Listing 1 - 10 of 24 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Guillaume Van der Stighelen bundelde alle ervaring die hij als reclamemaker opdeed in een boek dat intussen een standaardwerk werd voor iedereen die professioneel met communicatie te maken heeft.In enkele sterke beelden vat hij samen hoe wij mensen graag aan elkaar vertellen wat onze ervaringen zijn met merken en hoe marketeers daar verstandig op kunnen inspelen als ze de mechanismen kennen. Van der Stighelen doorprikt de gedachte dat reclamemensen en marketeers eender wat verkocht krijgen en dat zij en zij alleen het merkimago kunnen bepalen.Hoe de beeldvorming dan toch in goede banen kan geleid worden, legt hij uit met herkenbare voorbeelden en hij geeft er ook een handige methode bij.Intussen liet de auteur de reclamesector achter zich. Hij is nu een bekend columnist in verschillende kranten en tijdschriften, waar hij schrijft over het leven en over het samenleven. Maar zijn boek blijft actueel en wordt nog dagelijks toegepast.Bron : http://www.lannoo.be
Reclame. --- Applied marketing --- marketingstrategie --- Product strategy --- merkimago --- Dutch literature --- Marketing --- Reclame --- Merken --- Bedrijfsimago --- Productstrategie --- Toegepaste marketing --- #KVHB:Marketing --- #KVHB:Merken --- #KVHB:Reclame --- marketing --- reclame --- imago --- 658.8 --- PXL-Business 2015 --- marketingcommunicatie --- merken --- consumentengedrag --- Merkbeleid --- Merkstrategieën --- Positionering --- Branding --- Merk --- Merkstrategie
Choose an application
#KVHA:Taalkunde --- #KVHA:Semiotiek --- #KVHA:Reclame --- #KVHA:Meertalige communicatie --- #KVHA:Externe communicatie
Choose an application
Choose an application
Marketing --- Merken --- Merkbeleid --- Trends --- Merkstrategieën --- Marketingstrategieën --- 369.4 --- bedrijfsimago --- trends --- reclame --- 339.13 --- Bedrijfsnamen --- Naamkunde --- Merk --- Trend --- Merkstrategie --- Marketingstrategie --- Financiewezen
Choose an application
Advertising. --- #SBIB:309H2811 --- Reclame: bedrijfseconomische aspecten, productie- en distributiestructuren (bedrijfstak, media, mediaplanning) --- Advertising --- 658.81 --- Ads --- Advertisements --- Advertising, Consumer --- Advertising, Retail --- Advertising, Store --- Commercial speech --- Consumer advertising --- Retail advertising --- Speech, Commercial --- Store advertising --- Business --- Communication in marketing --- Industrial publicity --- Retail trade --- Advertisers --- Branding (Marketing) --- Propaganda --- Public relations --- Publicity --- Sales promotion --- Selling --- 658.81 Sales organization --- Sales organization --- Advertising. Public relations --- Reclame. Public relations
Choose an application
Advertising --- English language --- Marketing --- Mass media --- #SBIB:309H2800 --- 659.3 <038> --- 659.3 <038> Mass communication. Informing, enlightening of the public at large--Vertaalwoordenboeken --- Mass communication. Informing, enlightening of the public at large--Vertaalwoordenboeken --- Germanic languages --- Dictionaries --- Dictionaries&delete& --- German --- Reclame: algemene werken --- Mass communications --- Advertising. Public relations --- German language --- marketing --- massamedia --- reclame
Choose an application
Bedrijfsorganisatie --- Marketing --- Organisation des entreprises --- Psychologie --- Publicité --- Reclame --- Consumer behavior --- Advertising --- Consumers --- Psychological aspects --- Psychology --- Consommateurs --- Attitude (psychologie) --- Consumer behavior - Congresses --- Marketing - Psychological aspects - Congresses --- Advertising - Psychological aspects - Congresses --- Consumers - Psychology - Congresses --- Impact publicitaire
Choose an application
Advertising --- Minorities in advertising. --- Women in advertising. --- Social aspects. --- Anthony J. Cortese --- reclame --- reclamevormgeving --- media --- gender studies --- feminisme --- sexisme --- cultuurfilosofie --- racisme --- multiculturalisme --- Afro-Amerikanen --- lichamelijkheid --- 766.01 --- 130.2 --- Minorities in advertising --- Women in advertising --- Society and advertising --- Social aspects
Choose an application
(038)65 --- marketing --- reclame --- Woordenboeken Telecommunicatie. Drukkerij. Transport. Accountancy. Bedrijfskunde. PR --- Marketing --- Reclame --- woordenboeken. --- Advertising --- German language --- English language --- Publicité --- Allemand (Langue) --- Anglais (Langue) --- Dictionaries --- German. --- Dictionaries. --- English. --- Dictionnaires anglais --- Dictionnaires --- Dictionnaires allemands --- #KVHA:Marketing. Woordenboeken. Duits; vert. Engels --- #KVHA:Marketing. Woordenboeken. Engels; vert. Duits --- #KVHA:Reclame. Woordenboeken. Duits; vert. Engels --- #KVHA:Reclame. Woordenboeken. Engels; vert. Duits --- Consumer goods --- Domestic marketing --- Retail marketing --- Retail trade --- Industrial management --- Aftermarkets --- Selling --- Ashkenazic German language --- Hochdeutsch --- Judaeo-German language (German) --- Judendeutsch language --- Judeo-German language (German) --- Jüdisch-Deutsch language --- Jüdischdeutsch language --- Germanic languages --- Ads --- Advertisements --- Advertising, Consumer --- Advertising, Retail --- Advertising, Store --- Commercial speech --- Consumer advertising --- Retail advertising --- Speech, Commercial --- Store advertising --- Business --- Communication in marketing --- Industrial publicity --- Advertisers --- Branding (Marketing) --- Propaganda --- Public relations --- Publicity --- Sales promotion --- Dictionaries&delete& --- German --- English --- Woordenboeken.
Choose an application
Il y a des discours sur l’économie. Il y a également des discours constitutifs de l’activité économique elle-même. Spécialistes et non-spécialistes ne parlent pas des mêmes faits dans les mêmes termes et il en est de même des spécialistes de disciplines distinctes. Les représentants de cultures différentes ne mettent pas non plus les mêmes mots sur les mêmes réalités. Ce volume à visée interdisciplinaire et contrastive met en contact des chercheurs de plusieurs disciplines (linguistique, économie, gestion), venant de plusieurs pays (Allemagne, Autriche, Espagne, France, Italie, Slovaquie). Les auteurs ont cherché à mettre au jour les différentes relations entre la « mise en mots » et la façon dont circulent les savoirs (savoirs factuels et savoirs linguistiques). Ainsi des réflexions générales sur la place et les fonctions du langage dans le monde de l’économie interrogent les modèles de communication traditionnels. Mais des productions langagières - création terminologique, textes de presse, discours du management et communication interne ou externe des entreprises - sont également analysées dans leurs contextes d’origine ou bien étudiées dans des situations de contact ou de transfert. Une place particulière est enfin faite aux analyses de situations de travail en contexte monolingue.
Europe --- Languages. --- Economic conditions --- Langues --- Conditions économiques --- AA / International- internationaal --- 382.0 --- 330.2 --- 8 --- 475 --- 659 --- Filologie. Letterkunde. --- Philologie. Littérature. --- Philology. Literature. --- 8 Filologie. Letterkunde. --- 8 Philologie. Littérature. --- 8 Philology. Literature. --- Algemeenheden. Techniek en praktijk van de internationale handel. Internationale economische betrekkingen. --- Economische analyse en research. Theorie van de informatie. --- Onderwijs van de politieke, economische en sociale wetenschappen. --- Reclame - Public relations. --- Publicité - Relations publiques. --- Advertising. Public relations. --- 659 Reclame - Public relations. --- 659 Publicité - Relations publiques. --- 659 Advertising. Public relations. --- Conditions économiques --- Socio-linguistic studies --- Germany --- Marketing and management --- Interdisciplinary research --- Discourse analysis --- Economics --- Economic theory --- Political economy --- Social sciences --- Economic man --- Discourse grammar --- Text grammar --- Semantics --- Semiotics --- Language --- Economische analyse en research. Theorie van de informatie --- Algemeenheden. Techniek en praktijk van de internationale handel. Internationale economische betrekkingen --- Onderwijs van de politieke, economische en sociale wetenschappen --- Reclame - Public relations --- Filologie. Letterkunde --- Discourse analysis. --- Language. --- Allemagne --- entreprise --- discours --- économie
Listing 1 - 10 of 24 | << page >> |
Sort by
|