Listing 1 - 5 of 5 |
Sort by
|
Choose an application
Iedere trainer, coach of scrum master weet hoe handig het vaak is om te werken met associatiekaarten. Foto's raken de verbeelding van mensen waardoor nieuwe ideeën geboren worden en innovatie ineens dichterbij is dan het eerst leek. Associatiekaarten moeten je raken, en dat doen deze echte foto's!De associatiekaarten van Picture This! dagen uit tot nieuwe ideeën, stimuleren creativiteit en inspireren om samen te leren en te innoveren. Kortom, een onmisbare tool in leer- en ontwikkel processen als design thinking, scrum, trainingen en coachsessies.(https://coachkaarten.nl/coachkaarten/picture-this/)
Games --- spelmateriaal --- Educatieve spelen --- Coachen --- Coaching --- Brainstormen --- Teamwork --- Creativiteit --- Zelfontplooiing --- emoties --- 159.92 --- coachen --- Training --- Brainstorming --- Teambuilding --- Veranderingsmanagement --- Associëren --- Kennismakingsspelen --- Groepsdynamiek --- Kennismaken --- Sociale vaardigheden --- Diversiteit --- Fotokaarten --- educatief spelmateriaal --- coaching --- brainstormen --- creativiteit --- teamwork --- zelfontplooiing --- Kennismakingsspel --- Kennismaking --- Musiceren --- Inclusie --- Maatwerk --- Didactics --- Introductie --- Personnel management --- psychologie --- toegepaste filosofie --- organisatiepsychologie --- relationele vorming
Choose an application
De bedoeling van dit spel is je op een verrassende manier kennis te laten maken met anderen. Ook wanneer je elkaar al kent, kun je met dit spel nieuwe dingen van elkaar ontdekken, waardoor je elkaar nog beter leert kennen. Het kennismakingsspel bestaat uit 56 kaarten met daarop een vraag en een bijpassende kleurenfoto. Door een foto aan een vraag te koppelen, raak je meer betrokken bij de vraag en wordt je creativiteit gestimuleerd. Als gevolg daarvan vind je gemakkelijker een passend antwoord op de vraag.Met behulp van het 'Kennismakingsspel' leert u anderen op een verrassende manier (nog beter) kennen. Het spel bestaat uit 56 kaarten (10 x 12 cm) met daarop een kleurenfoto en een bijpassende vraag. De foto's zijn uitnodigend, indringend, humoristisch of prikkelend. Het koppelen van een foto aan een vraag verhoogt de betrokkenheid bij de vraag en stimuleert de creativiteit. De vragen zijn verdeeld over zes groepen:- Jeugd & verleden, bijvoorbeeld: Wat wilde je als kind worden?- Karakter & interesse, bijvoorbeeld: Waar vergeet jij de tijd bij?- Doen & laten, bijvoorbeeld: Waar geef je graag geld aan uit?- Motivatie & inspiratie, bijvoorbeeld: Waar krijg je energie van?- Werk & loopbaan, bijvoorbeeld: Waar ben je trots op?- Wensen & toekomst, bijvoorbeeld: Welke baan zou je ooit nog willen?Het spel is niet alleen heel geschikt voor uiteenlopende werksituaties, maar ook voor de familie- of vriendenkring. Wanneer u elkaar al kent, ontdekt u met dit spel nieuwe dingen bij anderen.Een leuke en uitnodigende kennismaking in een groep of team werkt erg stimulerend. Dit spel is niet alleen geschikt voor uiteenlopende werksituaties, maar ook voor de familie- of vriendenkring. Als u elkaar al kent, kunt u met dit spel nieuwe kanten van anderen ontdekken
Primary groups --- kennismaking --- Didactics of social education --- intermenselijke relaties --- Sociale vaardigheden --- Psychologie --- Groepsdynamiek --- Teamwerk --- Communicatieve vaardigheden --- Kennismaken --- Kwaliteiten. --- 499.4 --- communicatie --- kennismakingsspelen --- spelen --- teamwerk --- 159.923 --- Communicatie --- Persoonlijkheid --- 305.8 --- Kennismakingsspelen --- mondelinge communicatie --- 65.012.4 --- Team personeel talenten zelfontwikkeling zelfontplooiing creativiteit success --- Teamvorming --- Persoonlijkheidsleer --- Mondelinge communicatie --- Business management, administration. Commercial organization --- Games --- Persoonlijkheidsvorming --- Typologie ; psychologie --- spellen --- Kennismaking --- Man --- Volwassene --- Introductie --- Kennismakingsgesprek --- Kennismakingsspel --- Welbevinden --- Kwaliteit (persoonskenmerk)
Choose an application
De Peuterklas van A tot Z in het kort:Leidraad die alle aspecten van de peuterklaswereldbehandeltDegelijke achtergrondkennis vanuit de praktijkDuidelijk omschreven en concrete aanpakHandige stappenplannenBoordevol praktische tipsBron: https://www.plantyn.com/webshop/product/de-peuterklas-van-a-tot-z-9789030129295
Peuterklassen. --- kleuters --- didactische werkvormen --- kleuteronderwijs --- Didactics of Kindergarten --- peuters --- klaspraktijk --- kopieerbladen --- peuterklas --- 471 --- 471.4 --- Ballen --- Ballonnen --- Hoekenwerk --- Jarig zijn (Verjaardag) --- Kalenders --- Klashouden --- Knuffels (Teddyberen) --- Ontdekhoeken (Speelleerhoeken) --- Peuters --- Schoolreizen(Excursies) --- Sinterklaas --- Tussendoortjes --- ballen --- ballonnen --- hoekenwerk --- kalenders --- knuffels --- opvoedende spelen --- Peuterklas: didactiek --- Didactiek; algemeen --- Contains audio-visual material --- PXL-Education 2013 --- didactiek --- 2,5-jarigen --- Kleuteronderwijs --- taalverwerving --- ADL (activiteiten dagelijks leven) --- cognitieve ontwikkeling --- socio-emotionele ontwikkeling --- motoriek --- Kennismaken --- Overgang kinderopvang - kleuteronderwijs --- Speelhoeken --- Symbolen --- Dagindeling --- Weekindeling --- Daglijnen --- Activerende didactische werkvormen --- Verjaardagen --- Schoolreizen --- Observeren --- Knuffels --- Thematisch werken --- 2,5-jarige --- Peuter --- Kennismaking --- Aansluiting kinderopvang - kleuteronderwijs --- Speelhoek --- Symbool --- Kalender --- Verjaardag --- Schoolreis --- Observatie --- Bal (sport) --- Ballon --- Knuffeldier --- Natuur --- Sociaal leren --- Introductie
Choose an application
Deze publicatie bevat energizers en leerspelen voor workshops en lessen in sociale vaardigheden. De doelgroep van de bijeenkomsten is mensen van 10 tot 99 jaar. Deze speelse werkvormen stimuleren leerprocessen rond de thema's: Kennismaken - Creëren van een positief groepsklimaat - Communicatie - Samenwerken - Problemen/conflicten oplossen - Evalueren - Plezier maken in leergroepen.Met duidelijke aanwijzingen, tips en instructies voor beginners en professionele trainers
Groepsspelen. --- evaluatie (onderwijs) --- probleemoplossend denken --- Didactics of social education --- sociale opvoeding --- communicatie --- samenwerking --- kennismaking --- secundair onderwijs --- groepswerk --- sociale vaardigheden --- kennismaken --- groepsklimaat --- spelletjes --- groepsdynamica --- #KVHB:Groepsdynamica --- #KVHB:Sociale vaardigheden --- #KVHB:Spel --- 622.1 --- Communicatie --- Conflicthantering --- Evaluatie (Beoordeling) --- Spelen --- Groepswerk --- Kennismakingsspelen --- Samenwerking --- Groepsdynamiek --- Samenwerken --- Conflicthantering : werkvormen --- Secundair onderwijs --- Didactische werkvormen --- 484.21 --- Kinder- en gezelschapsspelen --- (zie ook: Schoolrapporten) --- Rollenspel --- Bewegingsspelen --- Bewegingsopvoeding --- Sociaal-emotionele opvoeding --- Sociaal-emotionele vaardigheden --- Groeperingsvormen --- Groepsspelen --- Teamwerk --- Spelletjes --- Evaluatie --- Pesten --- Zelfvertrouwen --- Sociale vaardigheden --- Emotionele intelligentie --- Projectwerking --- Training --- Begeleiding --- Werkvormen --- Spel --- Bewegingsspel --- Sociaal-emotionele vaardigheid --- Groeperingsvorm --- Groepsspel --- Kennismakingsspel --- Werkvorm --- spellen --- Groepswerk (maatschappelijk werk)
Choose an application
Hé, doe je mee? biedt de actieve begeleider in het basisonderwijs of het jeugdwerk een waaier aan speelse werkvormen om interactief en ervaringsgericht met kinderen aan de slag te gaan. Spelen en actief bezig zijn is volgens Leefsleutels de meest natuurlijke manier om sociale vaardigheden in te oefenen.
Sociale vaardigheden ; basisonderwijs --- #PBIB:+108.31 --- basisonderwijs --- sociale vaardigheden --- 433.4 --- 183.2 Participatie - Methode en praktijk --- sociale opvoeding --- 305.8 --- 478.9 --- 622.1 --- Afscheid --- Bosspelen --- Buitenhuisspelen (Buitenspelen) --- Groepering --- Groepsspelen --- Kennismakingsspelen --- Kringgesprek --- Ontspanningsoefeningen (Relaxatietechnieken) --- Samenwerking --- Sociale vaardigheden --- Spelen(Kinderspelen) --- Verdriet --- 471.4 --- 474.21 --- Afscheid nemen --- Afspraken --- Beweging --- Bewegingsspelen --- Buitenspelen --- Gesprekken --- Groepsdynamica --- Groepsspel --- Groepswerk --- Interactieve werkvormen --- Kleuteronderwijs (Voorschoolse educatie) --- Kringactiviteiten --- Kringgesprekken --- Kringspelletjes --- Lager onderwijs --- Leefsleutels --- Meningsuiting --- Ontspanningsoefeningen --- Ontspanningstechnieken --- Rust --- Samenspel --- Samenwerkingsspelen --- Samenwerkingsvormen --- Spelen --- afscheid (ler) --- groepsvorming --- kennismaken --- kringgesprek --- ontspannen --- spel --- 37.032 --- Ervaringsgericht werken ; kleuteronderwijs --- Ervaringsgericht werken --- Groepen --- Groepsactiviteiten --- Handboek/cursus --- Werkvormen --- 478.8 --- Didactische werkvormen --- Sociale opvoeding; ba.o --- Buitenspelletjes --- Groepspsychologie --- Kennismaken --- Sociale vaardigheden ; basisonderwijs ; didactiek --- Toeka --- Onderwijs : Opvoeding : Ontwikkelen van sociale vaardigheden : Lager onderwijs : Algemeen --- sociale, relationele en seksuele opvoeding van het kind --- Communicatie ; algemeen --- Overige vormingsgebieden --- Kinder- en gezelschapsspelen --- Sociale-, relationele en seksuele opvoeding van het kind --- Didactiek; algemeen --- Sociaal-emotionele opvoeding --- Jeugdwerk --- Teamwerk --- Klassengesprekken --- Evaluatiegesprekken --- Reflectie --- Spreken --- Luisteren --- Kennismakingsspel --- Spel --- Klassengesprek --- Evaluatiegesprek --- Reflectie (onderdeel leerproces) --- Gedrag --- Onderwijs --- Ontspanningsoefening --- Bosspel
Listing 1 - 5 of 5 |
Sort by
|