Listing 1 - 10 of 160 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Choose an application
Veertig zaakvoerders (m/v) gebundeld in één boek met unieke fotoportretten. Over doeners en durvers is een inspiratieboek voor jong geweld en ervaren talent waarin de passie voor ondernemen centraal staat. Het is een boek voor startende ondernemers, maar ook voor iedereen die zich wil laten inspireren door het verhaal van andere ondernemers. In dit boek gaan twintig gevestigde West-Vlaamse zaakvoerders in dialoog met evenveel beloftevolle starters. Eén ding hebben ze alvast gemeen: hun ondernemerszin werkt aanstekelijk! Ze praten openhartig over hun gedrevenheid, wisselen nuttige tips uit en hebben het over de successen en struikelblokken van het zelfstandigenbestaan. Over doeners en durvers zit boordevol tips, gegrepen uit het leven van mensen die het echt kunnen weten. Het is een inspiratiebron om te ondernemen, om van start te gaan, om door te bijten en om de passie van het ondernemen een plaats te geven. (Bron: covertekst)
ondernemen --- bedrijfsmanagement --- E110013.jpg --- Ondernemingen --- Management --- Startende ondernemingen --- Bedrijfseconomie --- Zelfstandigen --- West-Vlaanderen --- Onderneming --- Startende onderneming --- Zelfstandige --- Overheidsbeleid --- Dialect
Choose an application
Make innovation more remarkable, inevitable and profitable 'Zombie’ companies cling to what kills them: Obsolete and frustrating ways of working that crush innovation and drain people’s motivation. Be Less Zombie distils 10 years of field research amongst some of the world’s leading innovators into a pragmatic, actionable toolkit. Designed for managers who need more remarkable innovation with repeatable, scalable approaches, it shows readers how to: De-risk bolder, more profitable innovation Make innovation a predictable and measurable capability Equip managers with essential tools and skills for leading innovation and transformation Help teams find new capacity and energy to deliver today’s business whilst discovering tomorrow’s Turner’s research also delves beyond the business world. He brings insights from a wide range of unexpected, expert sources including a guerrilla negotiator, a cage-fighter trainer, an X-Factor coach, a senior emergency room doctor, and a fashion designer. His ‘Turn It On’ innovation framework gives leaders and managers tools, processes and pathways to make bolder and more profitable innovation an inevitability, not an anomaly. This book is for: CEOs who need a better, more continuous pipeline of profitable innovation Senior leaders who need more ideas, collaboration and energy across their divisions Finance executives who want to resource innovation and yet measure it effectively Strategy, change and transformation managers charged with delivering greater organisational agility and differentiation HR executives who are trying to resource and equip leaders and employees with innovation capabilities Organisational development managers tasked with shaping more agile and innovative ways of working Team leaders who need to help their people find new capacity and energy to deliver bolder ideas Individual employees who want their managers to stop blocking their best ideas Elvin Turner is an award-winning innovation advisor to global corporations, government bodies, not-for-profit organisations, and start-ups around the world. He is also an associate professor at several business schools. For more information visit www.elvinturner.com “A must-read for anyone - in any business sector, at any career level - who is passionate about the serious business of innovation. A practical guide to curating a culture of innovation and navigating against the headwinds of organizational status quo.” Simon Collins , Senior Vice President,...
Organizational change. --- Change, Organizational --- Organization development --- Organizational development --- Organizational innovation --- Management --- Organization --- Manpower planning --- Organizational change --- Leadership --- Creativiteit ; ondernemingen --- Innovatie ; ondernemingen --- Veranderingsmanagement --- E-books --- Business policy
Choose an application
'Pour vivre heureux, vivons cachés.' Dat is nog altijd een populair motto in Vlaanderen, ook in het bedrijfsleven. Stille kampioenen zijn succesvolle ondernemingen die goed verborgen blijven. Het zijn ambitieuze ondernemingen die in onze regio zorgen voor hogere toegevoegde waarde op lange termijn. Ze groeien doorgaans sterker dan het gemiddelde in hun sector en ze zijn wereldwijd aanwezig.De Duitse professor Hermann Simon ontdekte dat 'Hidden Champions' de locomotieven zijn van de economische groei, en zijn model bewijst zijn kracht ook in Vlaanderen. En het is net die groei die we broodnodig hebben om onze welvaartsstaat te kunnen behouden, om onze engagementen voor de toekomst te blijven garanderen. Ook in moeilijke tijden, met stijgende kosten van (gezondheids)zorg en pensioenen.In Stille kampioenen schudt Eric Vermeylen het verborgen karakter van de stille kampioenen in Vlaanderen van zich af. Hij schrijft over de factoren die hun succes bepalen en over de goesting waarmee Vlaamse ondernemers samen met hun medewerkers wereldwijd markten willen veroveren. Het resultaat is een inspirerend boek over het DNA van deze Vlaamse rolmodellen. Deze praktijkervaringen kunnen andere ondernemingen inzichten bieden om met succes door te groeien tot wereldspelers en op die manier bij te dragen tot economische groei en welvaart.Bron : http://www.lannoocampus.be
Business policy --- Flanders --- Ondernemerschap --- Management --- Vlaanderen --- Economische ontwikkeling --- Ondernemingen ; Vlaanderen --- Emigratie
Choose an application
650 --- Theorieën en grondbeginselen. Management. --- ondernemingen --- economie (algemeen) --- Theorieën en grondbeginselen. Management --- Management.
Choose an application
Mass communications --- Externe communicatie ; ondernemingen --- Interne communicatie ; ondernemingen --- Communicatie ; organisaties --- Personeelsmanagement --- #KVHA:Communicatie --- Communicatie --- Communicatieplannen --- Leidinggeven --- Cultuur --- Organisatieculturen --- Interne communicatie --- Public relations --- Communicatiestrategieën --- Bedrijfscommunicatie --- Organisatiecultuur --- Communicatieplan --- Leiderschap --- Communicatiestrategie --- Toerisme
Choose an application
Corporate reorganizations --- Entreprises--Réorganisation --- Ondernemingen--Reorganisatie --- Reorganisatie van ondernemingen --- Reorganization of corporations --- Réorganisation d'entreprises --- 650 --- Theorieën en grondbeginselen. Management. --- organisatiemanagement --- Business management --- Organization theory --- veranderingsmanagement --- Organizational change. --- Organizational change --- Management. --- Management --- Theorieën en grondbeginselen. Management
Choose an application
Goed kunnen samenwerken is voor de toekomst van iedere organisatie van groot belang. Samenwerkingsrelaties aangaan zoals een alliantie, netwerk, keten of een strategisch partnership blijkt in de praktijk niet zo eenvoudig. Voor wie als bestuurder, toezichthouder, lijnmanager, alliantiemanager of adviseur een rol speelt in een samenwerkingsverband blijken er heel andere regels en logica aan de orde te zijn. Dit boek helpt om deze regels en logica te doorzien. Voor een succesvolle samenwerking moet een organisatie in een deel van de autonomie of resultaatverwachting kunnen opgeven in het vertrouwen dat er meer voor terugkomt. Dat is niet altijd gemakkelijk want niet allen spreken dezelfde 'taal', hebben dezelfde verwachtingen en interpreteren zaken verschillend. Dan helpt een gemeenschappelijke bril en die vind je in dit boek.Onderwerpen die aan de orde komen zijn:-Welke soorten samenwerking zijn er?-Waarom gaan organisaties samenwerkingsverbanden aan?-Op welke manier kunt u cruciale elementen doorzien en beïnvloeden?-Hoe maakt u een samenhangende analyse en beoordeling?-Welke interventies kunt u toepassen om de samenwerking te verbeteren?Het werk is vooral bedoeld als hulpmiddel voor professionals die samenwerkingsverbanden tot stand brengen en hun functioneren daarin willen verbeteren of evalueren
Sociology of organization --- Organization theory --- Organisatieleer --- Organisatiesociologie --- Teamwerk --- Managementmodellen --- Bedrijfsbeleid --- Management --- Netwerken --- Samenwerken --- organisatiesociologie --- 65 --- Organisaties. --- Samenwerking. --- Managementmodel --- Bedrijfsmanagement --- Netwerk (ict) --- Samenwerking --- Netwerk (relationeel) --- Ondernemingen ; samenwerking --- Social welfare methods --- management --- ondernemingen --- samenwerking
Choose an application
The third edition of Multinational Enterprise and Economic Analysis surveys the contributions that economic analysis has made to our understanding of why multinational enterprises exist and what consequences they have for the workings of the national and international economies. It shows how economic analysis can explain multinationals' activity patterns and how economics can shed conceptual light on problems of business policies and managerial decisions arising in practice. It addresses the welfare problems arising from multinationals' activities and the logic of governments' preferences and choices in their dealings with multinationals. Suitable for researchers, graduates and upper-level undergraduates. The third edition of this highly accessible book incorporates the many additions to our knowledge of multinationals accumulated in research appearing in the past decade.
International economic relations --- Firms and enterprises --- International business enterprises --- 339.9 --- AA / International- internationaal --- 338.048 --- 338.040 --- 338.50 --- Business enterprises, International --- Corporations, International --- Global corporations --- International corporations --- MNEs (International business enterprises) --- Multinational corporations --- Multinational enterprises --- Transnational corporations --- Business enterprises --- Corporations --- Joint ventures --- Internationale economische betrekkingen --- Fusies van ondernemingen. Industriële concentratie. --- Ondernemingen: algemeenheden. --- Vormen van monopolistische orde (algemeenheden). Economisch malthusianisme. --- International business enterprises. --- Business, Economy and Management --- Economics --- Ondernemingen: algemeenheden --- Fusies van ondernemingen. Industriële concentratie --- Vormen van monopolistische orde (algemeenheden). Economisch malthusianisme
Choose an application
Dit boek is een reisverhaal naar het land van Lean Agility. Elke leidinggevende van eender welke organisatie vult onderweg zijn rugzak met diepere inzichten en praktische suggesties. Enkele streken die bezocht worden:Lean is niet mean. Failure demand. Overbelasting van medewerkers belet continue verbetering. Kaizen kata en Kaizen coaching kata. Lean e-mail. PDCA-kaartenspel. Kanban Kaizen verbeterborden overal, zelfs thuis. Wendbaarheid (agility) en de Company Mass Index die het niveau van Lean Agility meet in je organisatie.Bron : http://businessandeconomics.diekeure.be
Kwaliteitszorg ondernemingen --- Social Sciences and Humanities. Management studies, Business Administration, Organizational Science --- Quality Management --- Quality Management. --- Production management --- Physical distribution --- Personnel management --- lean --- Kaizen --- productiebedrijven --- Kostenbeheersing --- Managementtechnieken --- Lean management --- Management --- #SBIB:316.334.2A551 --- #SBIB:316.334.2A552 --- Lean Lean --- Méthodes Methoden --- Performance Prestatie --- Partijen en strategieën in de onderneming: ondernemingsbeleid en management --- Partijen en strategieën in de onderneming: scientific management, tijds- een bewegingsstudies, beoordelingstechnieken, Taylorisme, kwaliteitsmanagement --- logistiek --- Kwaliteitszorg ; ondernemingen --- Kwaliteitszorg: ondernemingen --- Kwaliteitszorg --- Ondernemingen --- Lean --- Business policy --- kwaliteitsbeheersing --- management
Listing 1 - 10 of 160 | << page >> |
Sort by
|