Listing 1 - 10 of 26 << page
of 3
>>
Sort by

Multi
Grasduinen : Quistal leest de krant : kaartenset voor razend actuele lesmomenten
Authors: ---
ISBN: 9789028977099 Year: 2014 Publisher: Sint-Niklaas Abimo

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Of je nu geïnteresseerd bent in techniek, wetenschappen, talen, kunst of sport, je vindt het allemaal terug in de krant. Het grasduinen-pakket is dan ook leeg zonder kranten. Met behulp van 26 letterkaarten, 10 cijferkaarten en nog veel meer gaan de leerlingen aan de slag. Ze verknippen, analyseren of nemen de actualiteit gewoon waar. Meer dan 200 opdrachten loodsen de leerlingen van links naar rechts, van boven naar onder, van voor naar achter doorheen de krant van uw keuze. Soms op speelse wijze, dan weer met een ernstige blik.Bron: http://www.abimo.net/grasduinen/


Periodical
MM : Media marketing
Authors: ---
ISSN: 07780206 Year: 1989 Publisher: Brussel ensuite = daarna : Bruxelles = Brussel Media Marketing Marcom world


Book
Kijk ik kan zilver maken : het grote kunsteducatie kijk- en leesboek.
Authors: ---
ISBN: 9789047701040 Year: 2008 Publisher: Rotterdam Lemniscaat


Periodical
Media marketing : vaktijdschrift over reclame en marketing
Author:
ISSN: 13724495 Year: 1995 Publisher: Brussel

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Media Marketing is het magazine voor communicatie. Elke maand worden media, marketing, bureaus en nieuwe creaties aan de tand gevoeld en bieden we artikels die peilen, analyseren en informeren naar en over het vak. Twee diepgaande dossiers ontrafelen het communicatienieuws tot in de kleinste details. Er is een dossier dat de actualiteit op de voet volgt en er is een meer algemeen themadossier. Korte nieuwsflashes en telexberichten zorgen iedere maand voor een momentopname van de markt in binnen- en buitenland. Het magazine is ook het uitstalraam voor de jongste reclamecreaties 'Made in Belgium'. Op het menu: nieuws uit de wereld van de creatie in de ruimste zin van het woord. Design, nieuwe producten, nieuwe logo's. En natuurlijk de onvermijdelijke pagina met budgetten en budgetverschuivingen tussen adverteerders en bureaus. Kortom, een maand lang gevarieerde en geïllustreerde vaklectuur om niet alleen alles te weten maar ook en vooral beter te doorgronden.


Book
De media maken de man : over hoe pers en beeldvorming echt werken
Author:
ISBN: 9789058266019 Year: 2009 Volume: *4 Publisher: Leuven Davidsfonds


Book
Ik zou zeggen dat... : ondernemingscommunicatie in theorie en praktijk
Author:
ISBN: 9789030193401 Year: 2008 Publisher: Mechelen Wolters Plantyn

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Communicatie vormt en vervormt de werkelijkheid, verleidt en creëert illusies, stimuleert, saboteert, motiveert en wekt enthousiasme of ergernis op. Communicatie zet aan tot actie en reactie. Ondernemingen en organisaties drijven op hun communicatie, bouwen er hun succes op of gaan eraan ten onder. In dit boek worden de technieken en instrumenten waarvan bedrijven en organisaties zich kunnen bedienen om te communiceren met de medewerkers en de buitenwereld, uitgebreid beschreven met voorbeelden, praktische tips, ideeën en waarschuwingen voor de valkuilen.Het boek bestaat uit drie delen: 1. Een pleidooi voor het vak; 2. De theorie, de basiskennis; 3. Verhalen uit de praktijk, hoe de theorie werkt en niet werkt


Book
Media & communicatie
Authors: --- ---
ISBN: 9002209541 Year: 2000 Volume: *98 Publisher: Antwerpen Standaard

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Een verrassende en boeiende nieuwe Ooggetuige over de geheimen van de media. &#13;Schitterende kleurenfoto's en spannende teksten vertellen hoe mensen in de loop van de tijd met elkaar hebben gecommuniceerd en hoe ze dat nu doen. &#13;Een fascinerend verhaal over revolutionaire uitvingen en ontwikkelingen.&#13;&#13;


Book
Lessen in mediawijsheid : omgaan met nieuwe media op de basisschool
Author:
ISBN: 9789006951530 Year: 2011 Publisher: Amersfoort ThiemeMeulenhoff

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Digitale media krijgen steeds meer een vaste plek in het onderwijs op de basisschool. Kinderen verwachten dat ook: ze groeien immers op in een digitale wereld. Maar hoe kunnen leerkrachten de nieuwe media effectief gebruiken in de les? En hoe leren ze kinderen er op een verstandige manier mee om te gaan? Dat is het onderwerp van dit nieuwe deel in de JSW-reeks: Lessen in mediawijsheid. In dit boek krijgen (aankomende) leerkrachten tal van praktische tips en adviezen voor een educatieve toepassing van websites, games, videosites en andere digitale media.


Book
Schatzoekers : de wereld rond : de wereld van Pompom en Marit
Authors: ---
ISBN: 9789027664396 Year: 2007 Publisher: Tilburg Zwijsen

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Dit informatieve boek biedt weetjes over het thema "De wereld rond" en maakt het mogelijk de woordenschat van de lezer te vergroten; de cd bevat luisterfragmenten.


Book
Mediageweld en kinderen
Author:
ISBN: 9789066658868 Year: 2007 Publisher: Amsterdam SWP

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Welke invloed heeft mediageweld op de jeugd? "Mediageweld en kinderen" geeft een genuanceerd en concreet antwoord op die vraag. De confrontatie met mediageweld brengt risico's voor kinderen en jongeren met zich mee, maar die risico's zijn afhankelijk van het kind, de omstandigheden en het type mediageweld. Peter Nikken geeft een toegankelijk overzicht van het internationale onderzoek naar jeugd, geweld en media in de afgelopen tien jaar. De auteur behandelt het geweld op televisie en in films en gaat in op de mogelijke effecten van gewelddadige games en het geweld in het nieuws of op internet.

Listing 1 - 10 of 26 << page
of 3
>>
Sort by