Narrow your search
Listing 1 - 10 of 18 << page
of 2
>>
Sort by

Book
Chris Brand
Author:
Year: 1996 Publisher: Brussel Koninklijke Bibliotheek Albert I

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords

Brand, Chris.


Book
Sale temps pour les marques
Author:
ISBN: 9782226085719 2226085718 Year: 1996 Publisher: Paris: Albin Michel,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Measuring the effectiveness of image and linkage advertising : the nitty-gritty of maxi-marketing
Author:
ISBN: 0899309844 Year: 1996 Publisher: Westport (Conn.) : Quorum books,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Chris Brand: maart-april 1996, Breda, Academie voor Beeldende Kunsten Sint Joost; mei-juni 1996, Brussel, Koninklijke Bibliotheek van België
Authors: --- ---
ISBN: 906637070X Year: 1996 Publisher: Brussel Koninklijke Bibliotheek

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

The brand chartering handbook : how brand organizations learn Living scripts
Author:
ISBN: 0201877430 9780201877434 Year: 1996 Publisher: Harlow Addison-Wesley


Book
De kroon op het merk
Authors: ---
ISBN: 905617083X Year: 1996 Publisher: Kessel-Lo Van Halewyck

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

We poetsen met Colgate, scheren met Gillette, dragen Levi's en Lacoste, Bata en Benetton. Waar we niet bij stilstaan is dat al deze merken de namen van hun ontwerpers dragen. Dat er een hele familie Mars rondloopt, of dat fastfood gigant McDonald's daadwerkelijk door de gebroeders McDonald is gesticht, zullen slecht weinigen zich realiseren. Marcel Grauls is geïntrigeerd door de mens achter de merknaam, over wie je vreemd genoeg weinig zult vinden in een encyclopedie of op internet. In De kroon op het merk doet hij verslag van zijn vondsten. Het gaat de auteur daarbij niet om fusies en winstcijfers - al komen ze zijdelings aan bod - maar om de levensverhalen van dertig opmerkelijke mensen. Van Bacardi tot Wedgwood, van Bic tot Tupperware, het zijn allemaal personen.(Bron: covertekst)


Periodical
Journal of market-focused management.
ISSN: 15728846 13823019 Year: 1996 Publisher: New York : Kluwer Academic Publishers,


Book
Handbook of customer satisfaction and loyalty measurement
Author:
ISBN: 0566077663 9780566077661 Year: 1996 Publisher: Burlington Gower

The eleventh commandment : transforming to OWN customers
Author:
ISBN: 0471958239 Year: 1996 Publisher: New York (N.Y.): Wiley

Listing 1 - 10 of 18 << page
of 2
>>
Sort by