Listing 1 - 3 of 3 |
Sort by
|
Choose an application
Een verstaanbare cursist is een succesvolle cursist. Juist als de woordenschat en grammatica nog niet perfect zijn, zorgen een goede verstaanbaarheid en luistervaardigheid voor meer en beter contact met Nederlanders. Maar in de praktijk blijkt het vaak moeilijk om verstaanbaarheid in te passen in de NT2-les. Waar begin je mee? En hoe?Verstaanbaar Nederlands in zeven stappen biedt NT2-docenten informatie over de klemtoon, het spreekritme, de intonatie en articulatie van klanken van het Nederlands, waarbij telkens ook de invloed van de moedertaal van de cursisten belicht wordt. Alle aspecten van verstaanbaarheid worden uitgewerkt in zeven praktische stappen; begrijpen, ervaren, letterkennis, luisteren, oefenen, doen en actie! De laatste twee stappen bestaan uit opdrachten en spelletjes waarmee het geleerde binnen en buiten de les kan worden toegepast. Docenten krijgen ook tips voor het geven van feedback en het bijsturen van de uitspraak. Hiermee heeft de docent een complete leidraad in handen die bruikbaar is voor elk taalniveau.Verstaanbaar Nederlands in 7 stappen is geschreven voor docenten NT2 die cursisten op een zinvolle manier willen laten oefenen met de uitspraak van het Nederlands. Daarnaast is het ook interessant voor logopedisten die werken met anderstalige volwassenen.https://www.coutinho.nl/nl/verstaanbaar-nederlands-in-zeven-stappen-9789046907276
Nederlands als tweede taal --- Didactiek --- Nederlandse spraakkunst --- Nederlandse uitspraak --- NT2 --- prosodie --- klanken --- uitspraak --- Nt2 --- Didactics of Dutch --- Phonetics --- Dutch language --- NT2 (Nederlands tweede taal) --- Nederlands --- spreektechniek --- intonatie --- anderstaligen --- volwasseneneducatie --- fonetiek --- Spraakkunst --- Uitspraak --- Zinsleer --- Linguïstiek --- Oefening --- Grammatica
Choose an application
Schoolbooks - Didactic material --- KVH-BOM --- #KVHB:Spreken --- #KVHB:Spreekvaardigheid --- mondelinge communicatie --- psychologie van het spreken --- 839.3.07(075) --- 767 --- 839.3.07(075) Nederlandse literatuur: verklaring van teksten--Schoolboeken --- Nederlandse literatuur: verklaring van teksten--Schoolboeken --- 007.1 --- 159.95 --- Theorie van het theater - Spreken, vertellen en schrijven --- 82.08 --- Phonetics --- Grammar --- stemvorming --- Psycholinguistics --- spreektechniek --- spreken --- Mass communications --- Lerarenopleiding --- (vak)didactiek talen. --- Theorie van het theater en de film - Spreken, vertellen en schrijven --- 761.30 --- Theorie van het theater en de film - Stemtheorie
Choose an application
Written in an outstandingly clear and lively style, this 1969 book provokes its readers to rethink issues they may have regarded as long since settled.
Semantics (Philosophy) --- Speech acts (Linguistics) --- 800.1 --- 800.1 Taalfilosofie --- Taalfilosofie --- Intension (Philosophy) --- Logical semantics --- Semantics (Logic) --- Semeiotics --- Significs --- Syntactics --- Unified science --- Language and languages --- Logic, Symbolic and mathematical --- Logical positivism --- Meaning (Psychology) --- Philosophy, Modern --- Semiotics --- Signs and symbols --- Symbolism --- Analysis (Philosophy) --- Definition (Philosophy) --- Illocutionary acts (Linguistics) --- Speech act theory (Linguistics) --- Speech events (Linguistics) --- Linguistics --- Speech --- Philosophy --- Philosophy of language --- redevoeringen --- spreektechniek --- taalfilosofie --- Langage --- --Philosophie --- --Semantics (Philosophy) --- --Semantics (Philosophy). --- Speech acts (Linguistics). --- Langage et langues --- Sémantique (Philosophie) --- Actes de parole --- Philosophie --- #SBIB:1H60 --- Semantics (Philosophy). --- --#SBIB:1H60 --- Semantiek. --- Taalfilosofie. --- Taalhandelingen. --- Arts and Humanities
Listing 1 - 3 of 3 |
Sort by
|