Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|
Choose an application
Spelen staat in het onderwijs voor kleuters centraal. Niet alleen omdat spelen jonge kinderen eigen is. Vooral omdat leerkrachten bijzondere taken hebben, want ze bieden kinderen niet alleen gelegenheid tot vrij spel. Ze organiseren spelsituaties zoals rollenspelen en constructiespelen; ze geven leiding aan nieuwe spelvormen, bijvoorbeeld op het gebied van regelspelen. En ze treffen organisatorische en materi le voorzieningen in de hoeken in de klas, het speellokaal en buiten. Spelen is een activiteit die initiatieven vraagt van leerkrachten. Het boek maakt duidelijk wat de leerkracht kan en moet doen. 5e druk (flaptekst)
Lerarenopleiding --- Spelen --- Algemeen. --- Kleuters. --- spellen --- leren --- Didactics of sports and games --- kleuters --- Didactics of Kindergarten --- kleuterdidactiek --- kleuteronderwijs --- spel --- spelen --- bewegingsspelen --- rollenspel --- geïntegreerd spel --- regelspel --- didactiek --- 471.4 --- 433.6 --- Kleuteronderwijs (Voorschoolse educatie) --- 471.4 ) Kleuteronderwijs - methodiek en didactiek --- kleuterschool --- didactiek kleuteronderwijs --- Kind, spel en speelgoed --- Didactiek; algemeen --- Didactiek van sport en spel --- Didactiek van het kleuteronderwijs --- Kleuteronderwijs --- Didactiek --- Spel
Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|