Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|
Choose an application
ÿKlassenmanagement is een nieuw basisboek voor de lerarenopleiding voor het basisonderwijs. Goed klassenmanagement leidt tot gelukkige leraren en gelukkige kinderen. Leraren die goede klassenmanagers zijn maken bewust gebruik van klassenmanagementstrategieën en staan met plezier voor de klas. Ze hebben overzicht over de groep en kunnen hun aandacht over meerdere zaken tegelijk verdelen. Kinderen kunnen tot betere leerresultaten komen. Goed klassenmanagement en pedagogisch vakmanschap gaan hand in hand.Klassenmanagement gaat gepaard met de meest actuele theorie op het gebied en heeft een directe koppeling met de praktijk in de vorm van casuïstiek en actievragen. Het onderwerp klassenmanagement wordt belicht in combinatie met groepsdynamica en leiding geven, effectieve instructie, taakafstemming (interactievaardigheden) en het omgaan met kinderen met verschillen. Het biedt een uitgebreide toolbox aan klassenmanagementstrategieën, beschreven vanuit de positieve psychologie. Het boek is tot stand gekomen door interactie met pabo-studenten en -docenten.
klassenmanagement --- lager onderwijs --- Educational psychology --- Primary education --- groepsdynamica --- Klasmanagement --- Klasklimaat --- Groepsdynamiek --- leiding geven --- Basisonderwijs --- Klassenmanagement --- PXL-Education 2015 --- basisonderwijs --- onderwijsstrategie --- Lager onderwijs --- Lerarenopleiding --- Leraren lager onderwijs --- Pedagogisch klimaat --- Zelfstandig werken --- Adaptief onderwijs --- Effectieve scholen --- Kleuteronderwijs --- Leraar lager onderwijs --- Zelfstandig werk (onderwijs) --- Effectieve school
Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|