Listing 1 - 10 of 15 << page
of 2
>>
Sort by

Book
Social media management : vanuit een commercieel perspectief
Authors: ---
ISBN: 9789001880040 9789001880057 9001880053 9001880045 Year: 2017 Publisher: Groningen Noordhoff

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

De opkomst van social media veranderde de manier waarop mensen producten zoeken, kiezen en kopen en evalueren. Ook kunnen uitingen op social media grote impact hebben op de reputatie en daarmee het succes van bedrijven. Het is daarom zeer belangrijk voor organisaties om een effectieve social media-strategie te kunnen implementeren. Het nieuwe boek Social Media Management reikt studenten de kennis en vaardigheden aan om succesvolle plannen te ontwikkelen voor bedrijven. Waarom kiezen voor Social Media Management? -Het eerste studieboek over social media dat vanuit commercieel perspectief de hele klantreis behandelt; -geschreven door experts uit het werkveld en gebaseerd op wetenschappelijke literatuur; -onder redactie van de auteurs van Basisboek online marketing. Social Media Management gaat in op de volgende vraagstukken: Hoe kunnen organisaties social media zo inzetten dat bezoekers graag met en over hen communiceren? En hoe kan van daaruit een relatie worden opgebouwd waar zowel de klant als de organisatie tevreden mee is? Hoe kunnen organisaties het gedrag in de koop- en gebruiksfase via social media beïnvloeden? De student leert de rol van social media te analyseren in de verschillende fasen van de klantreis en om te zetten naar effectieve strategieën voor bedrijven. Het boek besteedt ook aandacht aan mogelijke aanpassingen binnen organisaties om succesvol invulling te kunnen geven aan een social media strategie. De theorie wordt met vele actuele cases steeds helder vertaald naar de praktijk. De sterke didactiek, wetenschappelijke basis en duidelijke koppeling tussen de leerdoelen en de oefenvragen maken dit een goed doortimmerd studieboek. Social Media Management richt zich op studenten aan hbo-opleidingen in de richtingen marketing en communicatie, maar is ook zeer geschikt voor de domeinen management en ondernemerschap.


Book
Connexions : manuel pour la lutte contre le discours de haine en ligne par l'éducation aux droits de l'homme
Author:
ISBN: 9789287182890 Year: 2016 Publisher: Strasbourg Cedex Conseil de l'Europe

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Smihopedia : aan de slag met sociale media in het onderwijs !
Author:
ISBN: 9789490484026 Year: 2012 Publisher: Middelbeers InnoDoks


Book
Global marketing
Author:
ISBN: 9781292251806 Year: 2020 Publisher: Harlow Pearson Education

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Learn and develop skills involving strategic global marketing decision-making Global Marketing, 8th Edition, by Hollensen continues to be the most up-to-date and comprehensive text of its kind, with cutting-edge case studies and a focus on the impact of new technologies and perspectives on international marketing. For nearly twenty years this title has been the definitive, truly international guide to marketing. During that time, borders have become ever more transient and this book more central to the work of marketers all around the world. Key Features include: A clear part structure, organised around the five main decisions that marketing people in companies face in connection to the global marketing process Numerous pedagogical features such as Exhibits, Key Terms and Questions for Discussion to help you comprehend theory and apply it to the real world End of part and end of chapter case studies to help you understand how the theory relates to real world application New to this edition: The 8th Edition is concentrated around three major themes: 'glocalization', 'internet of everything' and 'social media marketing' Fully updated to cover the latest technologies, trends and practices in global marketing including AI, the shared economy, subscription-based pricing and omni-channel strategies Case studies are updated throughout the book including new chapter cases on Bumble, Jissbon and Waymo This book is ideal for undergraduate and postgraduate students studying international marketing, and for any practitioners who wish to take their global marketing strategies to the next level. Svend Hollensen is Associate Professor of International Marketing at the University of Southern Denmark and has worked as a marketing consultant for several international companies and organizations. As well as this book, he is the author of other Pearson texts, including Marketing Management and Essentials of Global Marketing. Pearson, the world's learning company.Bron: bol.com


Book
De virtuele spiegel : waarom Facebook ons ongelukkig maakt.
Author:
ISBN: 9789029578578 Year: 2012 Publisher: Utrecht De Arbeiderspers

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

In hoeverre houdt Facebook ons een spiegel voor? Wat is de relatie tussen statusangst en statusupdates? En hoe kunnen we ons verhouden tot al die geweldige Facebookvrienden? In De virtuele spiegel schetst Koen Damhuis (1987) het portret van zijn eigen generatie, de Facebookgeneratie, die digitaal meer en meer met elkaar deelt, maar achter de perfecte zelfbeelden vooral vecht tegen zichzelf. Stap voor stap ontleedt hij de oprukkende kijk-en-vergelijkcultuur. Zijn analyse roept de vraag op of we niet vaker de ogen moeten sluiten om te zien wat er werkelijk toe doet (bron: arbeiderspers.nl)


Book
Histoires des médias : des signaux de fumée aux réseaux sociaux, et après
Author:
ISBN: 9782213717265 2213717265 Year: 2021 Publisher: Paris : Fayard,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Une histoire de l'information et de ceux qui la font des origines à nos jours, et jusqu'aux enjeux de demain.« Depuis toujours, l'homme a besoin de savoir ce qui le menace, ce qui nuit aux autres ou les sert. Et pendant longtemps, seule une poignée de puissants, souverains, religieux, marchands, ont eu le monopole de l'information, de sa fabrication à sa circulation. Une information libre, diffusée par des médias accessibles à tous et établie par des professionnels cherchant la vérité est le fruit d'une histoire récente, inattendue, fascinante. Et elle est à présent terriblement menacée.Comment distinguer le vrai du faux, l'information de la distraction ? Quel rapport entre informer, convaincre, enseigner, distraire ? Comment la démocratie résistera-t-elle aux formes de censure et de surveillance ? En quoi le déluge actuel et à venir d'informations, vraies ou fausses, influera-t-il sur notre façon de gérer les grands problèmes d'aujourd'hui et de demain ? Les réseaux sociaux, outils de surveillance généralisée, qui font de chacun le journaliste de lui-même, seront-ils balayés par une vague technologique plus puissante ? Les journalistes seront-ils remplacés par des automates ou resteront-ils des acteurs irremplaçables de la démocratie ?Tels sont les sujets de ce livre. Encore une fois, comme pour tous les autres domaines dont j'ai tenté jusqu'ici de prévoir le devenir, celui des médias, vertigineux, ne peut être imaginé et maîtrisé qu'en remontant très loin dans son histoire, ou plutôt ses histoires. Ses passionnantes histoires. ».


Book
Digitale didactiek : wegwijzers voor de onderwijspraktijk
Author:
ISBN: 9789033488085 Year: 2012 Volume: *4 Publisher: Leuven Acco

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Een literatuurstudie met een ‘drievoudige missie'. Enerzijds wil ze leraren, lerarenopleiders en directieleden informeren over elektronisch leren (e-leren). Anderzijds wil ze dit vertalen in concrete adviezen voor de onderwijspraktijk in Vlaanderen. Ten derde wil dit boekje ook de fundamentele reflectie in het onderwijs aanzwengelen over hoe onderwijs er in het jaar 2030 zou (moeten) uitzien. Deze literatuurstudie, waarvan de publicatie mee mogelijk gemaakt werd door de VLOR (Vlaamse Onderwijsraad), heeft een ‘drievoudige missie', zo stelt de inleiding. Enerzijds wil ze verschillende actorengroepen in het onderwijs in kort bestek informeren over wat geweten is over e-leren (elektronisch leren). Anderzijds wil ze dit relatief theoretisch weten vertalen in concrete adviezen voor de onderwijspraktijk in Vlaanderen. Ten derde wil dit boekje ook de fundamentele reflectie in het onderwijs aanzwengelen over hoe onderwijs er in het jaar 2030 zou (moeten) uitzien. In het eerste hoofdstuk wordt het begrip ‘digitale geletterdheid' gedefinieerd. Er wordt aangetoond hoe dit verschilt van het traditionele geletterdheidsbegrip, maar ook dat [lees meer] digitale geletterdheid voortbouwt op traditionele geletterdheden. In het uitvoeriger tweede hoofdstuk worden kernthema's uit de digitale didactiek behandeld, met aandacht voor doelen, leertaken en evaluatie. Een aantal mythes met betrekking tot digitale didactiek wordt uit de weg geruimd: de leraar verdwijnt niet en laat de leerlingen niet gewoon doen. Hij geeft verder sturing aan het onderwijs. Digitale media hebben daarbij een functie ter ondersteuning van uiteenzettend onderwijs, maar vormen ook het fundament van explorerend samenwerkend leren. Voorbeelden illustreren de aanbevelingen. In het derde hoofdstuk wordt dan het profiel van de e-leraar en de e-school getekend. De leraar krijgt een coachende rol en wordt getypeerd als teamspeler, die levenslang leert samen met zijn school. Hij is een meertalige wereldburger die floreert binnen nationale en internationale leergemeenschappen. Digitale didactiek is een genuanceerd pleidooi voor e-leren. Lies Sercu neemt het standpunt in dat elke overdreven vlucht vooruit, maar ook elke misplaatste terughoudendheid ten aanzien van digitaal leren het onderwijs geen dienst bewijst. Daarbij wordt beklemtoond dat het niet de technologie is die het onderwijs vernieuwt; het zijn en blijven de leerkrachten en hun leerlingen die nieuw onderwijs tot stand brengen. Elke mediawijze school zal daarom voldoende tijd en middelen investeren in de vorming van haar korps en ook voorzien in een aantal nieuwe functies of functiecombinaties. Zo kan de bibliothecaris bijvoorbeeld omgeschoold worden tot mediacoach. Het boek stimuleert in ieder geval de reflectie over onderwijs vandaag en in de toekomst. [Rik Belmans] Copyright (c) Vlabin-VBC2013http://www.deleeswolf.be


Book
L'explosion de la communication : introduction aux théories et aux pratiques de la communication
Authors: ---
ISBN: 9782707173829 2707173827 Year: 2012 Publisher: Paris La Découverte Editions

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

S'appuyant sur une histoire des techniques de communication depuis la préhistoire et l'Antiquité jusqu'aux outils les plus récents, ce livre fournit les points de repères essentiels pour comprendre et décrypter la " culture de la communication " qui marque le nouveau siècle. De façon claire et synthétique, avec de nombreux exemples, ses auteurs font le point des grands débats sur le sujet, proposent une cartographie des grandes théories dans le champ de la communication, analysent les compétences communicationnelles nécessaires dans le monde d'aujourd'hui. Depuis sa première publication, en 1989, cet ouvrage est devenu l'équivalent d'un manuel pour les étudiants et les professionnels de la communication, mais aussi pour tous ceux qui souhaitent disposer d'une vision d'ensemble des enjeux liés à la communication sous ses différents aspects : nouvelles technologies, médias, publicité. Ses rééditions successives en France et au Québec, ainsi que ses traductions dans de nombreuses langues en ont fait un ouvrage de référence incontournable. Cette nouvelle édition, entièrement refondue, prend en compte les évolutions récentes survenues dans le monde de la communication, l'irruption d'Internet, le retour de la propagande et de la manipulation, les nouvelles idéologies, mais aussi les grandes avancées théoriques qui permettent de mieux comprendre ces mutations.Bron : http://www.amazon.fr


Book
Le travail au XXIe siècle. : Livre du centenaire de l'Organisation internationale du Travail.
Author:
ISBN: 9782708246102 2708246100 Year: 2019 Publisher: Ivry-sur-Seine Les Editions de l'Atelier

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Quel est l'avenir du travail ? A l'heure du développement de l'intelligence artificielle et des plates-formes numériques, sommes-nous condamnés à être au service des machines ou pouvons-nous, au contraire, les mettre à notre service ? A l'heure du péril écologique, comment travailler sans, dans le même temps, détruire la planète ? Alors que des accords transcontinentaux favorisent la concurrence au plus bas prix, est-il possible d'appliquer des normes sociales permettant un travail décent ? Et comment élaborer des règles qui, au lieu d'être des vecteurs d'une globalisation uniformisante, tiennent compte de la diversité des formes et expériences du travail dans les différents pays du monde ? Réunissant vingt et un auteurs du monde entier, conçu, dirigé et introduit par Alain Supiot, ce Livre du centenaire de l'Organisation internationale du Travail (OIT) dresse un panorama inédit du travail au XXIe siècle et pose les questions essentielles qui détermineront son avenir. Révolution technologique, péril écologique, ordre juridique international schizophrène sont autant de défis à relever pour qu'advienne, au XXIe siècle, le "régime de travail réellement humain" projeté par la Constitution de l'OIT en 1919.


Book
Niet leuk ? : mijmeringen over nieuwe media, mensen en macht
Authors: ---
ISBN: 9789028960640 Year: 2012 Publisher: Kalmthout Pelckmans

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

In het discours over de nieuwe (sociale) media ontbreekt al te vaak de kritische noot. Webpionier en socioloog Ben Caudron zorgt daarom voor de nodige tegenwerpingen en geeft in zijn vandaag verschenen boek "Niet leuk? Mijmeringen over nieuwe media, mensen en macht", zijn visie over hoe mensen en technologie zich tot elkaar verhouden en hoe het optimaal gebruik van de sociale media een invloed kan hebben op de bestaande machtsposities van media, politiek en industrie.Een bundeling van negen vlot leesbare essays, (ironische) mijmeringen van een passioneel observator en participant.http://www.pelckmans.be

Keywords

nieuwe media --- sociale media --- Mass communications --- Digital media --- Philosophy --- Social media --- #SBIB:309H1000 --- #SBIB:309H103 --- BPB1303 --- Nouvelle technologie --- Médias sociaux --- Changement technologique --- 691 Informatiemaatschappij --- 690 Sociale media --- 316.772.5 --- Media: algemene en theoretische werken --- Mediatechnologie / ICT / digitale media: sociale en culturele aspecten --- Nieuwe technologie --- Sociale media --- Technologische verandering --- Communicatie naar computerisering "Mens-machine communicatie" --- Communicatiesociologie --- Communicatie --- Sociale communicatie --- Media --- 696.2 Sociale media --- cambio tecnológico --- technologische verandering --- teknologinen muutos --- technologinis pakeitimas --- teknologisk förändring --- mudança tecnológica --- trasformazione tecnologica --- technologická zmena --- технологична промяна --- bidla teknoloġika --- τεχνολογική αλλαγή --- tehnološka promjena --- technologická změna --- technológiai változás --- evoluție tehnologică --- tehnoloģijas maiņa --- technologischer Wandel --- tehnološka sprememba --- tehnoloogiline muutus --- rozwój technologii --- technological change --- ndryshim teknologjik --- технолошка промена --- teknologisk forandring --- athrú teicneolaíoch --- développement technique --- digitálna revolúcia --- технолошки развој --- technological progress --- tehnoloģiskā attīstība --- tekniska framsteg --- mutamento tecnologico --- technologický rozvoj --- tekniskt framsteg --- technischer Fortschritt --- digitalna revolucija --- digitális forradalom --- tehnoloogia areng --- rivoluzione digitale --- athrú teicneolaíochta --- aanpassing technische vooruitgang --- sviluppo tecnologico --- tehnikas progress --- технички напредак --- revolución digital --- technológiai változások --- προσαρμογή στην τεχνική πρόοδο --- aanpassing aan technische vooruitgang --- pielāgošanās tehnikas attīstībai --- digitaalinen vallankumous --- développement technologique --- ψηφιακή επανάσταση --- a műszaki fejlődéshez történő hozzáigazítás --- rewolucja cyfrowa --- technologische ontwikkeling --- rivoluzzjoni diġitali --- revoluție digitală --- tehnološke promjene --- mukautuminen tekniikan kehitykseen --- развитие на технологиите --- progresso tecnico --- technical progress --- tehnoloģiju maiņa --- postęp technologiczny --- adaptare la progresul tehnic --- technologijos tobulinimas --- digitale revolutie --- teknologiska framsteg --- прилагођавање техничком напретку --- цифрова революция --- техническо развитие --- prilagajanje tehničnemu napredku --- technologische Entwicklung --- revolução digital --- anpassning till tekniska framsteg --- tehnikas attīstība --- tehnološki napredak --- приспособување на технолошките промени --- mutation technologique --- prispôsobenie technickému pokroku --- rozwój technologiczny --- tekniikan kehittyminen --- přizpůsobení technickému pokroku --- progrès technique --- tekniikan kehitys --- a műszaki fejlődéshez való igazodás --- teknologisk udvikling --- progreso técnico --- réabhlóid dhigiteach --- műszaki fejlődés --- adaptation au progrès technique --- digitální revoluce --- teknisk udvikling --- progress tekniku --- tilpasning til den tekniske udvikling --- zhvillim tekonologjik --- progreso tecnológico --- приспособяване към техническия напредък --- Anpassung an den technischen Fortschritt --- kohandumine tehnika arenguga --- adaptación al progreso técnico --- технически напредък --- prisitaikymas prie technikos pažangos --- tekninen muutos --- desarrollo tecnológico --- dezvoltare tehnologică --- teknologinen kehitys --- změna technologie --- tekninen kehitys --- technikos pažanga --- teknisk fremskridt --- skaitmeninė revoliucija --- technologinis pokytis --- technological development --- teknikutveckling --- adeguamento al progresso tecnico --- tehnika arenemine --- technologijų raida --- technológiai fejlesztés --- techninė pažanga --- progrès technologique --- технички развој --- teknologiske forandringer --- technológiai fejlődés --- desenvolvimento tecnológico --- tehnološki razvoj --- prilagoditev tehničnemu napredku --- adattament għall-progress tekniku --- sopeutuminen tekniikan kehitykseen --- attività tecnologica --- cambiamento tecnologico --- tilpasning til teknisk fremskridt --- tehnika areng --- технолошки напредок --- përparim teknologjik --- digitaalrevolutsioon --- tehnikaareng --- révolution numérique --- progres tehnic --- tehnoloģijas attīstība --- digitālā revolūcija --- adaptation to technical progress --- żvilupp teknoloġiku --- teknologins utveckling --- τεχνολογική εξέλιξη --- voortschrijden van de technologie --- tehnični napredek --- digital revolution --- sfida tecnologica --- digitale Revolution --- pielāgošana tehniskajam progresam --- technický pokrok --- adaptação ao progresso técnico --- technische vooruitgang --- dostosowanie do postępu technicznego --- crise de adaptação tecnológica --- τεχνική πρόοδος --- adaptim ndaj përparimeve teknologjike --- prilagodba tehničkom napretku --- progresso técnico --- műszaki fejlődéshez történő hozzáigazítás --- new technology --- nieuwe technologie --- ny teknik --- új technológia --- нова технология --- nowe technologie --- jauna tehnoloģija --- nuova tecnologia --- nova tecnologia --- nová technológia --- nueva tecnología --- teknologji e re --- nová technologie --- uus tehnoloogia --- uusi teknologia --- tehnologie avansată --- neue Technologie --- teknoloġija ġdida --- нова технологија --- νέες τεχνολογίες --- nova tehnologija --- ny teknologi --- naujoji technologija --- moderná technológia --- alta tecnologia --- Spitzentechnologie --- neuartige Technologie --- tecnología avanzada --- technique de pointe --- fejlett technológia --- advanced technology --- Hightech --- advanced technique --- kõrgtehnoloogia --- avanceret teknik --- alta tecnología --- progresivní technologie --- high-tech --- korszerű technika --- forkantteknologi --- teknikë e përparuar --- arenenud tehnoloogia --- spetsteknik --- špičková technika --- högt utvecklad teknik --- hoch entwickelte Technik --- arenenud tehnika --- high technology --- technologie avancée --- tecnologia de ponta --- висока технологија --- tecnologia di punta --- tecnica d'avanguardia --- avancerad teknik --- tecnologia nova --- geavanceerde technologie --- tecnología punta --- csúcstechnológia --- napredna tehnologija --- hoogontwikkelde technologie --- tecnica di punta --- speerpunttechnologie --- kehittynyt teknologia --- högteknologi --- teknologji e lartë --- τεχνολογία αιχμής --- pažangioji technika --- напредна технологија --- attīstīta tehnoloģija --- korkea teknologia --- højteknologi --- προηγμένη τεχνολογία --- technologie nouvelle --- augstās tehnoloģijas --- модерна технологија --- tehnică avansată --- haute technologie --- spitstechnologie --- tecnologia avanzata --- high tech --- aukštoji technologija --- attīstīta metode --- înaltă trhnologie --- spjutspetsteknik --- špičková technologie --- visoka tehnologija --- korszerű technológia --- moderná technika --- pažangioji technologija --- kehittynyt tekniikka --- fortgeschrittene Technologie --- tecnologia avançada --- hightech --- υψηλή τεχνολογία --- nuatheicneolaíocht --- Samenleving --- Technologische vooruitgang --- Technologie --- Informatiemaatschappij

Listing 1 - 10 of 15 << page
of 2
>>
Sort by