Listing 1 - 10 of 10 |
Sort by
|
Choose an application
badkamer --- keuken --- kleding --- reclame --- slaapkamer --- transportmiddel --- vrije tijd
Choose an application
vrije tijd --- 20ste eeuw --- Antwerpen --- History of Antwerp --- geschiedenis --- 20ste eeuw. --- Antwerpen.
Choose an application
Using a wide variety of international product designs as examples, this book discusses the most important aspects of package design from start to finish. Each design is analyzed using close-ups, diagrams, and text to explain how the task was accomplished.
Verpakking --- Vormgeving --- 369.7 --- cosmetica --- designmanagement --- drank --- geschenken --- gevalstudies --- gezondheidszorg --- verpakking --- huishouden --- vrije tijd --- technologie --- voeding --- Emballage --- China
Choose an application
-6
Applied arts. Arts and crafts --- handleiding --- vrije tijd --- 637.9 --- Bloemen --- Bloemschikken --- C3 --- creatieve expressie --- bloemen (x) --- Kunst en cultuur --- Bloemsierkunst
Choose an application
Aandacht voor de toenemende druk van de flexibilisering van arbeidstijden op werknemers. Beschouwing over de invloed van macro-economische ontwikkelingen op het alledaagse leven.
#A9804A --- #SBIB:316.334.2A84 --- #SBIB:316.7C400 --- Bijzondere arbeidsproblemen: arbeidsduur, ploegenarbeid, flexibiliteit --- Vrijetijdssociologie: algemeen --- Variabele werktijden. --- Flexibele arbeid. --- Vrije tijd. --- Werkbelasting. --- Nederland.
Choose an application
379.8 --- 659.5 --- Vrije tijd en toerisme (cultuur) --- Recreatie. Vrijetijdsbesteding. Sociaal-culturele voorzieningen --- 379.8 Recreatie. Vrijetijdsbesteding. Sociaal-culturele voorzieningen --- Leisure --- Free time (Leisure) --- Leisure time --- Recreation --- Economic aspects --- History --- Political aspects --- Sociological aspects
Choose an application
In Wie werkt nog na 50? belichten Peter Simoens en Jan Denys het debat omtrent de kwetsbare positie van de oudere werkende bevolking. Dat doen ze aan de hand van vaak ongepubliceerd cijfermateriaal en eigen enquêtes. Concreet bieden ze bedrijven de bouwstenen om een leeftijdsbewust personeelsbeleid uitte bouwen. En omdat werkgevers daar meestal helemaal niet zo happig op zijn, doen ze ook een oproep tot de overheid, voor wie ze uitgebreid alle interventiemogelijkheden formuleren. (Bron: covertekst) Inhoud: De zwakke positie van de oudere werknemer: Feiten, Oorzaken, Onhoudbaarheid van de situatie - Oplossingen op bedrijfsniveau: Het Belgisch arbeidsrecht, Rekrutering als eerste pijler, Een informatiestroom als tweede pijler, Opleiding als derde pijler, Mobiliteit en flexibliteit als vierde pijler, Arbeidsvoorwaarden en -omstandigheden als vijfde pijler, Attitudeverandering binnen de organisatie als zesde pijler - Oplossingen van overheidswege: Een leeftijdsbewust personeelsbeleid in eigen rangen, Een beleid ten aanzien van oudere werklozen - Algemeen besluit
arbeidsmarkt --- Labour market --- oudere werknemers --- Age group sociology --- 364.23 <493> --- Academic collection --- #SBIB:316.334.2A343 --- #A9706A --- #KVHB:Arbeids- en organisatiepsychologie --- #KVHB:Arbeid --- #KVHB:Pensionering --- Arbeidsmarkt 331.52 --- Oudere werknemers 658.3-053.89 --- Pensioenen 658.325 --- 331.4 --- 301.185.1 --- management --- bejaardenbeleid --- sociaal recht --- pensioen --- belgie --- demografie --- personeelsbeleid --- recht, arbeid --- werkgelegenheid --- E120024.jpg --- Oudere werknemers --- Vlaanderen --- tewerkstellingspolitiek --- Maatschappelijke problemen tengevolge arbeid, werkloosheid, vrije tijd--België --- Arbeidssociologie: ongelijkheden op de arbeidsmarkt: positie van jongeren en ouderen op de arbeidsmarkt --- Arbeidsmarkt. Werkgelegenheid --- Sociologie van de leeftijdsgroepen --- marche du travail --- politique des seniors --- droit social --- pension --- belgique --- 493.8 --- 331.05 --- 658.3 --- 331.6 --- 364.23 <493> Maatschappelijke problemen tengevolge arbeid, werkloosheid, vrije tijd--België --- Arbeidsmarkt --- Maatschappelijke problemen tengevolge arbeid, werkloosheid, vrije tijd--België
Choose an application
Hoe voelen kinderen zich thuis? Hoe ervaren zij de werksituatie van hun ouders? Helpen kinderen met huishoudelijke taken? Spelen ze vooral in de buurt Hebben ze er veel vriendjes? Wat vinden ze over hun vrije tijd? Wat met voor- en naschoolse opvang? Dit zijn enkele topics uit een onderzoek bij 1798 kinderen. Ook hun ouders en leerkrachten werden ondervraagd. Het geheel geeft een duidelijke kijk op de leefsituatie van kinderen op lagereschoolleeftijd.
Age group sociology --- maatschappij --- kinderpsychologie --- kinderopvang --- arbeid --- gezin --- jeugdliteratuur --- Flanders --- Belgium --- Children --- Ontwikkelingspsychologie --- Social conditions --- Lagere schoolleeftijd. --- Gezin --- Kinderen --- Kinderen en maatschappij. --- Vlaanderen. --- 308 ) Jeugd --- enquête --- gezinssituatie --- kinderen 6-12 jaar --- kinderen en ouders --- lagere school --- leefsituatie --- schoolsituatie --- vrijetijdsbesteding --- -053.5 --- (493=393.2) --- $?$97/03 --- 308.4 --- 314.6 --- 416.23 --- gezinssociologie --- Kinderen : leefsituatie . Vlaanderen --- ouder-kind relatie (moeder-kind relatie) --- D081290.jpg --- onderwijssociologie: lagere school --- #SBIB:314H340 --- #KVHB:Gezin --- #KVHB:Gezinspsychologie --- #KVHB:Gezinsrelaties --- #KVHB:Ontwikkelingspsychologie --- Gezin 314.6 --- Ministerie van de Vlaamse Gemeenschap 353.11 --- Onderwijs 37 --- Vrouwenproblematiek 396 --- 316.4 --- 187 Kinderrechten en Vrije tijd --- #A9705A --- #A9706A --- 316.4 Sociale processen --- Sociale processen --- Childhood --- Kids (Children) --- Pedology (Child study) --- Youngsters --- Age groups --- Families --- Life cycle, Human --- Bevolkingsstudies: leeftijdsgroepen: kinderen: algemeen --- Famille --- Enfants
Choose an application
Een jeugd uit uitstel geboren : een exploratie van de cultuur van de postadoloscentie- Wat vinden jongere generaties van waarden ?- Hoe besteden jonge Vlamingen hun vrije tijd ?- Welke effecten hebben massamedia op jongeren ?- Hoe paradoxaal is de leefwereld van jongeren ?
Sociology of culture --- Age group sociology --- jongerencultuur --- Belgium --- Kinderen en jeugd --- Doelgroepenreclame --- Cultuur --- Massamedia --- Attitudes --- Sociologie --- Cultuursociologie --- Young adults --- Jeugd en maatschappij. --- Jeugdcultuur. --- Sociale agogiek --- Vrijetijdsbesteding --- Attitudes. --- Social conditions. --- jeugdwerk- en beleid. --- jeugd. --- jeugdcultuur --- 180.3 Kinderrechten en Jeugdbeleid --- jeugdsociologie --- publieke opinie --- vrijetijdsbesteding --- massamedia --- 159.922.8 --- #gsdbS --- #SBIB:314H330 --- onderzoeksrapport --- vooroordelen (x) --- leefwereld --- jeugd --- ethiek --- vrije tijd --- maatschappij --- C4 --- media --- statistisch materiaal --- #A9710A --- 308.4 --- Jeugd-maatschappij --- Jeugdcultuur --- Jeugdproblematiek (jongeren) --- Moraal (ethiek) --- Jeugdpsychologie --- Media --- 159.922.8 Psychologie van de adolescent --- Psychologie van de adolescent --- 362.8 --- 301.17 --- 379 --- 384 --- Bevolkingsstudies: leeftijdsgroepen: jeugd: algemeen --- Media en communicatie --- Sociologie van de jeugd --- Kind --- Attitude --- Toerisme --- Jeugd --- Ontwikkelingsstoornis --- Fysiotherapie --- Erfelijkheidsleer --- Stadssamenleving --- Verpleegkunde --- Social conditions --- Jongere
Choose an application
07
Television and children --- Child Rearing. --- Kinderen en televisie. --- Pedagogiek en onderwijskunde --- Gezinspedagogiek. --- Sociology of the family. Sociology of sexuality --- Educational sciences --- Social policy and particular groups --- TV (televisie) --- Mass communications --- Flanders --- 379.823 --- Kinderen --- Televisie --- Vrije tijd --- Vrijetijdsbesteding --- 433.5 --- Kinderen en televisie --- Opvoeding --- kinderen en televisie --- televisie: kinderen --- #GBIB:Overlegcentrum Christelijke Ethiek --- #SBIB:309H401 --- #SBIB:309H402 --- 316.774.16:654.197 --- 193 Kinderrechten en Media --- #A9808A --- 316.774.16:654.197 Televisiewezen: maatschappelijk, politiek, ideologisch, ethisch, juridisch, socio-cultureel--(communicatiesociologie) --- Televisiewezen: maatschappelijk, politiek, ideologisch, ethisch, juridisch, socio-cultureel--(communicatiesociologie) --- Children and television --- Children --- Audiovisuele opvoeding --- Publieksgroepen in de verschillende media (pers, omroep, film, boekenindustrie, ...): gebruikersgroepen, gebruikersonderzoek --- Media en publiekgroepen: gebruik van de boodschap, effecten van de media,
Listing 1 - 10 of 10 |
Sort by
|