Narrow your search

Library

Arteveldehogeschool (2)

EHC (2)

KBR (2)

Thomas More Mechelen (2)

VIVES (2)

AB-Tongerlo (1)

AP (1)

Hogeschool West-Vlaanderen (1)

KU Leuven (1)

Odisee (1)

More...

Resource type

book (2)


Language

Dutch (2)


Year
From To Submit

2021 (1)

2014 (1)

Listing 1 - 2 of 2
Sort by

Book
Levens belangrijk : blauwdruk voor de gezondheidszorg van morgen : in gesprek met 10 maatschappelijke opinieleiders : Lieven Annemans, Peter Degadt, Thierry Geerts, Rudy Maertens, Lieven Maesschalck, Leo Neels, Marc Noppen, Omer van den Bergh, Karel van Eetvelt, Pieter van Herck
Author:
ISBN: 9789464013450 Year: 2021 Publisher: Kalmthout Pelckmans

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Beter voorkomen dan genezen, zo klinkt het gezegde. Dit boek toont aan hoe we als maatschappij veel meer moeten inzetten op preventie en ziekte voorkomen, dan enkel op het behandelen en genezen van zieke mensen.Hoe zullen ziekenhuizen evolueren in de toekomst? Wat wordt de rol van technologie om zélf onze gezondheid te monitoren, onder begeleiding van een arts op afstand? En waarom is een gezonde geest minstens even belangrijk als een gezond lichaam? Door aandacht voor voeding, bewegen en minder stress worden mensen gezonder, blijven ze gezonder én blijft onze gezondheidszorg betaalbaar.Levens belangrijk biedt een blauwdruk voor een nieuwe gezondheidszorg: anders, eigentijdser, positiever, technologisch vernieuwend, financieel haalbaar en toegankelijk. Geert Wellens toetste bovendien zijn visie aan die van gerenommeerde opinieleiders, onder wie Marc Noppen, Peter Degadt, Lieven Maesschalck, Lieven Annemans, Omer Van den Bergh, Leo Neels, Thierry Geerts, Rudy Maertens, Pieter Vanherck en Karel Van Eetvelt.https://www.pelckmansuitgevers.be/levens-belangrijk.html


Book
Het nieuwe tv kijken : een positieve kijk op televisie in Vlaanderen : het model Vlaanderen inc
Authors: --- --- ---
ISBN: 9789401421294 Year: 2014 Publisher: Leuven LannooCampus

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Hoe kunnen televisieomroepen en -producenten inspelen op de veranderende manier van tv-kijken?Om welk businessmodel vraagt de huidige on-demand-consumptie?Digitalisering breekt door in alle vormen van beeldcultuur. Ook de klassieke tv-wereld ontsnapt hier niet aan. De fragmentatie van de media en het groeiende belang van big data wijzigen het televisiekijken fundamenteel.In dit boek pleiten de auteurs voor een doordachte strategie en een crossmediale benadering: televisieproducties aanbieden op meerdere platformen. Dit met als doel de grenzen tussen de diverse media te laten vervagen en op die manier beter tegemoet te komen aan de wens van de kijker. Want alleen door innovatie, door het omarmen van technologie en door samenwerking kan televisie het massamedium bij uitstek blijven.Bron : http://www.lannoocampus.be

Listing 1 - 2 of 2
Sort by