Narrow your search

Library

KU Leuven (4)

KBR (3)

UAntwerpen (3)

UCLouvain (3)

UGent (3)

ULiège (3)

UNamur (2)

AP (1)

EHC (1)

Hogeschool Gent (1)

More...

Resource type

book (6)


Language

Dutch (3)

English (2)

French (1)


Year
From To Submit

1994 (6)

Listing 1 - 6 of 6
Sort by

Book
Marketing management : analysis, planning, implementation, and control
Author:
ISBN: 0130980056 9780130980052 Year: 1994 Publisher: Englewood Cliffs : Prentice Hall,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Dit is de vierde editie van Principes van marketing, het toonaangevende marketinghandboek van Philip Kotler en Gary Armstrong, in de zeer succesvolle Europese bewerking van John Saunders en Veronica Wong. Dit boek biedt de lezer de meest complete en actuele inleiding in alle aspecten van moderne marketing. 

Met het oog op het toenemend belang van globalisering en e-business plaatsen de auteurs het marketingvak 
nadrukkelijk in een mondiale context. Het boek bevat onder meer ruim zestig actuele Nederlandse en Vlaamse cases. Principes van marketing past een praktisch managementperspectief toe op de diverse marketingthema's. Daarmee, en dankzij een breed palet van didactische extra's, is dit boek bij uitstek geschikt voor tal van economische en bedrijfskundige opleidingen in het hoger onderwijs. Op grond van uitgebreid marktonderzoek in de Benelux zijn in deze vierde Nederlandse editie van Principes van marketing belangrijke verbeteringen aangebracht in inhoud en structuur, illustratieve voorbeelden, praktijkmateriaal en didactiek. 

Op de bij het boek geleverde dvd staan videocases aan de hand waarvan studenten kunnen zien hoe marketing in de praktijk werkt bij bedrijven als MTV, Bacardi, Rabobank en Bertolli.



Book
Psychologische aspecten van de organisatie
Author:
ISBN: 901404965X Year: 1994 Publisher: Alphen aan den Rijn Zaventem Samsom BedrijfsInformatie


Book
Du management panique à l'entreprise du XXIe siècle
Authors: --- ---
ISBN: 2840010534 9782840010531 Year: 1994 Publisher: Paris : MAXIMA,


Book
Strategisch bekeken... : liber amicorum André Van Cauwenbergh
Authors: --- ---
ISBN: 9054620633 9789054620631 Year: 1994 Publisher: Gent : Mys & Breesch,


Book
De beginnende groepsleider: inleiding op het praktijkgericht werken met groepen
Author:
ISBN: 9024412595 Year: 1994 Volume: vol *10 Publisher: Baarn Nelissen

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Een beroep wordt voor een groot gedeelte in de praktijk geleerd. Dit geldt natuurlijk ook voor het beroep van leraar. Daarom is de praktijk een belangrijk onderdeel van de opleiding, van het curriculum van de lerarenopleiding. In Ontwikkeling door werkplekleren gaan we in op achterliggende zaken als *de aanleiding en doelen voor werkplekleren* of *de leertheorie voor de werkplek*. Aan bod komt ook waar de werkplek feitelijk aan moet voldoen om er voldoende van te kunnen leren, hoe je de leermogelijkheden op de werkplek kunt onderkennen en benutten, en hoe het leren op de werkplek en het leren binnen de opleiding op elkaar afgestemd kunnen worden.


Listing 1 - 6 of 6
Sort by