Listing 1 - 7 of 7 |
Sort by
|
Choose an application
433 --- opvoeding --- straffen --- 433.1 --- Opvoeding (Pedagogie) --- Straffen --- straffen (ler) --- opvoeding in de praktijk --- Opvoedingsstijlen --- Pedagogiek en onderwijskunde --- didactische principes --- didactische principes. --- Didactische principes.
Choose an application
College students --- Part-time students --- Pedagogiek en onderwijskunde --- Didactische principes.
Choose an application
In deze brochure wordt uitgelegd wat een leerlingvolgsysteem is en worden de verschillende soorten leerlingvolgsystemen besproken. Daarnaast komt een groot aantal praktische vragen aan de orde, zoals : hoe werkt een leerlingvolgsysteem in de klas? Wat vraagt het van de leerkracht, wat biedt het de leerling? Welke mogelijkheden heeft het om de kwaliteit van het onderwijs te bewaken en te verbeteren? Ook aan het gebruik van een computer wordt uitgebreid aandacht geschonken. Ten slotte worden aanwijzingen en tips gegeven voor de invoering van een leerlingvolgsysteem. Overname tekst witte kader voorflap
474.4 --- Kindvolgsystemen(Leerlingvolgsystemen, Kleutervolgsystemen) --- 474.23 --- Leerlingvolgsysteem --- Leerlingvolgsystemen ; basisonderwijs --- Basisonderwijs --- Leerlingvolgsystemen --- Evaluatie --- Didactische principes --- Toetsen --- Lager onderwijs --- Zorgverbreding --- Toets
Choose an application
Research on teaching --- United States --- Educational indicators --- -#SBIB:316.334.1O130 --- #SBIB:316.334.1O140 --- #SBIB:HIVA --- Education --- Educational accountability --- Methoden van onderwijsonderzoek --- Onderwijsstatistieken: algemeen --- Pedagogiek en onderwijskunde --- didactische principes --- didactische principes. --- Didactische principes. --- #SBIB:316.334.1O130 --- United States of America
Choose an application
De laatste 25 jaar is intens aan onderwijsvernieuwing gedaan. Waar staan we nu? Wat willen we in de toekomst? Welke pedagogische visie moet aan de basis liggen van de toekomstige ontwikkelingen? Kan zulke visie helder geëxpliciteerd worden? Welke impact heeft zo'n visie op het beleid en de praktijk in het onderwijs? Deze vragen naar de grondslagen van opvoeding en vorming in het onderwijs vinden in dit boek een duidelijk antwoord. De auteur komt ook tot welbepaalde onderwijsopties, doordachte vernieuwingen in de vakliteratuur, een verantwoorde opbouw van onderwijsstructuren enz.
Lerarenopleiding --- Pedagogiek en onderwijskunde --- Secundair onderwijs --- Algemeen. --- Didactische principes. --- België. --- #GSDBP --- doelstellingen --- onderwijs --- C6 --- opvoeding --- onderwijsvernieuwing --- secundair onderwijs (x) --- Z37.01 --- Z++95/08 --- #A9301A --- 450.4 --- Onderwijsvernieuwing --- Onderwijsvisies --- Opvoedend onderwijs --- 083108.jpg --- Cultuurfilosofie --- Onderwijs: filosofie --- Onderwijsvisie --- Opvoeding, onderwijs, wetenschap --- Onderwijskunde
Choose an application
0-8156-9
Didactic evaluation --- kleuteronderwijs --- Kindergarten --- evaluatie (onderwijs) --- observatietechnieken --- kleuters --- Kleuteronderwijs --- Observeren --- Didactiek --- diagnostiek --- onderwijs --- didactiek --- 454.23 --- 471.4 --- Adaptief onderwijs --- Cognitieve ontwikkeling (Denkontwikkeling) --- Diagnostiserend onderwijzen --- Handelingsplannen --- Kleuteronderwijs (Voorschoolse educatie) --- Observatie --- Spelen --- Taalontwikkeling --- Kleuters: didactiek --- didactische principes, differentiatie, leerlingbegeleiding, motivatie, totaliteitsonderwijs, zorgverbreding --- Didactiek; algemeen --- Contains audio-visual material --- Leerlingvolgsystemen --- Leerlingvolgsysteem --- Sociaal leren
Choose an application
School management --- onderwijs --- Flanders --- Enseignement --- Flandre --- Onderwijs --- Vlaanderen --- 371 <493-17> --- Education --- -#A91F2 --- #KVHA:Onderwijs Vlaanderen --- onderwijssystemen --- onderwijsstructuur --- onderwijswetgeving --- onderwijsorganisatie --- onderwijsbeleid --- onderwijsrecht --- België --- 451.2 --- 450.2 --- Onderwijs-organisatie --- Onderwijs-structuur --- Onderwijs-wetgeving --- 451.2 ) Onderwijsorganisatie - België --- basisonderwijs --- beleidsinstanties --- buitengewoon onderwijs --- gemeenschapsbeleid --- gemeenschapsonderwijs --- gesubsidieerd onderwijs --- hoger onderwijs --- onderwijsvakbonden --- secundair onderwijs --- vrij onderwijs --- #gsdbP --- C6 --- Children --- Education, Primitive --- Education of children --- Human resource development --- Instruction --- Pedagogy --- Schooling --- Students --- Youth --- Civilization --- Learning and scholarship --- Mental discipline --- Schools --- Teaching --- Training --- Onderwijs. Schoolwezen--Vlaanderen. Vlaams Gewest. Nederlandstalige Gemeenschap in België --- onderwijs België - politiek, wetgeving en organisatie --- Politiek, wetgeving en organisatie --- 371 <493-17> Onderwijs. Schoolwezen--Vlaanderen. Vlaams Gewest. Nederlandstalige Gemeenschap in België --- #KVHA:Onderwijs; Vlaanderen --- Lerarenopleiding --- Pedagogiek en onderwijskunde --- Algemeen. --- Didactische principes. --- #A91F2 --- Public law. Constitutional law
Listing 1 - 7 of 7 |
Sort by
|