Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|
Choose an application
De Vlaanderen-vakantieganger schetst een gedetailleerd profiel van de toeristen die Vlaanderen als vakantiebestemming bezoeken. Die profielschets wordt opgebouwd op basis van drie marktonderzoeken die Toerisme Vlaanderen recentelijk liet uitvoeren. De marktonderzoeken werden opgedeeld volgens de belangrijkste toeristische entiteiten die Toerisme Vlaanderen in zijn beleid onderscheidt : de kust, de kunststeden en Vlaamse regio's. Binnen elk van die entiteiten werd een uitgebreide enquête gehouden onder een groot aantal aanwezige verblijfstoeristen. Het onderzoek concentreerde zich op de belangrijkste herkomstlanden. De verkregen informatie vormt een essentiële grondstof voor het marketingbeleid van Toerisme Vlaanderen. Ook iedereen die op zoek is naar het profiel van de vakantieganger in Vlaanderen zal inspiratie vinden in dit boek.
Toerisme --- Tourisme --- 338.48 <493> --- 379.85 --- 338.48 --- 658.8 --- Vlaanderen --- Ministerie van de Vlaamse Gemeenschap 353.11 --- Recreatie 79 --- Toerisme 338.48 --- toerisme --- 379.85(493) --- receptief toerisme --- marktonderzoek --- België --- 307.66 --- 383 --- VL / Flanders - Vlaams Gewest - Région Flamande --- 375.12 --- 3e graad b.s.o. --- 3e graad t.s.o. --- Handboek/cursus --- Economie --- handboek --- verblijfstoerisme --- Vrije tijd en toerisme (cultuur) --- Toerisme ; Vlaanderen --- Toerisme. Recreatie. Sport (economische en organisatorische aspecten)--België --- Vrijetijdsreizen. Toerisme --- Marketing --- toerisme in België --- Statistieken van het toerisme. --- Toerisme. --- (zie ook: beroepseconomie) --- Vrijetijdsbesteding --- statistieken --- statistieken. --- Vlaanderen. --- 379.85 Vrijetijdsreizen. Toerisme --- Statistieken. --- 3e graad b.s.o --- 3e graad t.s.o --- Statistieken van het toerisme
Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|