Listing 1 - 10 of 17 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Choose an application
Nederlands --- leesbaarheidsformules --- schriftelijke communicatie --- stijl --- 007.2 --- Didactics of Dutch
Choose an application
Didactics of Dutch --- Didactics of languages --- NT2 (Nederlands tweede taal) --- Nederlands --- woordgebruik
Choose an application
Choose an application
In de startblokken voorziet Duitstaligen van adequaat studiemateriaal voor een snelle start. Deze methode bevat achttien hoofdstukken met dialogen over dagelijkse situaties. Daarnaast worden woordenlijsten, grammatica, spreek- en schrijfopdrachten aangeboden. In de startblokken bestaat uit een boek, een cd met de dialogen en uitspraakoefeningen en een website met interactieve oefeningen en uitgebreid docentenmateriaal.
Choose an application
Cd-rom bij het gelijknamige boek.
Secondary education --- Didactic strategies --- zelfstudie --- onderwijsmanagement --- Didactics of secundary education --- Didactics of Dutch --- lesvoorbeelden --- studiemethode-begeleiding --- Nederlands --- begeleid zelfstandig leren --- 484.2 --- didactiek --- secundair onderwijs --- 831.2 --- Begeleid zelfstandig leren --- Didactiek --- 485.1 --- Zelfstandig leren --- Studievaardigheden ; secundair onderwijs --- didactiek secundair onderwijs - onderwijsstrategieën --- Nederlande taal en letterkunde --- Contains audio-visual material --- Secundair onderwijs --- Dialect --- Etymologie --- Fonetiek --- Idioom --- Zinsleer --- Linguïstiek --- Vlaams --- Vlaanderen --- Emigratie
Choose an application
Didactics of Dutch --- #A9207A --- 803.93 -06 --- Nederlands: taalzuiverheid; taalbeheersing --- Formulieren --- Overheidsvoorlichting --- Formulieren. --- Overheidsvoorlichting. --- 803.93 -06 Nederlands: taalzuiverheid; taalbeheersing --- Dutch language --- Public administration --- Administration, Public --- Delivery of government services --- Government services, Delivery of --- Public management --- Public sector management --- Political science --- Administrative law --- Decentralization in government --- Local government --- Public officers --- Flemish language --- Netherlandic language --- Germanic languages --- Government jargon --- Forms
Choose an application
Elk kind kan een vlotte lezer worden. Dyslexie is namelijk geen erfelijke taalontwikkelingsstoornis, maar het gevolg van slechte onderwijsmethoden.Dwaalspoor dyslexie laat zien welke ogenschijnlijk kleine, maar in werkelijkheid kapitale fouten er worden gemaakt en stelt een alternatief voor: de alfabetcode-aanpak. Die is gebaseerd op Amerikaans onderzoek, werd in nauwe samenwerking met de Nederlandse Stichting Schriftontwikkeling uitgewerkt en heeft inmiddels bewezen zowel makkelijk hanteerbaar als dyslexieveilig te zijn.Dwaalspoor dyslexie is geen boek boordevol nuttige tips, maar een heldere handleiding die je toont hoe je elk kind goed leert lezen en schrijven. Of dat kind al leesonderwijs gekregen heeft of niet; of je onderwijzer, remedial teacher, hulpverlener of ouder bent, je kunt het.
Dyslexie. --- Orthopedagogics --- Didactics of Dutch --- leermoeilijkheden --- leesproblemen --- dyslexie --- #PBIB:+105.62 --- 464.1 --- Dyslexie (Woordblindheid) --- Leesopvoeding --- Leesproblemen (Kinderen met leesproblemen, Leesstoornissen)) --- 464 ) Dyslexie --- leesstoornissen --- Leesstoornissen ; kinderen --- Dyslexie --- 464 --- leerproblemen --- KHKV --- didactiek --- Onderwijs : Leerlingenbegeleiding : Leerstoornissen : Dyslexie --- Kinderen met lees- en schrijfproblemen --- kinderen met leerproblemen --- Dyslexia --- Treatment --- Leesproblemen --- Kinderen --- Lezen --- Didactiek --- Schrijven --- Leermiddelen --- Alfabetcode --- Leesonderwijs --- Leesprobleem --- Kind --- Leermiddel --- Jeugd --- Media --- Ontwikkelingsstoornis --- Fysiotherapie --- Spel
Choose an application
Didactics of Dutch --- Linguistics --- Dutch language --- Taalbeheersing. --- #TS:KOHU --- 640 Taal --- #KVHA:Tijdschriften Nederlands --- #A9310A --- 803.93 -06 --- 839.3.07 --- Nederlands: taalzuiverheid taalbeheersing --- Nederlandse literatuur: verklaring van teksten --- Periodicals --- Mondelinge communicatie --- Schriftelijke communicatie --- Tekstwetenschap --- tijdschriften --- 839.3.07 Nederlandse literatuur: verklaring van teksten --- 803.93 -06 Nederlands: taalzuiverheid taalbeheersing --- tijdschriften. --- Flemish language --- Netherlandic language --- #KVHA:Tijdschriften; Nederlands --- 803.93 -06 Nederlands: taalzuiverheid; taalbeheersing --- Nederlands: taalzuiverheid; taalbeheersing --- Germanic languages --- Didactiek van het Nederlands --- E-journals
Choose an application
Dit handboek is in de eerste plaats geschreven voor studenten sociale wetenschappen aan de hogescholen en universiteiten in Vlaamderen en Nederland. Maar ook voor iedereen die zinvol wil zoeken en stijlvol wil schrijven biedt dit boek een houvast. (Bron: covertekst)
Informatiebronnen. --- Rapporteren. --- Schriftelijke communicatie. --- Scriptie. --- Wetenschappelijke rapporten. --- Literatuuronderzoek. --- Online literatuuronderzoek. --- Papers --- Scripties --- Wetenschappelijke rapporten --- Wetenschappelijke teksten --- Nederlandse taal. --- Science --- teksten schrijven --- heuristiek --- Didactics of higher education --- bronnenstudie --- sociale wetenschappen --- Didactics of Dutch --- Stilistics --- Schrijven --- Wetenschap --- Didactiek van het Nederlands --- Didactiek van het hoger en universitair onderwijs --- Stilistiek --- Academic collection --- 695 Communicatie --- #SBIB:303H0 --- bronverwijzingen --- zoekmethoden --- informatievaardigheden --- schrijven --- Communication écrite Schriftelijke communicatie --- Méthodes de recherche Onderzoekstechnieken --- 82.081 --- 001.891 --- Creatief schrijven --- Informatievaardigheden --- Sociale wetenschappen : methodiek --- 051259.jpg --- rapportage --- schriftelijke communicatie --- 82.081 Creatief schrijven --- Methoden in de sociale wetenschappen: algemeen --- 007.2 --- Sociale wetenschappen --- Schriftelijke communicatie --- Sociale wetenschap --- Scriptie
Listing 1 - 10 of 17 | << page >> |
Sort by
|