Narrow your search

Library

KBR (7)

UCLouvain (6)

UAntwerpen (5)

VUB (3)

KU Leuven (2)

UGent (2)

ULB (2)

ULiège (2)

UNamur (2)

LUCA School of Arts (1)

More...

Resource type

book (13)


Language

English (12)

French (1)


Year
From To Submit

1991 (13)

Listing 1 - 10 of 13 << page
of 2
>>
Sort by

Book
Marketing overhaul
Authors: ---
ISBN: 0566028077 Year: 1991 Publisher: Aldershot, Hants, England Brookfield, Vt. Gower in association with Marketing Improvements Group

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

A preface to marketing management
Authors: ---
ISBN: 0256094454 9780256094459 Year: 1991 Publisher: Homewood (Ill.) Irwin

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Strategic marketing management
Author:
ISBN: 0875843107 Year: 1991 Publisher: Vancouver : Harvard Business School Press,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Marketing management : strategies and programs
Authors: ---
ISBN: 0070489424 Year: 1991 Volume: vol *3 Publisher: New York London Milan McGraw-Hill

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

The marketer's guide to public relations : how today's top companies are using the new PR to gain a competitive edge
Author:
ISBN: 0471618853 Year: 1991 Publisher: New York Chichester Toronto Wiley

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Marketing management : analysis, planning, implementation, and control
Author:
ISBN: 0135634792 0135524806 9780135524800 9780135634790 Year: 1991 Publisher: London Prentice Hall International

Advanced marketing strategy : phenomena, analysis, and decisions
Authors: ---
ISBN: 0130132934 Year: 1991 Publisher: Englewood Cliffs, N.J. Prentice Hall

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
International marketing
Authors: ---
ISBN: 0030539846 9780030539848 Year: 1991 Volume: vol *4 Publisher: Fort Worth London Sydney Dryden Press

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
International marketing strategy
Author:
ISBN: 0133178927 9780133178920 Year: 1991 Publisher: New York London Toronto Prentice Hall

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Marketing stratégique : fondements, méthodes et application
Author:
ISBN: 2704211663 9782704211661 Year: 1991 Publisher: New York, NY : McGraw-Hill,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

[8e éd.] Cette huitième édition confirme son approche originale basée sur le concept d'orientation-marché. Entièrement restructurée et mise à jour, elle vise à une simplification du propos et met particulièrement l'accent sur la dimension Internet et les impacts des récentes crises économiques sur la discipline. Cet ouvrage est une synthèse de fondements, concepts, méthodes et applications marketing dans les marchés de consommation et les marchés industriels. Il met en évidence le rôle du marketing dans l'entreprise et dans une économie de marché, le comportement du client. Il permet d'élaborer une stratégie marketing et de comprendre les décisions du marketing stratégique. La dimension internationale est présente dans chaque étude de décisions stratégiques et opérationnelles. Cette huitième édition confirme son approche originale basée sur le concept d'orientation-marché. Entièrement restructurée et mise à jour, elle vise à une simplification du propos et met particulièrement l'accent sur la dimension Internet et les impacts des récentes crises économiques sur la discipline.

Listing 1 - 10 of 13 << page
of 2
>>
Sort by