Listing 1 - 5 of 5 |
Sort by
|
Choose an application
Choose an application
Groepsspelen. --- 796.1 --- 796.1 Buitenspelen. Bewegings- en behendigheidsspelen --- Buitenspelen. Bewegings- en behendigheidsspelen --- Spelen --- Kleuteronderwijs --- Creativiteit --- Groepen --- 796.1 )* KINDERSPELEN --- groepsspelen --- jonge kinderen --- spelletjes --- Groepsspelen : kleuters --- Spel --- Groep --- Musiceren
Choose an application
O.a.: Remmingen in het spel - Impact van spel op kinderen - Alternatieve spelen - Technieken om zelf spelen te verzinnen - Agressieve kinderen - ...
#GSDBP --- 622 --- agressiviteit --- groepsspelen --- informatieve spelen --- spelen --- waterspelen --- Informatief Spelmateriaal (1973-) --- Spelen --- Agressieve kinderen --- Spelbegeleiding --- Vrijetijdsbesteding --- 796.1 --- 796.1 Buitenspelen. Bewegings- en behendigheidsspelen --- Buitenspelen. Bewegings- en behendigheidsspelen --- C3 --- activiteiten --- solidariteit --- spel --- spelmateriaal --- 622.1 --- Spelen(Kinderspelen) --- Kunst en cultuur --- Kinder- en gezelschapsspelen --- spellen --- Adult education. Lifelong learning --- methoden --- C7 --- jeugdbewegingen --- Agressie --- Groepsspelen --- Kinderen --- Spelvormen --- Jeugd en sport --- 362.88 --- 379 --- SMV:België --- SMV:sociologie --- SMV:categorie --- Spel --- Kind --- Jeugd --- Media --- Ontwikkelingsstoornis --- Fysiotherapie --- Recreatie --- Adult education. Lifelong learning. --- methoden. --- spellen.
Choose an application
Het boek Energize! bevat een groot aantal groepsactiviteiten voor jong en oud: ijsbrekers, groepssamenstellende spelen, allerlei actieve en lichamelijke activiteiten. Verder bevat het taal- en denkspelletjes. Het laatste hoofdstuk is gewijd aan afscheidspelletjes. Elk hoofdstuk wordt voorafgegaan door een korte inleiding waarin aandacht besteed wordt aan een zorgvuldige nabespreking van de activiteiten. Een codering zorgt voor een duidelijke indeling in leeftijd en in de hoogte van energie van de activiteiten.
Didactics of secundary education --- bewegingsspelen --- Didactics of social education --- Personality development --- Recreation. Games. Sports. Corp. expression --- Didactics of primary education --- groepsactiviteiten --- kinderspelen --- kinderen --- Spelen --- Groepsdynamiek --- sociale vaardigheden --- Kennismakingsspelen --- Groepsoefeningen --- 454.21 --- 622.1 --- Afscheid nemen --- Bewegingsspelen --- Denkspelen --- Groeperingsvormen --- Groepsspel --- Groepswerk --- Kleuteronderwijs (Voorschoolse educatie) --- Lager onderwijs --- Taalspelen --- Kinder- en gezelschapsspelen --- Didactics of sports and games --- spelen --- spelactiviteiten --- Muzische vorming --- Bewegingsopvoeding --- Sociaal-emotionele opvoeding --- Sociaal-emotionele vaardigheden --- Groepsspelen --- Teamwerk --- Spelletjes --- Communicatie --- 493.6 --- 050601.jpg --- Groepsspelletjes --- Energizers --- Spel --- Bewegingsspel --- Sociaal-emotionele vaardigheid --- Groeperingsvorm --- Kennismakingsspel --- Sociale vaardigheden. --- Spelen. --- groepstraining. --- kinderen. --- spelactiviteiten.
Choose an application
Veel kinderen en volwassenen hebben het moeilijk om dingen te leren en te begrijpen. Hun basisvoorwaarden voor leren zijn onvoldoende ontwikkeld. Zo ontstaat vaak een vicieuse cirkel: slechte schoolresultaten, negatief zelfbeeld,...Vicieuze cirkels kunnen doorbroken worden. Kinderen kunnen leren de nodige werktuigen te ontwikkelen om vat te krijgen op de wereld. Cognitieve werktuigen zijn basisvoorwaarden om de wereld te begrijpen en zelfstandig te kunnen leren. De benaderingen van Feuerstein, Nyborg en Buckley bieden zowel inspiratie als concrete hulpmiddelen hierbij
464 --- inclusief onderwijs --- leerproblemen --- leren leren --- ontwikkelingsproblemen --- orthopedagogiek --- studiemethoden --- Geheugen --- Intelligentie --- Kinder- en jeugdpsychiatrie --- Logopedie --- Onderwijs --- Cognitieve ontwikkeling --- Cognitieve strategieën --- Feuerstein --- Feuerstein, Reuven --- Inclusief onderwijs --- Leerproblemen (Kinderen met leerproblemen, Leerstoornissen) --- Leerprocessen --- Leerstoornissen --- Leren leren --- Nyborg, Magne --- Ontwikkelingsstoornissen --- Taalontwikkeling --- leerstoornissen --- leren --- 450.8 --- COM --- Cognitie --- Conceptonderwijs --- Groepsspelen --- Inclusie --- Kansarmoede --- Kinderen --- Leerbevordering --- Leermoeilijkheden (leerproblemen, leerstoornissen) --- Leren denken --- Leren lezen --- Nyborg --- Ontwikkelingsstoornis --- Portsmouth --- Speciaal onderwijs --- Spraakontwikkeling --- leerstoornissen (ler) --- leren leren (ler) --- ontwikkelingsstoornissen --- 37.02 --- Denken --- Leerattituden --- Leermoeilijkheden --- Leren --- 030725.jpg --- didactiek --- leermoeilijkheden --- leerpsychologie --- kinderen met leerproblemen --- Mémoire --- Intelligence --- Pédopsychiatrie --- Orthophonie --- Enseignement --- Kinderen met leerproblemen --- Methodiek van het studeren --- (zie ook: Studiemethoden) --- 371.3 --- 376 --- 159.95 --- 159.98 --- Leerbevordering. --- Leerstoornissen. --- Onderwijskunde. --- Kinderen. --- orthodidactiek --- Teaching --- Educational psychology --- Personality development --- ergotherapie --- Leerpsychologie --- Feuersteinmethode --- Denktraining --- Opvoeding en onderwijs --- Cognitie vaardigheden --- Cognitieve opvoeding --- Leerproblemen --- Toegepaste psychologie --- Onderwijspsychologie --- Klinische psychologie --- Taalverwerving --- Conceptonderwijsmodel van Nyborg --- Portsmouth Taalverwervingssysteem --- INSIDE-project --- Feuerstein methode --- Opvoeding --- Cognitieve vaardigheden --- Leerprobleem
Listing 1 - 5 of 5 |
Sort by
|