Narrow your search

Library

KU Leuven (5)

UCLL (5)

UGent (5)

Hogeschool Gent (3)

KBR (3)

Thomas More Kempen (3)

Thomas More Mechelen (3)

VIVES (3)

KADOC (2)

UAntwerpen (2)

More...

Resource type

book (7)


Language

Dutch (4)

English (3)


Year
From To Submit

1991 (7)

Listing 1 - 7 of 7
Sort by

Book
Straffen in de opvoeding.
Authors: --- --- --- ---
ISBN: 9052560501 Year: 1991 Publisher: Leuven Acco

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Part-time students and their experience of higher education
Authors: --- --- ---
ISBN: 0335093507 Year: 1991 Publisher: Guildford, Surrey : Society for research into higher education,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Leerlingvolgsysteem
Authors: ---
ISBN: 9027609691 Year: 1991 Volume: vol 333 Publisher: Tilburg Meerhout Zwijsen Infoboek

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

In deze brochure wordt uitgelegd wat een leerlingvolgsysteem is en worden de verschillende soorten leerlingvolgsystemen besproken. Daarnaast komt een groot aantal praktische vragen aan de orde, zoals : hoe werkt een leerlingvolgsysteem in de klas? Wat vraagt het van de leerkracht, wat biedt het de leerling? Welke mogelijkheden heeft het om de kwaliteit van het onderwijs te bewaken en te verbeteren? Ook aan het gebruik van een computer wordt uitgebreid aandacht geschonken. Ten slotte worden aanwijzingen en tips gegeven voor de invoering van een leerlingvolgsysteem. Overname tekst witte kader voorflap


Book
Education counts : an indicator system to monitor the nation's educational health
Author:
ISBN: 0160358388 Year: 1991 Publisher: Washington (D.C.): US. Government printing office


Book
Pedagogische visie op onderwijs.
Authors: ---
ISBN: 9053500359 Year: 1991 Publisher: Leuven Garant

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

De laatste 25 jaar is intens aan onderwijsvernieuwing gedaan. Waar staan we nu? Wat willen we in de toekomst? Welke pedagogische visie moet aan de basis liggen van de toekomstige ontwikkelingen? Kan zulke visie helder geëxpliciteerd worden? Welke impact heeft zo'n visie op het beleid en de praktijk in het onderwijs? Deze vragen naar de grondslagen van opvoeding en vorming in het onderwijs vinden in dit boek een duidelijk antwoord. De auteur komt ook tot welbepaalde onderwijsopties, doordachte vernieuwingen in de vakliteratuur, een verantwoorde opbouw van onderwijsstructuren enz.

Onderwijs in Vlaanderen : structuur, organisatie, wetgeving.
Author:
ISBN: 9053500170 Year: 1991 Publisher: Leuven : Garant,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Listing 1 - 7 of 7
Sort by