Narrow your search

Library

AP (2)

Arteveldehogeschool (2)

EhB (2)

Odisee (2)

Thomas More Kempen (2)

UCLL (2)

UHasselt (2)

VIVES (2)

DB (1)

Hogeschool Gent (1)

More...

Resource type

book (2)


Language

Dutch (2)


Year
From To Submit

2018 (1)

2016 (1)

Listing 1 - 2 of 2
Sort by

Book
Meaningful marketing : het antwoord op het schisma tussen merk en consument
Author:
ISBN: 9789401456005 Year: 2018 Publisher: Leuven LannooCampus

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

74 procent van de merken mag zomaar verdwijnen zonder dat de consument dat erg zou vinden.Reclamespots worden massaal doorgespoeld en meer dan 20 procent van ons heeft een adblocker.Is het dan game over voor merken? Gelukkig niet. Op voorwaarde dat ze zich op een andere manier gaan gedragen en consumenten meerwaarde bieden. Geven in plaats van te vragen. Meaningful Marketing is de enige manier om het vertrouwen te herstellen én een langetermijnrelatie op te bouwen.Dit boek gaat dieper in op de evolutie die tot de grote kloof tussen merken en consumenten geleid heeft, maar focust vooral op hoe de kloof kan gedicht worden. Talrijke voorbeelden maken de filosofie en de verschillende technieken achter Meaningful Marketing tastbaar. Bron : http://www.lannoocampus.be


Book
Content marketing : van marketeer tot uitgever
Authors: --- --- ---
ISBN: 9789401438186 Year: 2016 Publisher: Tielt LannooCampus

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Consumenten zijn mondiger en kritischer geworden. Ze geloven niet meer in mooie praatjes, maar willen graag geïnformeerd worden. Sterke marketing durft die evolutie te omarmen. De 21e-eeuwse marketeer overtuigt klanten niet op een opdringerige manier, maar gaat zoals een uitgever na aan welke informatie zijn consumenten nood hebben.Maar het succes van content marketing heeft een keerzijde. De concurrentie in de branche stijgt en je moet als marketeer met straffe inhoud voor de dag komen om je verhaal succesvol naar je publiek te communiceren.Content marketing laat je de essentiële elementen binnen het contentmarketingproces ontdekken. Via voorbeelden, cases en praktische tips reikt het boek templates en actieplannen aan die je leren hoe je content marketing structureel kan inzetten in je organisatie.Bron : http://www.lannoocampus.be

Listing 1 - 2 of 2
Sort by