Listing 1 - 10 of 119 << page
of 12
>>
Sort by

Book
De keuken van Argus
Authors: --- ---
ISBN: 9025405282 Year: 1996 Publisher: Amsterdam Atlas

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

54 p.


Book
Exponentiële organisaties : waarom nieuwe organisaties tien keer beter, sneller en goedkoper zijn - en hoe jij dat ook wordt
Authors: --- ---
ISBN: 9789047008330 9047008332 Year: 2015 Publisher: Amsterdam Business Contact

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Een must read voor ceo's, ondernemers en beleidsmakers die niet alleen de noodzaak voor verandering zien, maar ook aan de slag willen.In een tijd waarin ontelbaar veel nieuwe mogelijkheden en kansen zich voordoen, is een nieuw soort business opgestaan: de exponentiële organisatie. Deze bedrijven zijn in staat een groeicurve te laten zien die exponentieel is, dankzij de integrale toepassing van onder andere community's, big data, slimme algoritmes en nieuwe technologieën. Zij laten de traditionele lineaire bedrijven ver achter zich.Salim Ismail, Yuri van Geest en Michael S. Malone onderzochten honderden startups en interviewden tientallen ceo's van de snelst groeiende organisaties (zoals Airbnb, Netflix, Tesla, Waze, Arianna Huffington en Chris Anderson). In dit boek brengen ze de ontwikkelingen op organisatorisch en technologisch gebied in kaart en ze presenteren een raamwerk van interne en externe factoren waarmee elke organisatie, of het nu om een start-up of een multinational gaat, een exponentiële organisatie kan worden.Bron : http://www.bol.com


Book
Marketing in beweging : een nieuwe kijk op winst, groei en vernieuwing
Authors: --- ---
ISBN: 9052614180 Year: 2002 Publisher: Schoonhoven : Academic Service,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

The wisdom of crowds : why the many are smarter than the few
Author:
ISBN: 0349116059 9780349116051 Year: 2007 Publisher: London Abacus

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

p.

Adland : a global history of advertising
Author:
ISBN: 9780749448370 0749448377 Year: 2007 Publisher: London Kogan Page

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
De WERKelijkheid van morgen : zeven megatrends die HRM op z'n kop zetten.
Authors: ---
ISBN: 9013035922 Year: 2006 Publisher: Alphen aan den Rijn Kluwer

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Convergence
Author:
ISBN: 9053525882 Year: 2001 Publisher: Amsterdam Boom

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
SuperFreakonomics : global cooling, patriotic prostitutes and why suicide bombers should buy life insurance
Authors: ---
ISBN: 9780713999907 9780713999914 Year: 2009 Publisher: London Allen Lane

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Journalism : truth or dare ?
Author:
ISBN: 0192802747 Year: 2003 Publisher: Oxford Oxford University Press

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Ideological horizons in media and citizen discourses : theoretical and methodological approaches.
Author:
ISBN: 9789189471450 9189471458 Year: 2007 Publisher: Göteborg Nordicom

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

65 p.

Listing 1 - 10 of 119 << page
of 12
>>
Sort by