 100 << page
of 10
>>
Sort by