Listing 1 - 5 of 5 |
Sort by
|
Choose an application
In de eerste plaats schetsen de auteurs een wetenschappelijke achtergrond bij het verkoopvak. Ze leggen uit wat de verschillen zijn tussen prospects en suspects, hoe je een behoefteanalyse opstelt en wat de structuur van een verkoopgesprek is. Dit inzichtelijke stuk is alleen maar nuttig als het gekoppeld wordt aan een praktisch luik. Het opvallendst is dan ook de praktische werkwijze van de auteurs: in plaats van uit te leggen wat verkopen is, laten ze het 'horen' in dialoogvorm. Tientallen scenario's en praktijkvoorbeelden vormen de rode draad door het hele werk. Die aanpak heeft als voordeel dat de lezer het geleerde vrijwel onmiddellijk kan toepassen in de verkooppraktijk. (Bron: covertekst)
businessplanning --- verkooptechniek --- 658.81 )* VERKOOP - DISTRIBUTIE --- verkooptechnieken --- 658.84 --- klantenmanagement --- marketing --- verkoop --- consumentengedrag --- verkoopkunde --- Handelskanalen. Verschillende verkoopsystemen. Verkoopmethoden --- Marketing
Choose an application
Account management 3.0 is een leer- en studieboek om met meer bedrijfseconomisch inzicht professioneel account management toe te passen. Het handboek gaat verder dan 'verkopen': het credo 'We verkopen niet, de klant koopt!' wordt op een inspirerende manier uitgewerkt. Het handboek start daar waar heel wat handboeken over verkoop eindigen. In de praktijk wordt nog te dikwijls neergekeken op commerciële functies. Het besef groeit dat account management een bron van vernieuwing, innovatie en een groot concurrentieel voordeel kan betekenen. Bedrijven zijn op zoek naar accountmanagers met een stevige bedrijfseconomische en commerciële achtergrond. Uitgebreid en praktijkgericht gaat het handboek in op het arsenaal aan vaardigheden en instrumenten voor account management, zoals een accountplan maken, een klantenportfolio evalueren, strategische werkmodellen opstellen en bedrijfseconomische berekeningen maken.Ook recente inzichten in het vakgebied 'inkoop' zijn in het boek geïntegreerd. De accountmanager wordt geconfronteerd met professionele buying centers. Dat vereist een goede kennis, niet alleen van de supply chain; ook de demand chain doorgronden is een professionele must voor de accountmanager. Het handboek richt zich op studenten hoger onderwijs die meer inzicht willen opbouwen in het commerciële beleid van organisaties in een business-to-business context. Ook accountmanagers van business-to-consumer organisaties vinden in het handboek tal van toepassingen om met nieuwe inzichten account management toe te passen. Voor de bedrijfspraktijk is het een vernieuwende kijk op professioneel account management. Er wordt duidelijk gemaakt dat solution selling evolueert naar nieuwe klantenbenaderingen, gebaseerd op insight selling. Het is een uitdagende en boeiende evolutie in het commerciële vakgebied. Organisaties kunnen daar best meteen rekening mee houden. Bij het handboek hoort een e-learning module met praktijkoefeningen en -voorbeelden. Het biedt de gebruiker van het handboek de mogelijkheid om de materie op een interactieve en geactualiseerde manier in te oefenen.Bron : http://www.acco.be
management --- account management --- 369.3 --- verkoopkunde --- verkopen --- klantenmanagement --- 658.811 --- verkoopkunde, vertegenwoordigers --- Accountmanagement --- Marktgericht ondernemen --- Klantgericht ondernemen --- Relatiemarketing --- Marketing --- Management --- Handbooks, manuals, etc. --- PXL-Business 2015 --- verkooporganisatie --- verkooptechnieken
Choose an application
De digitale revolutie heeft de klant veeleisender dan ooit gemaakt. Snelheid, transparantie en hyperpersonalisatie zijde norm. Steeds meer merkfabrikanten verkopen in eigen winkels en webshops rechtstreeks aan de consument. Ondertussen kondigen nieuwe technologieën een volgende schokgolf aan. Bron : http://www.bol.com
verkooptechniek --- Consumer behavior --- retailmarketing --- consumentengedrag --- e-commerce --- Consumentengedrag --- Distribution strategy --- PXL-Research 2018 --- retail --- klantgerichtheid --- 658.8 --- marketing --- Klantenmanagement --- Detailhandel --- Elektronische handel --- Retailmarketing --- E-commerce --- Marketing ; detailhandel --- Klantenbinding
Choose an application
De wereld bevindt zich in een enorme fase van digitalisering. Klantenrelaties moeten mee evolueren in deze trend.Een digitale klantenrelatie is noodzakelijk om als bedrijf te overleven, maar het is niet genoeg: Digitalisering zal op termijn een commodity zijn. Het verschil zal op dat moment opnieuw gemaakt worden door de menselijke toets.Vandaar de noodzaak om bij het bepalen van een digitale strategie de menselijke factor niet uit het oog te verliezen en zelfs prominent mee te nemen.When digital becomes human doet precies dit. Het is een boek over een extreme digitalisering van het klantencontact, maar maakt van het menselijke de differentiërende factor in een digitalecommodity.Bron : http://www.lannooshop.be
Organisaties --- Communicatie --- Klanten. --- Applied marketing --- klantendienst --- CRM (Customer Relationship Management) --- klantentevredenheid --- e-commerce --- Management ; klantenservice --- Klantvriendelijkheid --- Marketing en technologie --- Customer relations --- Business communication --- Electronic commerce --- Economics --- Management --- Internet marketing --- Consumentengedrag --- Toegepaste marketing --- Consumer behavior --- Marketing --- Klantenrelaties --- Digitalisering --- 65.012.4 --- 658.8 --- marketing --- digitalisering --- Management strategie organisatie klant klantgerichtheid klantentevredenheid --- 65.012.4 Management. Directorate. Technique and methods of management --- Management. Directorate. Technique and methods of management --- marketing, verkoop, distributie --- PXL-Central Office 2014 --- marketingcommunicatie --- klantenmanagement --- digitale communicatie --- Relatiemarketing --- Klantenbinding --- Internet --- Trends --- Klantgericht ondernemen --- Marketingstrategieën --- Klanten --- Digitaliseren. --- Klantgerichtheid. --- Mediagebruik. --- Trend --- Marketingstrategie --- Financiewezen --- Klant
Choose an application
Leerlingenpakket bestaat uit 3 delen: Office 5.1, Office 5.2 en ICT-Vademecum
economie --- secundair onderwijs --- leerboeken --- Schoolbooks - Didactic material --- 487.3 --- schoolboeken --- verkoopkunde --- boekhouden --- 340.9 --- 485.8 --- facturen --- 486.6 --- Economie ; secundair onderwijs --- SLO HHA --- didactiek secundair onderwijs - administratie en kantoortechnieken, administratieve technieken, kopen en verkopen --- Theoretische economie ; Inleidingen - hand- en leerboeken --- Economie - Recht --- Economie --- Secundair onderwijs --- retail --- kantoor-verkoop --- logistiek --- bedrijfsadministratie --- magazijn --- Theoretische economie ; Inleidingen - Hand- en leerboeken --- klantenmanagement --- 487.2 --- Informatiekunde --- Microsoft Office --- Microsoft programma's --- handboeken secundair onderwijs --- PXL-Education 2014 --- PHL-Education 13 --- PXL-Education 2016 --- e-commerce --- Economie ; secundair onderwijs ; leermiddelen --- Klantenservice --- Klantendienst --- Etaleren --- Handel --- Verkoop --- E-commerce --- Kantoor --- Verkoopkunde --- VT --- E-books --- Kantoren --- 5e leerjaar secundair onderwijs --- Technisch secundair onderwijs --- Beroepssecundair onderwijs --- Office --- ICT --- Tekstverwerking --- Rekenbladen --- Presentaties --- Desktop publishing --- Gegevensbeheer --- Databanken --- E-mail --- Boekhouden --- 6e leerjaar secundair onderwijs --- 4e leerjaar secundair onderwijs --- Detailhandel --- Administratieve organisatie --- Onthaal --- Telefoneren --- Postbehandeling --- Evenementen --- Bedrijfsadministratie --- Logistiek --- Etalages --- Winkelbeheer --- Klantgericht ondernemen --- Verkooptechnieken --- Etalage en standendecoratie --- Spreken --- Word --- Verkooptechniek --- Etalage --- Rekenblad --- Presentatie --- Databeheer --- Databank --- Onthaal (welkom) --- Evenement --- Onthaal (receptie) --- #BSCH: vak: economie --- #BSCH: vak: handel
Listing 1 - 5 of 5 |
Sort by
|