Listing 1 - 6 of 6
Sort by

Book
Groot inspiratieboek voor creatieve reclame
Author:
ISBN: 9026712839 Year: 1989 Publisher: Deventer Kluwer Bedrijfswetenschappen

Hoe reclame echt werkt : bevindingen uit empirisch onderzoek
Authors: ---
ISBN: 9026718276 Year: 1992 Publisher: Deventer Zaventem Kluwer Bedrijfswetenschappen


Book
Consumensjes : over kinderen, reclame en communicatie
Author:
ISBN: 9789020969375 Year: 2007 Publisher: Leuven LannooCampus

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Kinderen worden op jonge leeftijd geconfronteerd met én aangesproken door merkproducten en reclame. Dit boek is in de eerste plaats geschreven voor iedereen die met kidscommunicatie te maken heeft: adverteerders, reclamebureaus, media-adviseurs, de culturele en wetenschappelijke dienstensector. Maar ook voor ouders, leerkrachten en opvoeders is het interessant om de mechanismen achter deze communicatie te ontdekken. In 4 hoofdstukken overlopen we de consumensjes van nu, de evolutie van mensje tot consumensje, hun ouders, het veroveren van deze consumensjes. Elk hoofdstuk wordt afgesloten met tips. In het laatste deel komen een aantal cases en keuzes aan bod. Enkele voorbeelden: "Vriend van het regenwoud - reclame én scholenactie" en handelt over bananen, Bozar Family - multi-inzetbaar icoon, Oona voor UnicefKIDS - ludieke spreekbuis.


Book
Reclame is ... inclusief nieuwe wetgeving op de handelspraktijken
Authors: ---
ISBN: 9034105113 Year: 1991 Publisher: Antwerpen MIM


Book
De conversation manager : de kracht van de hedendaagse consument : het einde van de traditionele adverteerder
Author:
ISBN: 9789081516327 Year: 2010 Publisher: Culemborg Leuven Van Duuren Management LannooCampus

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

De voorbije jaren is het internet geëvolueerd van een statisch naar een sociaal platform. Deze evolutie heeft een impact op de manier waarop consumenten communiceren en aankoopbeslissingen nemen. Jammer genoeg zijn de meeste adverteerders blijven stilstaan. Adverteren op de traditionele manier werkt niet langer. Er is nood aan verandering in de dagelijkse manier van werken van elke adverteerder. De kloof tussen de hedendaagse consument en de traditionele adverteerder stijgt dag na dag. Dit tijdperk is niet het einde van de advertentiemarkt, maar is het einde van de adverteerder! Dit boek biedt de oplossing voor deze uitdaging: een veranderingstraject van adverteerder naar Conversation Manager. De Conversation Manager heeft een frisse visie op hoe merken succesvol opereren in samenwerking met de hedendaagse consument. Converseren met consumenten staat daarbij centraal. Luisteren naar en converseren met consumenten is een noodzakelijk talent om u om te scholen tot een Conversation Manager. Het boek beschrijft aan de hand van sprekende voorbeelden en duidelijke concepten hoe een adverteerder zich kan omscholen tot een Conversation Manager. Het blijft niet bij een theoretisch denkkader. Het boek biedt eveneens praktische tools om uw veranderingsproces binnen de 48 uur te starten. U vindt hier concrete tips om de bedrijfsstrategie aan te passen in de richting van Conversation Management met tal van handige onlinetools die u helpen in uw nieuwe job : de Conversation Manager.

Keywords

Marketing --- Marketing en internet. --- Strategieën. --- Advertising. Public relations --- Consumer behavior --- adverteren --- consumentenmarketing --- consumentengedrag --- reclame --- e-business --- Mass communications --- marketing --- marketingplan --- online marketing --- 380.53 --- 650 --- 659 --- AA / International- internationaal --- Consumentengedrag --- Reclame --- Change strategie beleid cultuur verandering success gedrag communiceren social networking --- 369.4 --- 659.1 --- conversation management --- marketingstrategie --- Reclame - Public relations. --- Publicité - Relations publiques. --- Advertising. Public relations. --- 659 Reclame - Public relations. --- 659 Publicité - Relations publiques. --- 659 Advertising. Public relations. --- Analyse van de markten en verkooppolitiek. Handelsvooruitzichten. Marketing. --- Theorieën en grondbeginselen. Management. --- bedrijfseconomie, reclame, algemeen --- Publiciteit, reclame, adverteren --- Management --- Business enterprises --- Computer networks --- Internet advertising --- Analyse van de markten en verkooppolitiek. Handelsvooruitzichten. Marketing --- Theorieën en grondbeginselen. Management --- Reclame - Public relations --- departement Algemeen 10 --- communicatiewijze --- 366 consumentenaangelegenheden --- 658.8 marketing --- 693 Handelsreclame --- 65 management --- 658.8 branding --- e-marketing --- marketingstrategieën --- 369.1 --- 658.811 --- 658.81.5 --- 658.811 Sales management --- Sales management --- marketing, marktonderzoek, marktanalyse --- Reclame. Advertising. Merchandising

Listing 1 - 6 of 6
Sort by