Listing 1 - 9 of 9 |
Sort by
|
Choose an application
Na een beroerte raakt een amateur-actrice en schrijversmoeder haar spraakvermogen kwijt. Langzaam en onherroepelijk takelt ze af, steeds minder in staat om te communiceren met wie haar lief is.Daarover schrijvend maakt Tom Lanoye een meervoudige balans op. Van zijn kleurrijke jeugd in een volkswijk, van zijn worsteling met de liefde, van zijn rol als schrijver, van zijn conflicten met de kleine moederdiva, van de strijd die zij manmoedig voert en waarin ze reddeloos en redeloos ten onder gaat – en van de blijvende woede en pijn die dat oplevert.
463.4 --- CVA --- autobiografie --- moeder --- moeder-kind relatie --- Spraak- en taalgebrekkigen --- Dutch literature --- Fiction --- Roman --- roman --- Spraakproblemen --- #GGSB: Literatuur (letterkunde) --- Nederlandse letterkunde --- Fictie --- departement Algemeen 09 --- romans --- Literatuur (letterkunde)
Choose an application
1 Integraal personeelsbeleid1.1 Selectie1.2 Opvang van nieuwe leraren1.3 Taakverdeling1.4 Prestatiebeoordeling1.5 Nascholing: Het functioneringsgesprek als leerkans met leerwinst1.6 Promotie- en compensatiebeleid1.7 Ontslag1.8 Communicatie1.9 Onderwijsinnovatie2 Een valide en betrouwbaar beoordelingssysteem ontwikkelen2.1 Het pedagogisch project en de functiebeschrijving in de schijnwerpers2.2 De evaluatieprocedure, focus op vijf stappen2.3 Zelf een evaluatie-instrument ontwerpen 3 Hebben evaluatoren supporters?3.1 Met de eigen gesprekstechnieken voor de spiegel3.2 Evaluaties van leerkrachten: een schrikwekkend vooruitzicht of met gejuich onthaald? De directeur maakt het verschil3.3 Personeelsleden van scholen evalueren dagelijks leerlingen.3.4 Functioneringsgesprekken: kwaliteitszorg voor de directeur ᆳ kwaliteitszorgen van de directeur 3.5 Integraal personeelsbeleid in school en scholengemeenschap op de weegschaal3.6 Functiebeschrijvingen en evaluaties in het onderwijs3.7 Personeelsevaluatie: een volgende stap in de juridisering?4 Surplus, support en andere toemaatjes4.1 Gesprekstechnieken om het bereik en het effect van communicatie te verhogen4.2 Strategie en instrumenten van het Markland College (2002-2007) om leraren `gericht voorbereid' te laten deelnemen aan een functioneringsgesprek4.3 Evaluatie van de leraar door de leerling4.4 Prestatiebeoordeling en ontwikkelingsdoelen in een bedrijf en in het onderwijs, een wereld van verschil?4.5 Terugtredende overheid en marktwerking in de non-profitsector in Nederland
Personeelsbeoordeling. --- Teacher education. Teacher's profession --- evaluatie (onderwijs) --- lerarenberoep --- personeelsbeoordeling --- aanwerving en selectie --- personeelsmanagement --- Employees [Rating of ] --- Belgium --- Handbooks, manuals, etc. --- Personnel management --- Cross-cultural studies --- 331.3 --- 331.33 --- 371.13 --- onderwijs --- personeelsbeleid --- personeelsevaluatie --- schoolmanagement --- 458.1 --- HRM --- Evaluatie --- Personeelsbeleid --- Personeelsbeleid ; onderwijs --- Personeelsbeleid ; onderwijs ; Vlaanderen --- Personeelsbeleid. Human resources management. Strategisch HRM --- Beoordeling --- Lerarenopleiding. Lerarenberoep --- schoolmanagement, directieraden, klassenraden, ouderavonden, oudercommissies, ouderparticipatie, schoolparlementen en schoolraden --- human resources management --- Organisatie - Management --- departement Algemeen 09 --- Schoolmanagement --- Personeelsmanagement --- 366.4 --- 367.2 --- beoordelingsschaal --- evaluatie --- gesprekstechnieken --- schoolbeleid
Choose an application
De huidige generaties jongeren groeien op in een leefwereld waarin multimedia, het internet en games een alsmaar prominentere plaats innemen. Op tal van manieren worden ze er uitgedaagd tot consumeren en leren, tot het onafgebroken verzinnen van antwoorden en oplossingen op reële en virtuele probleemsituaties die in een razendsnel tempo naar hen toe worden geventileerd.Twitterend en gsm-end slaan deze jongeren aan het netwerken, blijven ze anyplace, anywhere en anyhow in contact, helpen elkaar bij het à la carte te voorschijn toveren van kwinkslagen die hen moeten redden uit de talloze patstellingen waarmee onze eigentijdse, aan informationoverload lijdende samenleving hen alsmaar blijft overrompelen. Een hyperactieve samenleving dus, die hen onophoudelijk kansen biedt tot verkennen, ontdekken, experimenteren... maar ook oogt als een hyperrealistische jungle waaruit zij zich keer om keer hands-on moeten zien te 'redden'
Didactiek. --- Jeugd. --- Multimedia. --- Secondary education --- didactische processen --- Didactics --- leerstijlen --- e-learning --- leerstrategieën --- leefwereld --- SO (secundair onderwijs) --- jeugdcultuur --- jongeren --- leerprocessen --- leren --- onderwijsvernieuwing --- begeleid zelfstandig leren --- leerlingenbegeleiding --- 443 --- 454.52 --- Generatieverschillen --- Jongerencultuur --- Multimedia --- Onderwijsvernieuwing --- generaties --- generatieverschillen --- Communicatie --- Computers in het onderwijs (automatisering in het onderwijs) --- Jeugdcultuur (jeugdsubcultuur, subcultuur) --- Onderwijshervormingen (onderwijsvernieuwing) --- Computerondersteund onderwijs ; didactiek --- Ict ; computerondersteund onderwijs --- Leerprocessen --- Multimedia ; onderwijs --- Onderwijsvernieuwing ; belgië ; algemeen --- 415.4 --- Leeromgeving --- Leren --- internet --- leermethoden --- studentenbegeleiding --- zelfstudie --- Tieners --- Computer ondersteund onderwijs --- Computerondersteund onderwijs (c.o.o.); algemeen --- computergestuurd onderwijs --- informatica --- jeugd --- jongerencultuur* --- multimedia --- departement Algemeen 09 --- Kinderpsychologie --- Jeugd --- Jeugdpsychologie --- Leerproces --- Primary education --- Jongere
Choose an application
In toenemende mate dienen wetenschappers, zakenlui, technici, enz. teksten te schrijven en presentaties te geven in het Engels, als ze willen meedraaien in het moderne professionele leven en de wereldeconomie. Ook Nederlandstaligen staan voor dezelfde uitdaging. Dit beknopte handboek wil hen daarbij assisteren. Het bevat een bloemlezing van typische moeilijkheden waarmee Nederlandstaligen worstelen bij het schrijven in het Engels. Zo worden problemen behandeld met het correct gebruik van werkwoorden en tijden, met zinsbouw, spelling en woordenschat, steeds uitvoerig geïllustreerd met praktische voorbeelden die zowel gelijkenissen als verschillen tussen het Nederlands en het Engels aanduiden. Daarnaast zijn er hoofdstukken met praktische tips voor het schrijven van brieven, CV's en technische rapporten evenals voor het geven van presentaties. Dit boek is bedoeld als naslagwerk voor studenten, wetenschappers, zakenlui en technici die het Nederlands als moedertaal hebben maar regelmatig in het Engels (moeten) schrijven
Engels --- Engelse taal --- Taalgebruik. --- Algemene taalbeheersing. --- Schrijfvaardigheid --- Leermiddelen. --- Orthography --- Didactics of English --- teksten schrijven --- English language --- Stilistics --- departement Algemeen 09 --- Engelse taalkunde --- Engelse grammatica --- BPB1003 --- 695 Communicatie --- Communication (langue anglaise) Communicatie (Engelse taal) --- Communication écrite Schriftelijke communicatie --- Cours de langue (anglais) Taalcursus (Engels) --- Exposé Presentatie --- Grammaire (anglais) Spraakkunst (Engels) --- #KVHB:Engels --- #KVHB:Schrijfvaardigheid --- 031 --- 8 --- AA / International- internationaal --- 844.6 --- communicatie --- schrijven --- Engels, schriftelijke communicatie --- 802 --- Engels : schrijven --- Filologie. Letterkunde. --- Philologie. Littérature. --- Philology. Literature. --- 8 Filologie. Letterkunde. --- 8 Philologie. Littérature. --- 8 Philology. Literature. --- Verklarende, etymologische woordenboeken --- Filologie. Letterkunde --- Taalgebruik - Taalbeheersing - Taalzuivering --- 844.6 Taalgebruik - Taalbeheersing - Taalzuivering --- Taalgebruik --- Taal --- Taalkunde --- Schrijven --- Linguïstiek --- Frans --- Therapie --- Kleuter --- Geschiedenis --- Spraaktechnologie
Choose an application
Dat ik een fijn televisieprogramma mag presenteren, heb ik te danken aan Christel Lacroix. In pure My Fair Lady-stijl veranderde ze mijn plat Antwerps Eliza Doolittle-gemompel in iets verstaanbaars. In een mum van tijd leerde ze me praten én presenteren.' - Erik Van Looy. 'Ik dacht dat ik kon lezen. Tot ik tijdens het journalistenexamen voor de micro een nieuwsbericht moest voorlezen. 'Voor verbetering vatbaar', was het oordeel van de terecht strenge jury. En zo geschiedde, met de hulp en het geduld van Christel Lacroix. Geen mens gelooft me nog als ik dat verhaal van de jury vertel.' - Phara de Aguirre. Logopediste en stemcoach Christel Lacroix traint al meer dan twintig jaar bekende radio- en televisiestemmen. Daarnaast begeleidt ze in haar drukke praktijk volwassenen en kinderen met stemproblemen. Ze is een veelgevraagde coach voor leerkrachten, bedrijven en callcenters en geef les in verschillende hogescholen. Haar basisboek Goed gestemd zette al vele duizenden lezers op weg naar een gezonde stem, een mooie uitspraak en een vlotte presentatie. In deze herziene en uitgebreide nieuwe editie vind je, naast vele extra oefeningen, nu ook informatie over nasaliteit en de roepstem. Met de bijbehorende oefencd, ingelezen door vertrouwde radio- en televisiestemmen, kun je meteen aan de slag. Zo behoren heesheid, een slechte uitspraak of saai klinkende speeches voorgoed tot het verleden!
communicatiefunctie --- Logopedie. --- Nederlandse taal --- Nederlandse uitspraak. --- Presentaties --- Spraakorganen --- Stem. --- Stemtechniek. --- Fonetiek. --- Uitspraak. --- Nederlandse taal. --- Anatomie. --- stem --- logopedie --- Dutch language --- stemgebruik --- Physiology: movement organs, voice and skin --- Phonetics --- 771 --- 801.4 --- Communication orale Mondelinge communicatie --- Exposé Presentatie --- Parler Spreken --- #KVHB:Presenteren --- #KVHB:Stemtraining --- #KVHB:Uitspraak --- 499.4 --- Nederlands --- Presentatie --- Stemgebruik --- Stempedagogiek --- Uitspraak --- Fonologische vaardigheden --- Nederlands 841 --- Nederlands, communicatie --- Spreken --- Stem --- Stemvorming --- 612.3 --- Intonatie --- Logopedie --- Presenteren --- mondelinge communicatie --- 801.4 Fonetiek. Fonologie --- Fonetiek. Fonologie --- Taalkunde en taalbeheersing --- Mondelinge communicatie --- 007.1 --- Contains audio-visual material --- departement Algemeen 09 --- spreektechnieken --- presentatietechnieken --- Mondelinge taalvaardigheid --- Spreekkunst --- Spreken in het openbaar --- Taal --- Provincie West-Vlaanderen --- Oefening --- Therapie --- Onderzoek --- Kleuter --- Geschiedenis --- Spraaktechnologie --- 761.30 --- Theorie van het theater en de film - Stemtheorie
Choose an application
Nog steeds bestaat er in het hoger onderwijs een schrijnende ondervertegenwoordiging van kansengroependie sociaal-cultureel weinig of geen aansluiting vinden bij het hoger onderwijs. We rekenen hiertoe onder meer allochtone jongeren, maar ook asielzoekers, vluchtelingen en kansarmen. Deze praktijkgids vertrekt vanuit een kansenperspectief. Enerzijds wordt hierbij rekening gehouden met reële achterstanden die de instroom en doorstroom van studenten bemoeilijken. Anderzijds staat het bevorderen van de positieve (door)groeikansen en het zelfvertrouwen van de betrokkenen centraal. Een betere culturele aansluiting veronderstelt immers een wederzijdse bemiddeling waarin ook de instellingen voor hoger onderwijs beter tegemoet komen aan de diversiteit van culturele referentiekaders. De praktijkgids is het resultaat van het project 'Tellen én meetellen: naar een geïntegreerd diversiteitsbeleid in het hoger onderwijs', waarin concrete diversiteitsprojecten in de instellingen van de Associatie KULeuven werden samengebracht, ondersteund en geëvalueerd. Vanuit een systematische evaluatie van de praktijk reiken de auteurs methodieken en werkinstrumenten aan voor het sturen en bijsturen van concrete diversiteitsacties in het hoger onderwijs. Het boek biedt bovendien strategische handvatten om van geïsoleerde acties tot een geïntegreerd diversiteitsbeleid binnen de hogeschool of universiteit te komen. Het werk zet institutionele beleidsmakers, docenten, trajectbegeleiders, diversiteitscoördinatoren en -medewerkers op weg naar een kwalitatief en geïntegreerd diversiteitsbeleid
allochtonen --- diversiteitsbeleid --- interculturaliteit --- Higher education --- HO (hoger onderwijs) --- Intercultureel onderwijs ; hoger onderwijs --- Geïntegreerd onderwijs ; Vlaanderen --- Hoger onderwijs ; diversiteit --- 668.4 Migrantenjongeren --- 732 Onderwijsparticipatie --- #KVHB:Hoger onderwijs --- #KVHB:Intercultureel onderwijs --- #KVHB:Diversiteit --- #KVHB:Cross-culturele psychologie --- Hoger onderwijs 378 --- Onderwijs 37 --- diversiteit --- hoger onderwijs --- organisatie --- 489.32 --- België --- democratisering --- Diversiteit --- Hoger onderwijs --- Migrantenkinderen, onderwijs --- Multiculturele samenleving (interculturele samenleving) --- Participatie --- 450.42 --- hoger onderwijs en maatschappij (ler) --- kansenbeleid --- Gelijke onderwijskansen --- 092649.jpg --- 489.5 --- Geïntegreerd onderwijs(GON) --- Kansarmen --- Migranten --- Vluchtelingen --- intercultureel onderwijs --- onderwijsbeleid --- 454.6 --- hoger onderwijs België - politiek, wetgeving, organisatie, democratisering en studentenverzet --- Studie en studieresultaten (hoger onderwijs) --- Studie en studieresultaten --- Intercultureel onderwijs --- Hoger onderwijs. Universitair onderwijs --- departement Algemeen 09 --- diversiteitsprojecten --- Onderwijsbeleid --- Cultuur --- Diversiteitsbeleid --- Kansenongelijkheid --- Beleid --- Allochtonen --- Nederland --- Kust --- Inclusie --- Maatwerk --- Toerisme --- Allochtoon --- Analyse --- Evaluatie --- Autochtoon --- participatie --- onderwijs --- Persoon met een migratieachtergrond --- Geïntegreerd onderwijs ; Vlaanderen
Choose an application
Het auteursrecht is overal, zelfs op de meest onverwachte plaatsen. Het is bovendien in volle evolutie. En het is een complexe rechtstak. Daardoor lijkt het auteursrecht soms op een mysterieuze cultus met bijhorende inwijdingsrituelen. Omdat het als leek en zelfs als niet-gespecialiseerde jurist geen evidentie is om diept in deze materie te duiken, heeft Kurt Van Damme het voor u gedaan. Dit boek loodst u veilig door de basisbeginselen en de grondstromingen van het auteursrecht. U maakt op een bevattelijke manier kennis met het Belgische auteursrecht in de boekensector in zijn meest actuele vorm. U verneemt hoe de wetgever de belangen van de rechthebbenden heeft verzoend met het algemeen belang. U wordt ingewijd in het auteursrecht en zijn wettelijke uitzonderingen, de uitgeefcontracten, de beheersvennootschappen en de handhaving. Ook reprografie, digitale kopie en openbaar leenrecht openbaren hun geheimen aan u. Het boek bundelt in een tweede deel bovendien de belangrijkste Europese en Belgische regelgeving die het auteursrecht beheerst.
Auteursrecht. --- uitgeven --- Europees recht --- Industrial and intellectual property --- Graphics industry --- auteursrecht --- intellectueel eigendomsrecht --- Copyright --- Droit d'auteur --- Books --- Law and legislation --- Belgium --- Europe --- 347.78 --- 347.78 <493> --- Droits d'auteur Auteursrechten --- Livres Boeken --- auteursrechten --- recht --- wetgeving --- intellectuele eigendom --- 396.27 --- Belgisch recht --- België --- 347.770 --- BE / Belgium - België - Belgique --- recht, auteurs --- recht, burgerlijk --- recht, intellectuele eigendom --- rechtsbescherming --- 347.7 --- Auteursrecht --- 347.78 Auteursrecht --- 347.78 <493> Auteursrecht--België --- Auteursrecht--België --- droit d'auteur --- propriete intellectuelle --- auteursrecht, recht op handelsnaam, merkenrecht, octrooirecht --- Industriële, commerciële en wetenschappelijke eigendom: algemeenheden --- Artistieke en literaire eigendom. Copyright. Auteursrecht --- departement Algemeen 09 --- Boeken --- Auteurswet --- Reprorecht --- Recht --- Mediarecht --- Wetgeving --- Boek --- Onderwijs --- Industrie --- Voorlichting --- Reclame --- Spionage --- Opvoeding --- Pedagogiek --- Statistische gegevens --- Sport --- Communicatietheorie --- Belgique --- Livres --- Industrie et commerce
Choose an application
Het selectie-interview is meestal de eerste stap in een selectieprocedure. In een goed gesprek komt u mits de nodige ervaring, een flinke dosis mensenkennis en een gezond buikgevoel allicht iets te weten. Helaas ervaart u snel genoeg dat een goeie verteller u handig om de tuin kan leiden, en dat zo'n gesprek niet steeds relevante gegevens oplevert. Uit onderzoek blijkt dat een goede voorbereiding van het selectieinterview, een duidelijke structuur tijdens het gesprek en het stellen van gedragsgerichte vragen de betrouwbaarheid van uw selectie-interview fors verhogen. Dit boek helpt u om het rendement van uw interview te verbeteren.'Het selectie-interview' is een handleiding om competenties resultaatgericht te leren bevragen, om competenties in te schatten en talenten te ontdekken. Het geeft ook een realistische kijk op het hoe, wat en waarom van een selectie-interview. De inzichten worden aangevuld door resultaten van wetenschappelijk onderzoek en door de recentste ontwikkelingen, bevattelijk geschreven zodat iedereen er wat aan heeft. De auteur reikt ook een aantal ondersteunende tools aan en illustreert de gedragsgerichte interviewtechniek met meerdere voorbeelden
gedragspsychologie --- aanwerving en selectie --- Personnel management --- interviewtechnieken --- Corporations -- Personnel management --- Direction du personnel --- Employee selection --- Employees Hiring --- Employees [Selection of ] --- Employment tests --- Entreprises -- Personnel -- Direction --- Gestion des ressources humaines --- Gestion du personnel --- H.R.M. --- Interview --- Personeel--Selectie--Tests --- Personeel--Selectietests --- Personeelsselectie--Tests --- Personnel -- Administration --- Personnel -- Direction --- Personnel -- Gestion --- Personnel--Selection--Tests --- Recrutement--Tests --- Ressources humaines -- Gestion --- Ressources humaines [Gestion des ] --- Selecteren van personeel --- Social psychotechnics --- Sélection du personnel --- Tests de recrutement --- Tests de sélection du personnel --- Sélection du personnel Personeelsselectie --- 658.311 --- evaluatietechnieken --- S20100634.JPG --- Personeelsplanning. Werving. Selectie. Socialisatie --- Indienstneming van personeel. Beoordeling. Bevordering. --- 007.1 --- 658.33 --- Aanwerving --- Aanwerving. --- Personeelsselectie. --- Indienstneming van personeel. Beoordeling. Bevordering --- 331.115.1 --- personeelswerving - aanwerving van werknemers --- #SBIB:303H32 --- #SBIB:316.334.2A553 --- #SBIB:35H2102 --- 331.3 --- 331.31 --- 367.2 --- assessment --- AA / International- internationaal --- interview --- personeelsbeleid --- personeelsselectie --- Waarneming en participerende waarneming, gecontroleerde observatie, groepsdiscussie (vragenlijsten, interviews, experimenten) --- Personeelsbeleid en loonbeleid, functieclassificaties --- Personeelsmanagement bij de overheid: specifieke aspecten --- Personeelsbeleid. Human resources management. Strategisch HRM --- Personeelsbeleid --- Personeelsmanagement --- Personeelsselectie --- Interviews --- Interviewing --- departement Algemeen 09 --- communicatievaardigheden --- selectiegesprek --- Social work --- HRM : Werving --- GRH : Recrutement --- Academic Collection
Choose an application
Een eindwerk is de bekroning en het sluitstuk van studies in het hoger onderwijs. De kwaliteit ervan wordt bepaald door de inhoud en de opmaak die onlosmakelijk met elkaar verbonden zijn. Deze handleiding is opgevat als een praktisch naslagwerk dat kan gebruikt worden om een groot verslag te schrijven, of het nu een masterproef is, een onderzoeksrapport of een afstudeerwerk. Komen onder andere aan bod: hoe begin je te schrijven? Welke zijn de verplichte onderdelen? Hoe breng je structuur aan in je ideeën? Wat zijn de juiste stijl en toon? Hoe moet je refereren aan elektronische en niet-elektronische werken? Welke zijn de meest voorkomende taalfouten waarvoor je je moet behoeden? Welke vormgeving is verplicht? Welke opmaak is gewenst?
Dissertations, Academic --- Report writing --- Handbooks, manuals, etc. --- Lerarenopleiding --- (vak)didactiek talen. --- Bronverwijzingen. --- Citeren en refereren. --- Eindwerk. --- Eindwerken : schrijven. --- Informatievaardigheden. --- Rapporteringstechnieken. --- Refereren. --- Scriptie. --- Scripties --- Scripties. --- Wetenschappelijke rapporten. --- Nederlandse taal. --- Eindwerken. --- Social Sciences and Humanities. Communication Studies --- Reporting. --- Publishing. --- Thèses et écrits académiques. --- eindwerken schrijven --- verslagen schrijven --- teksten schrijven --- Science --- Higher education --- wetenschappelijk schrijven --- Schrijven --- #KVHA:Schrijfvaardigheid --- #KVHA:Scripties --- LESS --- #KVHA:Methodologie --- #SBIB:309H519 --- #SBIB:303H0 --- 450.8 --- scripties --- rapporteren --- eindwerken --- schriftelijke communicatie --- Schriftelijke communicatie --- eindwerk --- schrijfvaardigheid --- 001.818 --- Praktische handleidingen i.v.m. schrijven en spreken --- Methoden in de sociale wetenschappen: algemeen --- methodiek van het studeren, huiswerk, maken van scripties, snellezen --- Nederlands --- Dutch language --- 499.5 --- 844.4 --- schrijven --- scriptie --- Methodiek van het studeren --- Notuleren - Rapporteren --- 002 --- Eindwerk --- BPB1003 --- Pratique de rédaction --- 695 Communicatie --- Communication écrite Schriftelijke communicatie --- #KVHB:Methodologie --- #KVHB:Schrijfvaardigheid --- #KVHB:Scripties --- 001 --- 378 --- 003 --- Eindwerken --- Spelling --- Rapporteren --- spelling 1995 --- 001 )* WETENSCHAP EN KENNIS IN HET ALGEMEEN --- portfolio --- spelling --- publiceren --- scriptie (eindwerk) --- rapportage --- Redactie in de praktijk --- Wetenschap --- Hoger onderwijs. Universitair onderwijs --- Wetenschappelijk onderzoek ; algemeen --- 007.2 --- #KVHA:Rapporteren --- #KVHA:Wetenschappelijk schrijven; Nederlands --- 808 --- Afstudeerprojecten ; wetenschappelijke eindwerken ; leidraad --- Illustraties ; Herr Seele --- Scripties ; thesissen ; handleidingen ; gidsen --- Taal ; het schrijven --- 010 --- Bronvermeldingen --- Eindscriptie --- Hoger onderwijs --- Rapportage --- Wetenschappelijke tekst : schrijven --- 092510.jpg --- 001.81 --- 808.1 --- Eindwerken schrijven --- citeren en refereren --- informatievaardigheden --- literatuurlijst --- literatuurstudie --- plagiaat --- rapporten --- Taalwetenschappen ; het maken van scripties, thesissen, handleidingen, gidsen --- Bibliografie ; inleidingen --- techniek van de wetenschappelijke arbeid --- Auteurschap. Literaire activiteit en techniek --- hoger onderwijs --- verslagen --- projecten --- PXL-Music 2015 --- PXL-Central Office 2016 --- departement Algemeen 09 --- eindverhandeling --- handleiding --- praktisch naslagwerk --- Projecten --- Verslagen --- Spellingproblemen --- Methodologie --- Communicatie --- Refereren --- Bronnen --- písomné zručnosti --- teksti koostamise oskus --- stylistické schopnosti --- effektiv skriftlig fremstilling --- abilități de redactare --- writing skills --- τεχνική της σύνταξης --- вештина писања --- umiejętność redagowania pism --- vještina pisanja --- redactie in de praktijk --- ħiliet tal-kitba --- pratica di redazione --- rašymo įgūdžiai --- tekstin laadintakäytäntö --- prática da redação --- aftësi shkruese --- írásbeli készségek --- técnicas de redacción --- Gewandtheit im schriftlichen Ausdruck --- förmåga att uttrycka sig i skrift --- писмени умения --- вештини за пишување --- dokumentu izstrādes prasmes --- veščina pisanja --- practici de redactare --- schopnost vést administrativní agendu --- praktika të të shkruarit --- schopnost vést písemnou agendu --- rašymo būdai --- редакција --- braižymo įgūdžiai --- writing practices --- dokumentu izstrādes prakse --- prática da redacção --- способност за стилско изразување --- slohové schopnosti --- drafting skills --- aftësi hartimi --- Scriptie --- Verslag --- Spellingsprobleem --- Bron --- scileanna scríbhneoireachta --- Adult education. Lifelong learning --- Stilistics --- Report writing - Handbooks, manuals, etc --- Pratique de rédaction --- 450.8. --- Schrijven. --- eindwerk.
Listing 1 - 9 of 9 |
Sort by
|