Listing 1 - 10 of 34 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Choose an application
Choose an application
In organisaties wordt heel wat gecommuniceerd. Niet iedereen is daarin even succesvol. Communicatiespecialisten zouden met name managers kunnen helpen effectiever te communiceren, met een 'communicatievere organisatie' als resultaat. Vaak concentreren communicatiespecialisten zich echter op informatieoverdracht terwijl ze diep in hun hart weten dat dat niet de kern van interne communicatie is. In zijn werk laat E. Reijnders zien dat het ook anders kan. Daartoe introduceert hij een andere kijk op communicatie. Met behulp van de interactie-visie kunnen (senior-)communicatieprofessionals groeien van het werken met middelen naar het werken met mensen, van 'his master's voice' naar 'his master's coach'. Gezamenlijke betekenisgeving in dialoog en interactie staat hierbij centraal. Het boek is opgebouwd uit drie delen: deel I laat zien dat veranderingen in de samenleving en in organisaties consequenties hebben voor de interne communicatie; In deel II staat de professie centraal; deel III is een zeer praktische vertaling van de interactie-visie. Drie hoofdstukken geven antwoord op vragen als: hoe help je managers zodat zij effectiever communiceren, hoe stimuleer je de dialoog in groepen en hoe kun je veranderingen interactiever maken?
Mass communications --- Organisatieleer --- Communicatie --- Interne communicatie --- interne communicatie --- Communication interne Interne communicatie --- #SBIB:309H251 --- bedrijfscommunicatie --- communicatiemanagement --- communicatie --- 366.42 --- Interne communicatie en organisatie
Choose an application
Mass communications --- Communication in management --- Mondelinge communicatie. --- Schriftelijke communicatie. --- Information (gestion) Informatie (management) --- Communication interne Interne communicatie --- Technologie Technologie --- Communication Communicatie --- Modes de communication Communicatiewijzen --- management --- information --- informatie
Choose an application
bedrijfscommunicatie --- Industrial psychology --- interne communicatie --- organisatiepsychologie --- storytelling --- Business policy --- Information (gestion) Informatie (management) --- Communication interne Interne communicatie --- Management --- Communicatie --- Interne communicatie --- Storytelling --- Merkbeleid
Choose an application
Cost accounting --- Communication externe Externe communicatie --- Communication interne Interne communicatie --- Information (communication) Informatie (communicatie) --- Presse d'entreprise Bedrijfspublicaties --- Rapport annuel Jaarverslag --- Bedrijfscommunicatie --- E090072.jpg --- Externe communicatie ; ondernemingen --- Jaarverslagen --- Jaarverslagen.
Choose an application
[7e éd.] L'entreprise est une microsociété en même temps qu'un instrument collectif. Elle présente des éléments de stabilité et d'imprévisibilité qui en font une structure propice, mais aussi résistante, au changement. Une des variables décisives de cette capacité d'évolution est la ressource humaine qui la fait vivre. L'apparition des " ressources humaines " dans le langage de l'entreprise est récente, et son impact effectif sur les décisions stratégiques ou quotidiennes très inégal selon les firmes. Quel est le contenu concret de la gestion des ressources humaines, en rapport avec les conditions actuelles du développement des entreprises ? Quel outil de connaissance constituent-elles ? Quelle gestion nouvelle de l'emploi ont-elles introduit ?
Personnel management --- Personal management --- Supervision of employees --- 659.4 --- Droit du travail Arbeidsrecht --- Communication interne Interne communicatie --- Gestion des ressources humaines Personeelsbeleid --- Relations humaines Menselijke relaties --- Formation Opleiding --- Business enterprises. --- Gestion des ressources humaines
Choose an application
mondelinge communicatie --- media --- rapporteren --- management --- communicatie --- communicatiemanagement --- Mass communications --- Communicatievaardigheden --- 65.012 --- #ECO:04.03:sectoren communicatie --- Audition Horen --- Commentaire Commentaar --- Communication Communicatie --- Communication interne Interne communicatie --- Feedback Feedback --- Information Informatie --- Médias Media --- Réunion Vergadering --- AA / International- internationaal --- 650 --- 65.012.4 --- Effectieve communicatie --- Managers : communicatie --- 65.012 Methods --- Methods --- Theorieën en grondbeginselen. Management --- Management --- Organisatieleer --- Vaardigheden --- Communicatie --- 305.8 --- gesprekstechnieken
Choose an application
interne communicatie --- personeelsmanagement --- Business policy --- bedrijfscommunicatie --- Mass communications --- 65.012.45 --- #A0309A --- 098 Bedrijfskunde --- 658.011 --- 659.3 --- Communication Communicatie --- Communication interne Interne communicatie --- Information (gestion) Informatie (management) --- communicatie in organisaties - informatie in organisaties (zie ook 361.521.81) --- Bedrijfsbeleid --- Massacommunicatie --- Bedrijfscommunicatie --- Interne communicatie --- ondernemingen --- Bedrijfscommunicatie. --- ondernemingen. --- Ondernemingen.
Choose an application
Organization theory --- Mass communications --- #SBIB:309H250 --- #SBIB:001.AANKOOP --- Communication écrite Schriftelijke communicatie --- Culture d'organisation Organisatiecultuur --- Succès Succes --- Efficacité Efficiëntie --- Information (gestion) Informatie (management) --- Communication interne Interne communicatie --- Médias Media --- Marketing Marketing --- Intranet Intranet --- Communication externe Externe communicatie --- #KVHA:Communicatiemanagement --- Interne en externe communicatie: algemene werken --- Communicatiemanagement --- Organisatieculturen --- Marketingcommunicatie --- Communicatie-audits --- Mediaplanning --- Kijk- en Luisteronderzoek --- Interne communicatie --- Interpersoonlijke communicatie --- Effectiviteit --- Organisatiecultuur --- Communicatie-audit
Listing 1 - 10 of 34 | << page >> |
Sort by
|