Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|
Choose an application
De auteur benadert communiceren vanuit een unieke invalshoek. Erkenning voor de gesprekspartner staat daarbij centraal. Als basisvaardigheid bij uitstek om erkenning te geven, gaat de auteur van start met 'luisteren', een zwaar onderschatte competentie. In wat volgt wordt geïllustreerd hoe erkenning als basishouding resulteert in succesvolle, professionele communicatie, weerspiegeld in:- adequaat telefoneren;- correct feedback geven;- assertief ageren en reageren;- conflicten opbouwend aanpakken;- goed onderhandelen;- succesvol samenwerken & vergaderen;- succesvol solliciteren;-presenteren.De reflectievragen zetten de lezer aan tot nadenken over zijn communicatieve vaardigheden, de eerste stap om te kunnen werken aan je interpersoonlijke vaardigheden. De checklists na ieder hoofdstuk wapenen de lezer met de nodige praktijktips om zelf een goede communicator te worden. De verschillende cartoons zorgen voor een luchtige noot tussendoor.www.deboeck.com
Gesprekstechnieken. --- Groepsgesprekken. --- Organisaties. --- Communicatieve vaardigheden. --- Mondelinge communicatie. --- Vergaderen. --- Solliciteren. --- Telefoneren. --- Assertiviteit. --- Conflicthantering. --- Onderhandelen. --- Teamwerk. --- Presentatietechnieken. --- Communicatie. --- Feedbackgesprekken. --- Communicatievaardigheden. --- Zakelijke communicatie. --- Empathie. --- Presenteren. --- conflicthantering --- gesprekstraining --- onderhandelen --- teamwork --- kritiek --- solliciteren --- communicatievaardigheden --- telefoneren --- interpersonele communicatie --- vergaderen --- Mass communications --- gesprekstechnieken --- feedback --- Communicatie --- Communication --- Management --- Gesprekstechnieken --- Groepsgesprekken --- organisaties --- Communicatieve vaardigheden --- mondelinge communicatie --- Solliciteren --- Assertiviteit --- Conflicthantering --- Onderhandelen --- teamwerk --- presentatietechnieken --- 005.57 --- 305.8 --- communicatie --- communicatieve vaardigheiden --- feedbackgesprekken --- gesprekstechnieken (gez) --- communicatie (gez) --- Communicatievaardigheden --- zakelijke communicatie --- empathie --- assertiviteit --- presenteren --- Communicatie ; algemeen --- PXL-Business 2015 --- 316.77 --- Feedback --- Teamwerk
Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|