Listing 1 - 10 of 26 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Of je nu geïnteresseerd bent in techniek, wetenschappen, talen, kunst of sport, je vindt het allemaal terug in de krant. Het grasduinen-pakket is dan ook leeg zonder kranten. Met behulp van 26 letterkaarten, 10 cijferkaarten en nog veel meer gaan de leerlingen aan de slag. Ze verknippen, analyseren of nemen de actualiteit gewoon waar. Meer dan 200 opdrachten loodsen de leerlingen van links naar rechts, van boven naar onder, van voor naar achter doorheen de krant van uw keuze. Soms op speelse wijze, dan weer met een ernstige blik.Bron: http://www.abimo.net/grasduinen/
Didactics of social education --- Didactics of primary education --- leerboeken --- lager onderwijs --- wereldoriëntatie --- actualiteit --- Vakoverschrijdend werken --- Media (Communicatiemedia) --- Kranten --- taalonderwijs --- Maatschappelijke vorming --- hoekenwerk --- 474.21 --- #PBIB:+111.74 --- 476.14 --- Didactische werkvormen --- Vakdidactiek : Wereldoriëntatie : Omgeving : Lager onderwijs --- Schoolbooks - Didactic material --- Actualiteit --- Dagbladen --- Lager onderwijs --- 4e leerjaar lager onderwijs --- 5e leerjaar lager onderwijs --- 6e leerjaar lager onderwijs --- Basisonderwijs --- Dagblad --- Didactische werkvorm
Choose an application
Publicité --- Périodiques --- Reclame --- Tijdschriften --- Mass media --- Médias --- Periodicals --- 05 <493> --- 659.1 --- 690 Media, mediarecht --- 658.8 --- 659.3 --- tijdschriften communicatie --- marketing --- reclame --- Media (Communicatiemedia) --- abonnementen --- bedrijfseconomie --- economie --- Media --- Marketing --- Massacommunicatie --- Tijdschriften. Periodieken. Serials--België --- Publicity. Advertising --- marketing, verkoop, distributie --- 659.1 Publicity. Advertising --- 05 <493> Tijdschriften. Periodieken. Serials--België --- Médias --- Périodiques
Choose an application
Didactics of the arts --- kunst op school --- taalverwerving --- taalvaardigheid --- multiculturele samenleving --- cultuureducatie --- kunstopvoeding --- beeldopvoeding --- kinderen --- kunst --- kunsteducatie --- 477.6 --- Beeldopvoeding (Plastische opvoeding) --- Didactiek (Vakdidactiek) --- Kunstenaars --- Kunstzinnige vorming(Beeldende vorming, esthetische opvoeding) --- Media(Communicatiemedia) --- 477 --- Kunstzinnige vorming --- 477.6 ) Tekenen --- kunstenaars --- talent --- Tekenen / Beeldopvoeding --- Muzische opvoeding en expressie-activiteiten
Choose an application
Media Marketing is het magazine voor communicatie. Elke maand worden media, marketing, bureaus en nieuwe creaties aan de tand gevoeld en bieden we artikels die peilen, analyseren en informeren naar en over het vak. Twee diepgaande dossiers ontrafelen het communicatienieuws tot in de kleinste details. Er is een dossier dat de actualiteit op de voet volgt en er is een meer algemeen themadossier. Korte nieuwsflashes en telexberichten zorgen iedere maand voor een momentopname van de markt in binnen- en buitenland. Het magazine is ook het uitstalraam voor de jongste reclamecreaties 'Made in Belgium'. Op het menu: nieuws uit de wereld van de creatie in de ruimste zin van het woord. Design, nieuwe producten, nieuwe logo's. En natuurlijk de onvermijdelijke pagina met budgetten en budgetverschuivingen tussen adverteerders en bureaus. Kortom, een maand lang gevarieerde en geïllustreerde vaklectuur om niet alleen alles te weten maar ook en vooral beter te doorgronden.
Applied marketing --- Advertising. Public relations --- massacommunicatie --- marketingcommunicatie --- PR (public relations) --- reclame --- Mass communications --- Media --- Médias --- Publicité --- Périodiques --- Reclame --- Tijdschriften --- 05 <493> --- #A9510A --- 658.88 --- 659 --- 659.3 --- Rubriek serials: grafische- en reclamevormgeving --- Frans --- tijdschriften communicatie --- marketing --- 050 --- 658.8 --- Media (Communicatiemedia) --- abonnementen --- bedrijfseconomie --- economie --- 659.1 --- Communicatie --- Marketing --- Massacommunicatie --- Public relations --- Reclame en marketing --- Tijdschriften. Periodieken. Serials--België --- Toegepaste marketing --- Reclame. Public relations --- periodieken - tijdschriften --- marketing, verkoop, distributie --- Periodicals --- tijdschriften --- 05 <493> Tijdschriften. Periodieken. Serials--België --- Media. --- tijdschriften. --- Tijdschriften. --- 690 Media, mediarecht
Choose an application
Journalism --- Press --- mediacultuur --- imago --- perswetenschappen --- 090 --- beeldvorming --- media --- pers --- 007 communicatie --- 654 media --- 179.1 --- massacommunicatie --- massamedia --- Media (Communicatiemedia) --- PR (public relations) --- TV --- Vlaanderen --- #GGSB: Sociale wet. essays --- Media, News --- Media, The --- News media --- Publicity --- Newspapers --- Periodicals --- Writing (Authorship) --- Literature --- Fake news --- Massamedia ; algemeen --- Massamedia, publiciteitswezen, audiovisuele media --- ethiek van de pers --- Media --- Perswezen --- Beeldvorming --- Media-analyse --- Profiel en imago --- Imagomanagement --- Profiel --- Imago --- Sociale wet. essays
Choose an application
Communicatie vormt en vervormt de werkelijkheid, verleidt en creëert illusies, stimuleert, saboteert, motiveert en wekt enthousiasme of ergernis op. Communicatie zet aan tot actie en reactie. Ondernemingen en organisaties drijven op hun communicatie, bouwen er hun succes op of gaan eraan ten onder. In dit boek worden de technieken en instrumenten waarvan bedrijven en organisaties zich kunnen bedienen om te communiceren met de medewerkers en de buitenwereld, uitgebreid beschreven met voorbeelden, praktische tips, ideeën en waarschuwingen voor de valkuilen.Het boek bestaat uit drie delen: 1. Een pleidooi voor het vak; 2. De theorie, de basiskennis; 3. Verhalen uit de praktijk, hoe de theorie werkt en niet werkt
ondernemingsoverleg --- communicatievaardigheden --- Personnel management --- Mass communications --- Personeelsbeleid --- Massacommunicatie --- 001.9 informatiebeheer --- 007 communicatie --- 32.019.5 publieke opinie --- 334 bedrijven --- 654 media --- #KVHA:Zakelijke communicatie --- 091 --- bedrijfscommunicatie --- externe communicatie --- interne communicatie --- 005.57 --- Media (Communicatiemedia) --- bedrijfscommunicatie (zakelijke communicatie) --- communicatietheorie --- Communicatie in en door de onderneming --- 65.012.45 --- Ondernemingen : communicatie --- communicatie --- public relations --- 007 --- Communicatie --- Bedrijfscommunicatie --- Communicatieplannen --- Interne communicatie --- Externe communicatie --- Media --- Bedrijfsleven --- Organisaties --- Ondernemingen --- Communicatieplan --- Organisatie
Choose an application
Een verrassende en boeiende nieuwe Ooggetuige over de geheimen van de media. Schitterende kleurenfoto's en spannende teksten vertellen hoe mensen in de loop van de tijd met elkaar hebben gecommuniceerd en hoe ze dat nu doen. Een fascinerend verhaal over revolutionaire uitvingen en ontwikkelingen.
Media --- Médias --- 090 --- communicatie --- media --- Communicatie --- Communicatiemiddelen --- Media(Communicatiemedia) --- Telecommunicatie --- 305.8 --- Afbeeldingen --- Boekdrukkunst --- Computer --- Film --- Gebaren --- Geheime communicatie --- Internet --- Kompas --- Lichaamstaal --- Marketing --- Nieuws --- Noodsituaties --- Pers --- Post --- Propaganda --- Radio --- Reclame --- Schrift --- Taal --- Televisie --- 316.5 )* COMMUNICATIE --- computers --- gebaren --- lichaamstaal --- marketing --- nieuws --- pers --- postsystemen --- propaganda --- radio --- reclame --- schrift --- telecommunicatie --- televisie --- virtuele realiteit --- Radio- Tv- Krant-Post- Telefoon --- 476.13 --- Communicatiemedia --- massamedia, publiciteitswezen en audiovisuele media --- Massamedia ; algemeen --- Communicatie ; algemeen --- (zie ook: fysica (computer)) --- Mass communications --- Massacommunicatie --- informatieve jeugdliteratuur
Choose an application
Digitale media krijgen steeds meer een vaste plek in het onderwijs op de basisschool. Kinderen verwachten dat ook: ze groeien immers op in een digitale wereld. Maar hoe kunnen leerkrachten de nieuwe media effectief gebruiken in de les? En hoe leren ze kinderen er op een verstandige manier mee om te gaan? Dat is het onderwerp van dit nieuwe deel in de JSW-reeks: Lessen in mediawijsheid. In dit boek krijgen (aankomende) leerkrachten tal van praktische tips en adviezen voor een educatieve toepassing van websites, games, videosites en andere digitale media.
basisonderwijs --- Computer assisted instruction --- nieuwe media --- media-educatie --- Audiovisual methods --- audiovisuele opvoeding --- Didactics of primary education --- 474.52 --- computerondersteund onderwijs --- didactiek --- gaming --- internet --- media --- Competenties --- Computerondersteund onderwijs --- Internet --- Media(Communicatiemedia) --- Televisie --- 474.59 --- Internet en onderwijs --- Kleuteronderwijs --- Lager onderwijs --- Media --- Media-opvoeding --- Mediawijsheid --- 474.5 --- Audiovisuele vorming ; basisonderwijs --- didactiek basisonderwijs - computerondersteund onderwijs --- Computerondersteund onderwijs (c.o.o.); algemeen --- Overige leermiddelen --- Mediaopvoeding --- Audiovisuele media --- Audiovisuele vorming --- Didactiek --- #BSCH: vak: didactiek
Choose an application
Dit informatieve boek biedt weetjes over het thema "De wereld rond" en maakt het mogelijk de woordenschat van de lezer te vergroten; de cd bevat luisterfragmenten.
genre-thema"">
Choose an application
Welke invloed heeft mediageweld op de jeugd? "Mediageweld en kinderen" geeft een genuanceerd en concreet antwoord op die vraag. De confrontatie met mediageweld brengt risico's voor kinderen en jongeren met zich mee, maar die risico's zijn afhankelijk van het kind, de omstandigheden en het type mediageweld. Peter Nikken geeft een toegankelijk overzicht van het internationale onderzoek naar jeugd, geweld en media in de afgelopen tien jaar. De auteur behandelt het geweld op televisie en in films en gaat in op de mogelijke effecten van gewelddadige games en het geweld in het nieuws of op internet.
mediakritiek --- Age group sociology --- games --- ontwikkelingspsychologie --- kinderen --- beïnvloeding --- agressie --- televisiegeweld --- Mass communications --- 663 Jeugd --- 690 Media, mediarecht --- geweld --- jeugd --- media --- 433.5 --- Geweld --- Geweld en televisie --- Media(Communicatiemedia) --- geweld en televisie --- opvoeding --- Geweld op televisie --- Jongeren --- Kinderen --- Media --- Mediaopvoeding --- 379.823 --- Leefwereld --- Ouders --- Reclame --- Televisie --- Geweld : kinderen --- S2007796.JPG --- Audiovisuele opvoeding --- 301.15 --- 384 --- Sociologie van de leeftijdsgroepen --- Massacommunicatie --- Televisiegeweld --- Audiovisuele vorming --- Geweld en media --- Kinderen en media --- Kind --- Jeugd --- Ontwikkelingsstoornis --- Fysiotherapie --- Onderzoek
Listing 1 - 10 of 26 | << page >> |
Sort by
|